جاباما
۸۹۵۵۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارش باران در تهران و بسیاری از نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در تهران و بسیاری از استان‌های کشور طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در تهران و بسیاری از استان‌های کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (۲۱ مرداد) برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، شمال کرمانشاه، همدان و زنجان در بعد ازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی همچنین طی امروز در شمال هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا و پس‌فردا (۲۲ و ۲۳ مرداد) در استان‌های گیلان، مازندران و نوار شرقی اردبیل بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و برخی مناطق زاگرس شمالی و مرکزی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان، در بعد ازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ مرداد) در استان‌های واقع در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود که شدت آن برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، غرب اصفهان، شمال خوزستان،‌ شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

وظیفه با اشاره به اینکه طی سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق می‌شود، گفت: طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: از امروز تا چهارشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، اراک و نوار شرقی کشور خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان کاهش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ مرداد) کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۳ مرداد) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج