۸۹۵۵۵۸
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

پوری حسینی: خریدار ایران ایرتور فامیل من نیست

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که گرچه نسبت فامیلی داشتن با من برای کسی ممنوعیتی در فعالیتهای اقتصادی ایجاد نمی کند، گفت: خریدار شرکت ایران ایرتور، هیچ نسبت فامیلی با من نداشته و ندارد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که گرچه نسبت فامیلی داشتن با من برای کسی ممنوعیتی در فعالیتهای اقتصادی ایجاد نمی کند، گفت: خریدار شرکت ایران ایرتور، هیچ نسبت فامیلی با من نداشته و ندارد.

پوری حسینی در خصوص واگذاری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور گفت: ۹۵ درصد از سهام این شرکت بعد از چند جلسه بررسی در هیأت واگذاری، بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۲۲/۸/۱۳۸۹ آن هیأت از طریق برگزاری مزایده در فرابورس عرضه و به شرکت هسایار (۸۰ درصد) و احیاء صنایع خراسان (۱۵ درصد) فروخته می شود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: خریداران پس از پرداخت حصه نقدی و تحویل شرکت، نه تنها در بهبود شرایط نامناسب و در حال فروپاشی شرکت توفیق چندانی کسب نمی کنند، بلکه از عهده پرداخت اقساط سازمان خصوصی‌سازی هم بر نمی آیند تا اینکه سازمان در اجرای قرارداد فی مابین و برای وصول مطالبات خود، سهام در وثیقه را برای فروش به مزایده می گذارد.

وی ادامه داد: سهام در وثیقه سازمان خصوصی سازی برای وصول مطالبات، سه بار در سال ۱۳۹۳ به عرضه عمومی گذاشته می شود، ولی با استقبال مواجه نمی شود.

به گفته پوری حسینی، نوبت چهارم قیمت پایه تعدیل می شود ولی باز هم خریداری پیدا نمی شود، تا اینکه در نوبت پنجم و در سال ۱۳۹۴ با قیمت پایه نوبت چهارم، یک نفر تمایل به خرید نشان می دهد و سهام را از طریق شرکت در مزایده عمومی خریداری می کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه خریدار بعدی، نه تنها تمامی اقساط خود را به موقع پرداخت می نماید بلکه شرکت را به طور کامل متحول نموده و یک شرکت ورشکسته و در حال نابودی را به شرکتی سرحال و کارآمد تبدیل می سازد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی اذعان داشت: یکی از نمایندگان محترم مجلس بدون ارائه هیچگونه مبنا و مرجع، یک بار قیمت ۵۰۰ میلیارد تومان و سپس ۷۰۰ میلیارد تومان و در نهایت ۱۰۰۰ میلیارد تومان را برای ارزش این شرکت اعلام و اظهار می کند که اخیراً این شرکت از طریق مذاکره واگذار شده و خریدار هم تعهد خود را عمل ننموده و وجه معامله را پرداخت نمی کند.

وی اظهار داشت: تمام اظهارات به شرح فوق کذب و ناصحیح است و سازمان خصوصی سازی علیه اظهارات ایشان به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نزد مرجع قضایی شکایت کرده است.

پوری حسینی تصریح کرد: در اقدامی بسیار زشت و نادرست، یکی از سایت های خبری، اظهار کرده که خریدار این شرکت نسبت فامیلی با اینجانب دارد. گرچه نسبت فامیلی داشتن با من برای کسی ممنوعیتی در فعالیتهای اقتصادی ایجاد نمی کند مگر به حکم قانون، لکن به همین مناسبت اعلام می دارم که هیچ یک از خریداران سهام بلوکی فروخته شده توسط سازمان خصوصی سازی از جمله سهام شرکت ایران ایرتور، هیچ نسبت فامیلی با من نداشته و ندارند.

وی گفت: سازمان خصوصی سازی در هیچ یک از واگذاری ها، تخلفی مرتکب نشده است و فضای مسموم فعلی نتیجه تلاش عده ای برای مخدوش نمودن و سیاه جلوه دادن سیمای مدیران دلسوز نظام از یک سو و عدم حمایت های لازم و روشنگری از سوی برخی عزیزان می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتضاحات این آدم ادامه داره و هیچ کسی هم با او برخورد نمیکنه ، نیشکر شوشتر هم از گندکاریهای همین فرد بوده ، ایران ایرتور رو ۳۸ میلیارد تومان فروخته ، اینجوری هم طلبکار ملت شده ، واقعا وقاحت هم حدی داره

    • بدون نام

      تو چی کار کردی نامرد....هزاران جوان رو بیکار وخانواده ها رو متلاشی. ...حقت.....

    • بدون نام

      حتما پسر خاله منه شماها همتون پاکی گوگولی

    • بدون نام

      تو روواگذاری کارخانجات وشرکتها زدی رودست نعمت زاده گندش. رو دراوردید اون مرتضوی هم معلوم نیست چند تا از شرکتها وکارخانجات شستا رو اینجوری بذل وبخشش کرد

    • بدون نام

      چرا این بابا راعوض نمیکنن.
      آخه مگر کی پارتی اینه.

    • یوسف

      مدیران مملکت کسی خبر نداشت کشتار گاه دارید فامیل ک پیش کش

    • بدون نام

      آقای پورحسینی کدام واگذاریها مثبت بوده. همه راقسطی به اشخاص خاص عرضه کردیدکه آننهم طبق گذارشهای داخلی ورسانه هامجازی جزبیکاری پرسنل وعدم پرداخت اقساد چه سودی داشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشان خودشان با خودشان معامله فرمودند و از رو نرفتند کسی هم کاری به کارش نداشته تا حالا ،
        بعد معامله با فامیل و دوست و شریکشان را میخواهید ایراد بگیرید ؟
        زهی خیال باطل .
        به قول خود ایشان دادستان هم بهشان گفته نوش جانت !
        مملکت گل و بل بل = شهر هرت

      • بدون نام

        فامیل .فامیلتونم نبودن

      • بدون نام

        فامیل .فامیلتونم نبودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج