۸۹۵۴۹۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

موسوی: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: من تلاش خود را کردم در خدمت تیم باشم و گوشه‌ای از کار را بگیرم، اما موفق نبودم، چون تیم‌مان شکست خورد.

سایت فدراسیون والیبال: محمد موسوی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار با روسیه در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: همه شرایط بازی در روسیه را می‌دانستیم. روسیه با تمام توان آمده بود و تیمی بود که امسال نیز بازیکنان جوان و عالی و در سطح جهانی به تیم خود اضافه کرده بود.

این تیم در غیاب دو بازیکن اصلی توانست آمریکا را در خانه‌اش شکست دهد. ما تلاش کردیم و می‌توانستیم در ست دوم و سوم برنده باشیم، اما در یکسری از امتیازات اشتباهات داوری و اشتباهات فردی خودمان باعث شد نتوانیم بازی را درست پیش ببریم. ما ۲۰ بر ۱۷ پیش بودیم، اما شانس هم با ما یار نبود و اشتباهات فردی داشتیم.

وی در ادامه عنوان کرد: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم. بیشتر از این در توان ما نبود. هر چند اشتباه فردی داشتیم، اما دلیل این اشتباه فردی نیز تیم روسیه بود که باعث می‌شد ما اشتباه کنیم. با وجود خستگی لیگ ملت‌ها، تمام تلاش خود را انجام دادیم. شرایط تمرینی خوبی نداشتیم، اما در کل راضی‌کننده بازی کردیم.

موسوی در واکنش به این موضوع که «ارزیابی خودت از عملکرد فردی در این مسابقه چه بود؟»، بیان کرد: والیبال یک رشته تیمی است و ارتباطی به عملکرد فرد ندارد.

من تلاش خود را کردم در خدمت تیم باشم و گوشه‌ای از کار را بگیرم، اما موفق نبودم، چون تیم ایران شکست خورد. امروز شرایط بدنی خوبی داشتم، اما زور ما به این تیم نرسید.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان درباره شانس دوباره این تیم برای صعود به المپیک اضافه کرد: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می‌کنیم.

باید به المپیک برویم و اگر ایران در المپیک نباشد، جای تیم‌مان خالی خواهد بود. مطمئناً سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم و شانس حضور در المپیک را از دست نمی‌دهیم. بچه‌ها همدل هستند تا این کار را انجام دهند.

او در پایان، در ارزیابی از تیم ملی روسیه گفت: اکثر بازیکنان روسیه خیلی خوب بودند، اما بازیکن پشت خط زن آنها، پولتایف که میخایلوف را ذخیره خود کرده بود و امتیازآورترین بازیکن میدان شد، بهترین بازیکن آنها بود.

او بعضی اوقات از ارتفاعی اسپک می‌زد که دست ما به توپ نمی‌رسید و به نظرم اگر میخایلوف بازی می‌کرد، برای ما بهتر بود. تمام بازیکنان آنها خوب بودند، اما این بازیکن مهارنشدنی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا اگر این تمام توانتون بود که یکی مثل خودت همه سرویسهاشو به تور بزنه یا خارج و اون وضع دفاع پس بهتره دست از سر تیم ملی بردارید و بگذارید بازیکنان جوان و با انگیزه که نصف توانشون از تمام توان شما که دیدیم بیشتر باشه بیان .تمام توان تون و تو بازی با تیم دوم و بدون بازیکنان اصلی لهستان و. برزیل ضعیف شده در امریکا و فرانسه در ایران دیدیم

    • بدون نام

      درک میکنیم به هر حال با کشور ارباب پوتین بازی داشتین
      اجازه بردن نداشتین

      تابلو باخت مصلحتی بود

    • علی

      بازیکنانی که تا دیروز 100میلیون نهایت آرزوشون بود در قرارداد بستن،یهو 2,3میلیاردی شده.غرور ورشون داشته.انگیزه ای ندارن.سرمربی هم سوزنش گیر کرده رو همین چند نفر،انگارکه قحطی بازیکنه تو ایرانه به این بزرگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج