جاباما
۸۹۵۷۳۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

منصوریان: گل دوم الاتحاد تیری به قلب ما بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید، بعد از گل دوم الاتحاد که مثل یک تیر به قلب او و بازیکنانش بود، بازی را برای چند دقیقه از دست دادند و همین باعث شد تا گل‌های سوم و چهارم را نیز دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید، بعد از گل دوم الاتحاد که مثل یک تیر به قلب او و بازیکنانش بود، بازی را برای چند دقیقه از دست دادند و همین باعث شد تا گل‌های سوم و چهارم را نیز دریافت کنند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد گفت: بازیکنانم همه تلاش خود را کردند تا بهترین باشند اما با دریافت گل اول سورپرایز شدیم. ما می‌دانستیم به بازی برمی‌گردیم و این اتفاق در زمان مورد نظر برای ما افتاد.

وی با بیان این که گل دوم الاتحاد شلیکی به قلب ما بود، ادامه داد: البته که بهترین گلرهای دنیا هم از این دست اشتباهات می کنند و ما پشت انتخابمان به عنوان دروازه‌بان اول می ایستیم. او در نیمه اول عملکرد خوبی داشت.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: گل دومی که دریافت کردیم کار ما را خیلی سخت کرد چرا که برای صعود باید سه گل دیگر می زدیم.

منصوریان افزود: ما خوش‌شانس نبودیم و اگر شانس داشتیم اتفاق گل دوم برای ما نمی‌افتاد و مطمئنم اگر این اتفاق نمی‌افتاد سوار بر بازی می‌شدیم.

وی در پایان گفت: با دریافت گل دوم بازی را برای چند دقیقه از دست دادیم و الاتحاد به گل های بعدی خود دست یافت. بازهم توانستیم به بازی برگردیم و به ۳ گل هم رسیدیم اما شرایط برای ما واقعا سخت بود و نتوانستیم به نتیجه دلخواه مان برسیم. در دقایق پایانی می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم یا حتی ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تمام تیزهوشان جهان

      جناب تاج بس است دیگر !!! ذوب آهن با باختش مقابل الاتحاد و حذف ایران از قهرمانی آسیا بنحو مکرر و متوالی به فوتبال و فدراسیون فوتبال ایران تیر خلاص را زد و قلب فوتبال ایران را پاره پاره کرد !!!

      شما را به تمام مقدسات واگذار می نماییم بخاطر آرامش و آسایش جان و روح تمام مردم ایران هم که شده این فوتبال فسادآور و مسخره را برای همیشه از ورزش ایران حذف و ساقط بنمایند تا تمام مردم ایران لااقل نفس راحتی بکشند !!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عجب تیم سوراخی بود الاتحاد حیف اینجا نقش مدافعان با ارزشی مثل سید جلال شجاع و همین بی معرفت محمدرضا حسینی که رفت سپاهان مشخص میشود

    • بدون نام

      تا همین جاشم دمت گرم
      تیم خوبی داشتی

    • بدون نام

      کچل ،خداییش شانس اوردی هفت یا هشت گل نخوردی ، خصوصا نیمه اول .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج