جاباما
۸۹۵۳۵۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت سکه و طلا در بازار کاهش یافت

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، گفت: از دیروز عصر هم‌زمان با ثبات قیمت جهانی طلا، کاهش نرخ ارز در بازار داخلی بهای سکه و طلا را نزولی کرد.

اعتمادآنلاین: محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، گفت: از دیروز عصر هم‌زمان با ثبات قیمت جهانی طلا، کاهش نرخ ارز در بازار داخلی بهای سکه و طلا را نزولی کرد.

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، درباره وضعیت امروز بازار سکه و طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: در بازار امروز، یکشنبه، قیمت هر اونس طلای جهانی یک هزار و ۴۹۷ دلار است. از دیروز عصر هم‌زمان با ثبات قیمت جهانی طلا، در بازار داخلی هم‌زمان با کاهش نرخ ارز بهای سکه و طلا هم سیر نزولی پیدا کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف افزود: سکه طرح قدیم با ۶۰ هزار تومان کاهش چهار میلیون و ۷۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش چهار میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و نیم‌سکه هم بدون تغییر ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان دادوستد شد. ربع‌سکه هم یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی با قیمت ۹۶۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کشتی‌آرای گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب‌شده مبنای قیمت‌گذاری در بازار با ۲۷ هزار تومان کاهش با قیمت یک میلیون و ۷۸۳ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۸۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۶ هزار تومان کاهش ۴۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۴۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار ۴۸۰ هزار و ۲۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار ۵۰۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم با قیمت ۵۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

این فعال بازار طلا در پایان گفت: در بازار امروز، یکشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۸، حباب سکه روی هر قطعه سکه ۱۱۰ هزار تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای کشتی آرای قیمت طلا مبنا را کم محاسبه میکنید و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۵۰۰ هرار تومان از قیمت واقعی آن کمتر محاسبه و به مردم اجحاف می کنید .

    • بدون نام

      معذرت ، قیمت هر اونس ۵۰۰ هزارتومان کمتر محاسبه می کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج