جاباما
۸۹۵۳۸۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیلی: پرسپولیس آماده حضور در لیگ برتر است

سرپرست تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز لیگ برتر توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز لیگ برتر توضیح داد.

محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم اظهار کرد: شرایط تیم ایده‌ال است و بازی‌های تدارکاتی زیادی را برای تیم در نظر گرفتیم.

متاسفانه باتوجه به شرایط آب‌وهوایی ترکیه و برخلاف قول‌هایی که به ما داده شده بود، نتوانستیم بازی‌های تدراکاتی‌مان را برگزار کنیم و به همین دلیل مجبور شدیم با خودمان بازی کنیم. با این حال پس از بازگشت به ایران تمام بازی‌هایی که کالدرون مدنظر داشت را فراهم کردیم.

خدا را شکر او هم راضی است و شرایط روحی‌ و روانی تیم خوب است. بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر، من صحبت کردم و گفتم که نمی‌توان اسم قرعه‌کشی خوب یا بد روی قرعه‌کشی گذاشت و تیم‌های بزرگ باید آمادگی هر شرایطی را داشته باشند. کالدرون مشتاق آغاز لیگ است و تیم آماده حضور در لیگ برتر است.

او درباره حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان که دیروز (شنبه) یک ماه پس از انتشار حکم اعلام شد که احکام انضباطی درباره این بازی تعلیقی است، توضیح داد: از روز اول من هم گفتم که به این حکم اعتراض می‌کنیم و بخش حقوقی باشگاه هم پیگیر این کار شدند.

می‌دانید که پیگیری کارهای حقوقی زیرنظر آقای ذاکر است. این حکم از ابتدا تعلیقی بود و اعتراض ما به اصل ماجرا بود. همانطور که آقای ذاکر گفتند، خیال هواداران از حضور در ورزشگاه راحت باشد.

سرپرست پرسپولیس درباره تاریخ آغاز لیگ برتر گفت: برنامه‌ریزی ما هفتگی است و کالدرون هم از این قضیه که نمی‌توانیم برنامه‌مان را با تاریخ آغاز لیگ برتر تطبیق دهیم، ناراحت است.

او از اعلام تاریخ‌های مختلف برای آغاز لیگ کلافه شده است. این روند خسته کننده شده است و روی اعصاب و روان بازیکنان فوتبال هم تاثیرگذار است. امیدوارم زودتر مسابقات لیگ برتر آغاز شود. ما به گفتن‌ها توجه نمی‌کنیم و باید رسمی و کتبی به ما اعلام کنند که لیگ چه تاریخی آغاز می‌شود.

خلیلی درباره حضور بیرانوند در بوشهر، توضیح داد: یک اتفاقی در بوشهر برای بیرانوند رخ داد که یک دلخوری بین او و نیروهای انتظامی رخ داد.

با هماهنگی‌هایی که انجام شد، حسین ماهینی که اهل همان شهر است و سید جلال حسینی، کاپیتان تیم به همراه بیرانوند به بوشهر رفتند و در جلسه‌ای که با نیروی انتظامی داشتند، کدورت‌ها برطرف شد. البته این کار با هماهنگی کالدرون انجام شد و این بازیکنان فردا در تمرین پرسپولیس حضور خواهند داشت.

او درباره اتفاقات بازی با نساجی و اخراج دو نفر در آن بازی بیان کرد: این اتفاق عجیب نیست. بازی‌های دوستانه برای فوتبالیست‌ها به خاطر این که بحث جرایم مطرح نیست، فیزیکی‌تر دنبال می‌شود و به همین خاطر دو بازیکن اخراج شدند و مشکلی هم وجود نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      منظورش داوران لنگی آماده هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلوم که کیسه کشا خیلی میسوزن پماد بدم براتون

    • بدون نام

      اگه اماده این بگولیگوشروع کنن

    • لنگپولیس

      چرکپولیس کثیف حکومتی با این رای تعلیقی نشان دادن که امسال هم قهرمانش میکنند

    • کامران

      مهندسی شده وپرقدرت مثل لیورپول وسیتی!؟
      خیار شیدا از دوبرگش پیدا!؟
      همین ماستمالی ممنوعیت تماشاگران نشان می ده که داوری وجناب فتاحی وکمیته های فلان وفلان بازم توقهرمانی تیم حکومتی نقش دارند.

    • م

      خوب شد گفتی چون وزارت کثیف ورزش وفدراسیون لنگیتون منتظر این بود که شما اعلام امادگی کنید که لیگ رو شروع کنن...

    • بدون نام

      پس خدا رو شکر اجازه میفرمائید لیگ شروع بشه امیدوار باشیم یا هنوز مهاجم جدیدتون اماده نیست بگید ما منتطر میمونیم

    • بدون نام

      به امید سرفرازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج