جاباما
۸۹۵۵۱۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

جانشین مهدی حاجتی در شورای شیراز معرفی شد

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در نخستین جلسه پیش روی شورای اسلامی شهر شیراز محمدتقی تذروی از اعضای علی‌البدل به عنوان عضو جدید شورا معرفی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان شیراز گفت: در نخستین جلسه پیش روی شورای اسلامی شهر شیراز محمدتقی تذروی از اعضای علی‌البدل به عنوان عضو جدید شورا معرفی می‌شود.

محمدرضا امیری شامگاه یک شنبه در نشست خبری اظهار داشت: عضو جدید شورای شهر شیراز جایگزین مهدی حاجتی عضو سابق بازداشت شده شورای شهر شیراز می‌شود که بخاطر حکم دادگاه امکان حضور در شورای شهر را ندارد.

وی در مورد وضعیت بلاتکلیف شهرداری صدرا نیز گفت: تا چند روز آینده توسط دستگاه قضایی وضعیت شهردار صدرا مشخص شده و در صورت نیاز یکی از کارکنان رسمی شهرداری سرپرست می‌شود.

فرماندار شهرستان شیراز با گرامیداشت هفته خبرنگار و قدردانی از همکاری آنان اظهار داشت: کار اصحاب رسانه بسیار طاقت‌فرسا است، کشف حقیقت کار سخت و دشوار بوده و به همین جهت خبرنگاران عامل رشد جامعه هستند.

امیری با بیان اینکه روز خبرنگار را باید به عنوان روز مردم از آن یاد شود، بیان کرد: در مورد روز خبرنگاران و کار رسانه ها زیاد گفته شده اما یک واقعیتی است که تحقق مردم سالاری بدون وجود اصحاب رسانه و حضور قدرتمندانه رسانه و خبرنگاران امکان ندارد.

فرماندار شهرستان شیراز یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۹۸ را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی و کمک به سلامت برگزاری آن مهم است.

وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات اقداماتی نیز آغاز شده و بیش از این در خدمت رسانه‌ها هستیم تا بتوانیم شاهد یک برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم باشیم.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان در شهرستان شیراز ساکن هستندبیان کرد: شیراز بر خلاف اینکه پایتخت فرهنگی کشور است در برخی شاخص‌های توسعه‌ای مثل سرانه ورزشی و آموزشی و مشکلات آب آشامیدنی دچار مشکلات است و آن طور که باید و شاید به آن توجه نشده بود.
وی بیان کرد: رشد بی رویه شیراز به ویژه در مناطق حاشیه‌نشینی مشکلات را چند برابر کرده که این موضوع اختصاص ردیف اعتباری خاص برای توسعه شاخص‌های این شهرستان را ضروری می‌سازد.

در این نشست خبرنگاران به بیان اظهار و نظرهای خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سر مسولین بی ظرفیت

    • مهسا رضایی

      طرفداران مهدی حاجتی بریزن تو شهرداری همه چی رو بزنن نابود کنن یه مشت مدیر بیسواد ریختن اونجا.دکتر بهرام پارسا نماینده لرتبار مردم شیراز کاری انجام بدن نماینده شجاع توانا مهدی حاجتی هم زبون وهم تبار شماست

    • بدون نام

      چکار کردن که اخراجشون کردن؟

    • مصطفی

      دقیقا جرم حاجتی چیه ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دزد نبوده

    • بدون نام

      مسئولین.محترم.دست.ماراهم.بگیرن.دل.داریم

    • شیرازیها

      مهدی حاجتی نماینده ماست و هیچ جایگزینی برای ایشان نمی پذیریم .

    • بدون نام

      یکی از یکی بدتر

    • آزاد

      درود بر امثال حاجتی،که از گفتن حرف حق ترسی ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج