۸۹۵۳۷۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دو انتصاب‌ جدید در صدا و سیما

با حکم معاون برون مرزی صدا و سیما، «ابراهیم علی برزی» به سمت مدیر شبکه جهانی سحر و همچنین با حکم معاون صدا «محمدرضا مهدیار اسماعیلی» به سمت مدیر شبکه رادیویی اقتصاد منصوب شدند.

ایسنا: به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی سازمان صداو سیما، با حکم پیمان جبلی معاون برون مرزی، ابراهیم علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر شد.

در حکم علی برزی آمده است: «شایسته است با توجه به گستردگی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی آن شبکه و با وجود کثرت شبکه‌های رقیب و نظر به اهمیت مناطق تحت پوشش شبکه، در تحقق اهداف و ماموریت‌های این معاونت اهتمام جدی کنید. »

در حکم انتصاب علی برزی، ارتقای ضریب نفوذ و پوشش محتوایی برنامه‌ها برای قشرهای مختلف مخاطبان، حفظ و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌های خبری با هدف اطلاع رسانی سریع و صحیح به مخاطبان، توجه ویژه و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی موجود در شبکه، پیگیری ویژه جهت تبدیل شدن به HD و برندسازی شبکه ای و اشاعه سبک زندگی ایرانی اسلامی، تدوین مخاطب شناسی مجدد جهت گسترش پوشش رسانه ای با ایجاد اتاق فکر در سطوح مختلف کاری و در حوزه‌های متنوع مخاطبان، بهره گیری موثرتر و بروزتر از رسانه‌های مکمل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان، توجه هر چه بیشتر به ظرفیت‌های زبانی داخلی کشور برای تامین نیازهای شبکه به ویژه در حوزه زبان گردانی از جمله اهداف و ماموریت‌های شبکه سحر عنوان و تاکید شده است.

علی برزی پیش از این، سمت‌های مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در بغداد، مدیریت کانال کردی شبکه سحر، مدیریت فیلم و سریال این شبکه و مدیریت فیلم و سریال شبکه الکوثر را در کارنامه مدیریتی خود داشته است.

دو انتصاب‌ جدید در صدا و سیما

با حکم حمیدرضا شاه آبادی- معاون صدا، محمدرضا مهدیار اسماعیلی هم به سمت مدیریت شبکه رادیویی اقتصاد منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، محمدرضا مهدیار اسماعیلی اقتصاددان و دارای تحصیلات دکتری رشته علوم اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) است که پیش از این دبیری شورای اقتصاد معاونت صدای جمهوری اسلامی را عهده دار بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا فروغی رو برکنار کنید

    • امین داودابادی

      ای کاش علی فروغی عوض میشد

    • بدون نام

      ملت دانا !== مدیران دلسوز ملت و زحمت کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج