جاباما
۸۹۵۳۹۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش هیات فوتبال درباره افشای قرارداد استقلالی‌ها

در پی توضیحات منتشره در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال درخصوص افشای قرارداد برخی از بازیکنان آن باشگاه و انتساب علت آن به هیات فوتبال استان تهران موارد مطالبی منتشر شده است.

خبرگزاری فارس: هیات فوتبال استان تهران در پی توضیحات منتشره در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال درخصوص افشای قرارداد برخی از بازیکنان آن باشگاه و انتساب علت آن به هیات فوتبال استان تهران موارد مطالبی را منتشر کرد:

هیات فوتبال استان تهران و تمامی کارکنان آن همچون گذشته خود را موظف به رعایت حریم و اطلاعات اشخاص می‌داند.

محل ثبت نام و ثبت قراردادها درساختمان هیئت فوتبال مجزا بوده و خبرنگاران محترم پس از ثبت قرارداد با هماهنگی باشگاهها به مصاحبه با افراد می‌پردازند.

با توجه به تدابیر اخذ شده در هیات فوتبال در طول بیش از یک دهه فعالیت و احراز برگه های شناسه فردی افراد، تاکنون حتی موردی از اطلاعات اشخاص یا باشگاه ها از این هیات منتشر نشده است.

باتوجه به بی انضباطی نماینده و پراکندگی اسناد باشگاه استقلال در هنگام ثبت قراردادهای آن باشگاه، مسئولین این هیات ضمن تذکرات جدی خواستار انضباط و رازداری نماینده آن باشگاه شدند.

لذا هیات فوتبال استان تهران همانند گذشته ضمن رازداری و محرمانه نگه داشتن کلیه اطلاعات، به کلیه باشگاه ها توصیه می نماید تا با رعایت نظم و انضباط و عدم پراکنده نمودن برگه های قرارداد و فرم های تایید سوابق فردی افراد در هنگام حضور در هیات فوتبال از حفظ حریم افراد اطمینان حاصل نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه ارگان های فوتبال بسیج شدن استقلال به حاشیه ببرند چرا قراداد های بازی کنان لنگ ۳برابر بازی کنان استقلال است رسانه ای نمیشود

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      فقط میخان استقلالو ببرن توحاشیه. چرا واس لنگ افشا و شفاف سازی نمیشه؟ چون مصونیت داره. ی خرده شرف داشتع باشید قضاوت کنید ک چرا این چن ساله فقط واس استقلال شفاف سازی شه؟ درحالی ک هرچی گندکاریه تو لنگه جریان پولهای هدایتی و کمک های دزد هدایتی ب لنگ و پاداشهاش و بازیکن گرفتنش واس لنگ رو همه میدونن و خودشم علنی گفت ک وزیر دستور داد برو کمپ تیم ملی بیرو و امیری رو نزار برن استقلال ببرشون پرسپولیس ‌. قانونی نیس ک لنگو جریمه کنه ک باپول دزدی بیت المال بازیکن گرفت؟ پاداش گرفت؟ بازیکن گرفت؟ سکه گرفت؟ کمیته داورانو خرید واس لنگ ک اینهمه علنی بسود لنگ سوت زدن؟ قراردادهای لنگیا هم از همه بیشتره والا بخدا قرار داد بیرانوند و ترابی و امیری و رسن و نورالهی و کنعانی واحمدزاده و رادوشویچ از کل استقلال بیشتره‌ ‌ . قرار داد شریفی نیمکت نشینشون دوملیارد و صد بود ک با بازیکنان اصلی استقلال برابری میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج