۸۹۵۴۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ قهرمانان آسیا؛

تلاش ذوب‌آهن برای بقا در قاره کهن

دیدار تیم‌های ذوب آهن و الاتحاد عربستان آخرین فرصت برای فوتبال ایران به حساب می‌آید تا در لیگ قهرمانان آسیا کماکان حیاتش را ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ذوب آهن ایران امشب (دوشنبه) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود، دیداری که می‌تواند آخرین نماینده کشورمان را در این رقابت‌ها حفظ کرده و به مرحله بعد برساند.

ذوبی‌ها لیگ قهرمانان آسیا را با قدرت از مرحله پلی‌آف آغاز و در مرحله گروهی بدون شکست به عنوان صدرنشین از گروه‌شان صعود کردند. در ادامه، اما طلسم شکست‌ناپذیری این تیم در بازی رفت یک هشتم مقابل الاتحاد با شکست دو بر یک شکسته شد.

نکته مثبت رویارویی ذوب آهن و الاتحاد در بازی برگشت گل زیبای قاسم حدادی‌فر در بازی رفت -با میزبانی الاتحاد- است که امشب می‌تواند خیلی به کار تیم علیرضا منصوریان بیاید، به این ترتیب که اگر ذوب آهن موفق شود حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد با توجه به قانون گل زده در خانه حریف می‌تواند بارش را برای حضور در بین ۸ تیم برتر قاره کهن ببندد.

ذوب آهن در مرحله گروهی با سه برد و سه مساوی در حالی به عنوان صدرنشین صعود کرد که رکورد منحصر به فردی از بابت عدم پذیرش شکست در بین ۳۲ تیم حاضر به دست آورده بود. در آن سوی میدان الاتحاد در گروهش با ۳ برد، دو مساوی و یک شکست بعد از الوحده امارات به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد.

البته این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال بود و بازیکنانی به خدمت گرفته که می‌توانند کار را برای هر حریفی سخت کنند.

نکته حائز اهمیت در رویارویی دوم ذوب آهن و الاتحاد در فصل جاری لیگ قهرمانان این است که شاگردان منصوریان نباید اجازه دهند دروازه‌شان باز شود، چراکه در صورت دریافت یک گل باید سه گل به ثمر برسانند تا صعود کنند.

در حالی که دیگر نمایندگان‌مان از جمله پرسپولیس و استقلال از گردانه مسابقات کنار رفته‌اند، ذوبی‌ها نیز مقابل الاتحاد کار بسیار دشواری برای ادامه حیات دارند، هرچند با توجه به عملکرد خوب در مراحل پلی‌آف و گروهی می‌توان انتظار داشت این تیم شکست دور رفت مقابل الاتحاد را به بهترین شکل جبران کند تا در مرحله بعدی «ایران» در برنامه مسابقات غیبت نداشته باشد؛ بنابراین می‌توانیم دیدار برگشت ذوب آهن و الاتحاد را آخرین فرصت برای این باشگاه و حتی فوتبال ایران برای بقا در لیگ قهرمانان دانست.

دیدار تیم‌های ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه حَمَد شهر دوحه برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج