۸۹۵۷۹۵
۷ نظر
۵۱۸۰
۷ نظر
۵۱۸۰
پ

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

با مبلغی که صرف خودرو ظریفی همچون پژو ۲۰۷ دنده دستی می‌کنید، می‌توانید یکی از این هفت هاچ‌بک برجسته خارجی را خریداری کنید.

روزنامه هفت صبح: لیست محشری است. تصور کنید با پرداخت مبلغی معادل ۱۲۵ میلیون سوار خودرویی با کیفیت مثل تویوتا شده‌اید. خب ما یک لیست برای‌تان گرد آورده‌ایم که از رنو مگان هاچ‌بک سری ۲۰۰۸ تا تویوتا یاریس هاچ‌بک و از هیوندای آی ۲۰ تا مزدا ۳ هاچ‌بک در آن حاضرند. خودرو‌هایی مشهور، محبوب و باارزش که قیمت خوبی در بازار کارکرده‌ها داشته و پس از یک تجربه ۷۵ تا ۱۵۰ هزار کیلومتری، کاملاً پوست کلفت شده‌اند!

هر یک از این محصولات در رده خود جزء بهترین‌ها بوده و در زمینه استهلاک، مصرف بنزین و ایمنی سرآمد عصر خود بوده‌اند. این خودرو‌ها که عمری بین ۵ تا ۱۰ سال دارند، نه‌تن‌ها امکانات مشابه خودرو‌های ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیونی را به شما ارائه می‌کنند که بهترین سطح از ایمنی، راحتی اتاق و بعضاً حتی هندلینگ را عاید راننده و سرنشینان کرده و ظاهر بهتری هم دارند.

اگر هم تصور می‌کنید این خودرو‌ها استهلاک بالایی داشته یا شما را حیران تعمیرگاه‌های سطح شهر می‌کنند کافی است چرخی در همان تعمیرگاه‌ها بزنید تا ببینید این هفت خودرو چه اندازه مورد ستایش مکانیک‌ها هستند. کمی ریسک بیشتر ارزش تجربه سطح بهتری از سواری و ایمنی را دارد. نترسید!

تویوتا یاریس هاچ‌بک - مدل ۲۰۰۸

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

این یکی ژاپنی جمع ما هم نمره کامل و ۵ ستاره را از مؤسسه اروپایی انکپ دریافت کرده است و با موتورکم‌مصرفی که دارد، شاهکاری در زمینه ساخت سوپرمینی‌های شهری است که تنها ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو که حدود ۱۳۸ هزار کیلومتر کار کرده، در هر ۱۰۰ کیلومتر بین ۶ تا ۶.۵ لیتر مصرف می‌کند و به‌غیر از امکانات روز، به موتور ۱۳۰۰ سی‌سی ۸۷ اسبی مجهز است. یاریس هاچ‌بک ۱۰۰۰ کیلویی خودرویی مخصوص خانواده‌های کوچک شهری است که علاقه‌ای به خرید خودرو‌های پر ایراد تولید داخل ندارند.

رنو مگان ۲۰۰۰ هاچ‌بک - مدل ۲۰۰۸

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

یک نمونه استثنایی و کمیاب از مگان نسل چهارم که در ایران مونتاژ شد. نسخه هاچ‌بک که طرحی کاملاً خشن و نامتعارف دارد، تنها ۱۲۰ میلیون قیمت داشته و به غیر از تجهیزات خوبش، موتور به‌شدت قدرتمندی دارد. سیستم مدیریت پایداری، دیسک‌های ترمز خنک‌شونده، شش کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی حرفه‌ای به‌علاوه صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی از جمله امکانات این هاچ‌بک فرانسوی است.

میتسوبیشی میراژ - مدل ۲۰۱۵

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

یکی از نمونه‌های موجود از میراژ ۲۰۱۵ اتوماتیک که در سایت‌های آنلاین فروش خودرو آگهی شده، بهایی معادل ۱۲۱ میلیون تومان دارد. افت قیمتی که عمدتاً به خاطر تصادف بدنه به مالک خودرو تحمیل شده است. اتاق، موتور و ادوات، ولی سالم بوده و کاملاً برای خدمت‌گزاری آماده هستند. موتور ۱.۲ لیتری میراژ یکی از کم‌مصرف‌ترین موتور‌های سه سیلندر جهان است و در شهر و جاده به شکل ترکیبی، حدود پنج لیتر بنزین می‌سوزاند. امکانات این ژاپنی در کابین گرچه بالا نیست، ولی واقعاً بادوام است و در زمینه ایمنی هم با نمره چهار ستاره از یورو انکپ، وضعیت خوبی دارد.

جیلی RV۷ هاچ‌بک - مدل ۲۰۱۳

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین خودرو گروه و یکی از گمنام‌ترین‌ها که زیر سایه چینی بودن، مهجور مانده است. این سری کمیاب از جیلی که اتفاقاً کیفیت ساخت خوبی دارد، با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان قابل خریداری بوده و به موتور ۱۸۰۰ سی‌سی ۱۲۸ اسبی هم مجهز است. از جمله امکانات این خودرو ۴.۲ متری می‌توان به ۱۰ ایربگ، سانروف، گیربکس دستی، چراغ اتولایت، مانیتور و سیستم GPS و سنسور عقب اشاره کرد که در هیچ مدلی با این قیمت قابل دستیابی نیست.

مزدا ۲ مونتاژی - مدل ۱۳۹۱

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

با کارکردی معادل ۱۰۰ هزار کیلومتر، این خودرو ژاپنی قیمتی نزدیک به ۱۲۵ میلیون تومان دارد، بهایی که همین حالا کمتر از قیمت یک دانگ‌فنگ اچ ۳۰ کراس است. شاید بپرسید مزدا ۲ با سن هفت سال چه دارد که ما باید آن را به خودرویی صفر کیلومتر ترجیح دهیم؟ به غیر از طراحی برجسته داخلی و خارجی که هنوز هم بهتر از محصولات داخلی است، کیفیت مونتاژ مزدا ۲ عالی است. استهلاک و مصرفش کمتر از ۲۰۶ است، موتور ۱۵۰۰ سی‌سی آن ۱۰۲ اسب قدرت داشته و ایمنی خودرو هم با نمره عالی ۵ ستاره از یورو انکپ، کاملاً بر خودرو‌های وطنی می‌چربد.

هیوندای آی ۲۰ - مدل ۲۰۱۱

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

اولین سری از آی ۲۰ که وارد ایران شد، هنوز هم ظاهر با طراوتی دارد و می‌تواند همچون محصولی نو، دل خریداران را برباید. این هاچ‌بک اقتصادی و شهری که از موتور ۱۶۰۰ سی‌سی ۱۲۶ اسبی برخوردار است، به شش کیسه هوا، کنترل پایداری و پشت‌سری‌های قابل تنظیم مجهز بوده و علاوه بر گیربکس اتوماتیک چهار سرعته، به سانروف و گرمکن صندلی هم مجهز است. آی ۲۰ که ۱۲۲ میلیون قیمت دارد، کمی بیش از یک تن وزن داشته، ابعادی نزدیک به یک رنو ساندرو دارد و فضای کافی برای نشستن چهار سرنشین بزرگسال را در کابین منظم و آرام خود دارد.

ام‌جی ۳ - مدل ۲۰۱۴

این ۷ هاچ‌بک برجسته، فقط ۱۲۵ تومن!

یک خودر خوش ساخت که در بازار اروپا هم فروش مناسبی داشت و در ایران طی دو سال توانست در بخشی از بازار هاچ‌بک‌ها، نگاه‌های خریداران مشکل‌پسند را به سمت خود جذب کند. موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۶ اسبی این خودرو در ترکیب با پوزه خشن، سقف تیز و خطوط اسپورت بدنه ظاهری جوان‌پسند برای این محصول ۱۱۰ میلیونی فراهم کرده است. ام‌جی ۳ که به سانروف دو حالته، گیربکس خودکار پنج سرعته، کروز کنترل، تنظیمات رانندگی اسپورت و حالت برقی با شش ایربگ مجهز است، با وزن ۱۰۵۰ کیلو و طول چهار متر، محصولی کاملاً ایده‌آل برای یک خانواده چهار نفره است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیترش خیلی جالب بود فقطط 12500000 میلیون،یعنی از نظر نویسنده مفته که یاریس 10 سال پیش حدودا این قیمت باشه یا جیلی چینی 6 سال پیش حدودا این قیمته پس بنظر میاد دیگه امیدی کلا به پایین آمدن خودرو نیست

      پاسخ ها

      • ‌‌‌‌‌....

        قیمت رو نسبت به ماشین های چینی که گرونتره زده
        یه ۲۰۶ یا ۲۰۷ ۴۰۵ پرشیا یا خیلی ماشینهای دیگه
        صفر قیمتها اصن واقعا حال به هم زنه

    • بدون نام

      چرا شگنجه میدید مگه مریض هستید بزارید پرایدو برونیم

    • بدون نام

      دزدی در ایران خوددرو و سایپا نمیگذارد ماشینهای خوب با قیمتهای ارزان وارد کشور شود

    • بدون نام

      داداش یه جوری نوشتی 125 تومن انگار 125 ریاله عمو جان بنویس میلیون چیزی که تو جمهوری اسلامی خیلی سخته بدست آوردنش واسه مردم عادی

    • بدون نام

      خب اینارو از کجا باید خرید؟
      دلالا سریع میزنن تو گوششون

    • بدون نام

      خداروشکر که این ماشینها در کشور ما نیست که بخواهیم بخریم، همون ماشینهای اشغال سایپا وایران خودرو رو مجبوریم 3 برابر قیمت واقعیش بخریم و سوار بشیم.
      تازه اگه دست دومش هم پیدا بشه ، درصورت خراب شدن تجهیزات پشتیبانی نداره وماشین دیگه قابل استفاده نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج