۸۹۵۸۱۴
۲۵ نظر
۱۷۲۰۴
۲۵ نظر
۱۷۲۰۴
پ

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

در این مقاله با ۱۵ ست لباس دخترانه برای تولد آشنا خواهید شد. ست‌های این مقاله، همگی از سادگی شیک و خاصی برخوردار هستند که همین موضوع باعث شده تا به لباس‌های دخترانه معروف شوند.

برترین‌ها: با دعوت شدن به تولد، مطمئنا به دنبال یک ست لباس مناسب برای آن خواهید بود. لباس‌های زنانه انواع مختلفی دارند و هر مدل از آن برای موقعیت خاصی مناسب است.

در ادامه این مقاله با ۱۵ ست لباس دخترانه برای تولد آشنا خواهید شد. ست‌های این مقاله، همگی از سادگی شیک و خاصی برخوردار هستند که همین موضوع باعث شده تا به لباس‌های دخترانه معروف شوند. با ما همراه باشید.

۱. پیراهن بلند با خال خال سفید و کفش سفید

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

لباس‌های خال خالی، مناسب‌ترین گزینه برای دختر خانم‌ها هستند. این طرح پارچه، برای اکثر موقعیت‌ها مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن یک استایل جذاب برای تولد، یک پیراهن بلند خال خالی بپوشید. برای داشتن استایلی خاص، می‌توانید رنگ زمینه پیراهن خود را تیره انتخاب کرده و کفش‌تان را با خال خال‌های سفید پیراهن ست کنید. اگر تولدی که در پیش رو دارید، خیلی رسمی است می‌توانید این پیراهن اسپرت را با کفش پاشنه بلند سفید بپوشید؛ در غیر این صورت، استفاده از یک کتانی سفید هم گزینه ایده‌آلی خواهد بود.

۲. بلوز سفید با دامن توری رنگی

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

پوشیدن یک دامن رنگی، آن هم از رنگ‌های جیغ و تند و توی چشم، استایل جذابی را برایتان خلق خواهد کرد. اضافه کردن یک بلوز سفید ساده، کمی از توی چشم بودن این رنگ کاسته و به قولی، آن را در چشم بیننده متعادل می‌کند. دامن‌های توری کلوش با قد نه خیلی کوتاه و نه خیلی بند، گزینه بسیار مناسبی برای استایل دخترانه مناسب تولد است.

۳. بلوز زرد با دامن آبی

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

ترکیب رنگ زرد و آبی یکی از جذاب‌ترین ترکیب رنگ‌هایی است که می‌توانید نه تنها برای تولد، بلکه برای اکثر موقعیت‌ها بپوشید. این استایل ساده و دخترانه، مناسب مجالس و تولد‌ها بوده و برای دختر خانم‌هایی که قصد دارند از رنگ‌های مختلف در استایل خود استفاده کنند، کاملا مناسب است. برای انتخاب کفش چند راه مختلف پیش رو دارید؛ هم می‌توانید از یک جفت کفش سفید استفاده کنید، هم کفش مشکی مانند همیشه برای این استایل مناسب است، و هم دو رنگ زرد و آبی برای این استایل مناسب خواهد بود.

۴. دامن صورتی کمرنگ با بلوز سفید

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

این استایل برای دختر خانم‌هایی که به استایل‌های خیلی رسمی علاقه ندارند، بسیار مناسب خواهد بود. یک شومیز یا حتی یک تی شرت سفید ساده را با یک دامن صورتی کمرنگ دخترانه همراه کنید. از آنجا که امروزه دامن‌های فاق بلند (تا زیر سینه) خیلی روی بورس هستند، پیشنهاد می‌کنیم از این مدل دامن‌ها استفاده کنید.

۵. شومیز مجلسی با شلوار راسته

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

اگر از طرفداران دامن و پیراهن نیستید، مشکلی نیست؛ می‌توانید به راحتی و بدون استفاده از دامن و پیراهن، استایل رسمی مناسب تولد داشته باشید. تنها کافی است یک شومیز مجلسی را با یک شلوار راسته مجلسی ست کنید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد دارید استایل‌تان کمی بیشتر توی چشم باشد، از رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم یا این دسته رنگ‌ها استفاده کنید.

۶. پیراهن دخترانه صورتی

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

چه کسی گفته که پیراهن‌های گیپوری برای دختر‌ها مناسب نیست؟ اتفاقا می‌توانید به راحتی از پیراهن‌های گیپوری استفاده کنید؛ اما باید در هنگام خرید به مدل گیپور و رنگ آن توجه داشته باشید. پیراهن‌های گیپوری صورتی گزینه ایده‌آل و کاملا دخترانه برای مناسبت‌های مختلف از جمله تولد‌ها می‌باشد. این پیراهن را می‌توان با کفش سفید و یا مشکی ست کرد.

۷. پیراهن اسپرت سفید و مشکی

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

پیراهن‌های اسپرت، جزء گزینه‌های مناسب و کابردی برای دختر خانم‌ها هستند. قد این پیراهن‌ها معمولا تا پایین زانو بوده و بسیاری از آن‌ها آستین بلند هستند. این پیراهن‌ها می‌توانند جنس‌های مختلفی داشته باشند؛ اما به هیچ عنوان از جنس‌های مجلسی مثل کرپ نخواهند بود. اگر به یک تولد ساده و دورهمی دعوت شده‌اید، پوشیدن یک پیراهن اسپرت با کتانی بسیار جذاب خواهد بود.

۸. بلوز طرحدار با شلوار فاق بلند ساده

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

شلوار‌های فاق بلند مدتی است که باز هم وارد دنیای مد شده‌اند و تقریبا در تمام مراکز خرید قابل رویت هستند. یک شلوار فاق بلند مجلسی ساده تهیه کرده و آن را با یک بلوز طرحدار ست کنید. برای اینکه بلوز و شلوارتان هماهنگی کافی را با هم داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم رنگ طرح‌های روی بلوزتان را با شلوارتان ست کنید.

۹. بلوز مجلسی کرم با دامن مشکی توری

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

دامن بلند معمولا طرفداران زیادی دارد. اگر قصد دارید برای تولد دامن مشکی بپوشید، چند نکته را در نظر داشته باشید. اول اینکه از جنس‌های خیلی مجلسی و زنانه مثل دامن‌های کرپ و... دوری کنید؛ همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، دامن‌های توری برای استایل‌های دخترانه بسیار مناسب خواهند بود. همچنین برای تولد، دامن خیلی بلند نپوشید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر دامن مشکی می‌پوشید، برای قسمت بالا تنه از یک بلوز رنگ روشن استفاده کنید تا استایل‌تان تعادل کافی را داشته باشد.

۱۰. دامن رنگی گیپور با بالا تنه طرحدار

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

دامن‌های رنگی همیشه برای استایل‌های دخترانه مناسب هستند. اگر قصد دارید استایل خود را کمی مجلسی کنید، از دامن‌های رنگی گیپوری استفاده کنید. اگر قصد دارید استایل رنگی و شادی داشته باشید، برای قسمت بالا تنه از رنگ‌های خاص و مکمل با رنگ دامن خود استفاده کنید. اما برای انتخاب کفش، ترجیحا از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

۱۱. پیراهن کوتاه مشکی ساده با جوراب شلواری طرحدار

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

اگر از طرفداران پیراهن‌های کوتاه هستید، برای افزودن جذابیت به استایل خود می‌توانید یک جوراب شلواری طرحدار به استایل‌تان اضافه کنید؛ و چه طرحی دخترانه‌تر از جوراب شلواری خال خالی؟ اضافه کردن یک جوراب شلواری خال خالی به استایل‌تان، هم سادگی پیراهن را از بین برده و هم جذابیت خاصی به شما می‌دهد. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که اگر جوراب شلواری می‌پوشید، حتما کفش مشکی نیز بپوشید.

۱۲. شومیز رنگ روشن با دامن رنگی

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

بله همانطور که مشاهده می‌کنید، دامن‌های رنگی عضو جدایی ناپذیر استایل‌های دخترانه هستند. اما می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلف پوشیده و با کم یا زیاد کردن جزئیات به استایل‌تان، ترکیب خاصی خلق کنید. برای مثال یک دامن رنگی روشن مثل گلبهی، صورتی کمرنگ، آبی آسمانی و... را با یک شومیز سفید یا شیری ست کنید. برای اضافه کردن جزئیات نیز می‌توانید از اکسسوری‌هایی به رنگ دامن‌تان استفاده کنید.

۱۳. پیراهن گیپوری طوسی

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

پیراهن‌های کوتاه با دامن چین‌دار، جزء گزینه‌های کاملا مناسب برای داشتن استایل دخترانه است. کمربند باریک و کمر جذب این دامن باعث شده تا کمر شما باریک‌تر به نظر برسد و یقه گرد وساده آن، کاملا دخترانه و زیباست. برای تکمیل استایل‌تان، می‌توانید از کفش طوسی یا مشکی استفاده کنید.

۱۴. پیراهن سفید طرحدار

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

این مدل پیراهنی که مشاهده می‌کنید، یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین و در عین حال، دخترانه‌ترین پیراهن‌هایی است که می‌توانید برای تولد بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم از پیراهن‌هایی استفاده کنید که رنگ زمینه آن روشن بوده و طرح خاص و متفاوتی داشته باشد. اصولا پیراهن‌هایی با قد متوسط بالاتر از مچ پا و آستین کوتاه، برای داشتن استایل دخترانه بسیار مناسب هستند.

۱۵. شلوار جین با شومیز

۱۵ ست لباس دخترانه، پیشنهادی برای جشن تولد

و در نهایت، گزینه مناسب طرفداران شلوار جین. بسیاری از دختران علاقه فراوانی به شلوار جین دارند و حتی برای جشن تولد‌ها نیز از این آیتم استفاده می‌کنند. برای اینکه با شلوار جین، استایلی دخترانه و جذاب مناسب تولد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با یک شومیز رسمی خاص ترکیب کنید. همچنین شلوار جین‌های راسته و یا شلوار جین مام استایل برای مهمانی مناسب‌تر از شلوار جین‌های تنگ هستند. این استایل هم با کتانی و هم با کفش پاشنه بلند جذاب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیراهن خال خالی با کتونی افتضاح بود

    • بدون نام

      گیپور مد شده ؟

    • بدون نام

      غزال این چه سلیقه ایه داری؟

    • بدون نام

      فکر کردم ازون مدلیاست که میشه خرید همون موقع

    • Soori

      همشون عالی بودن عاشقشون شدم

      پاسخ ها

      • ساره

        واقعا زشت بودن اکثرشون

    • گیسو

      به جز 6 اینا اصلا مناسب نیستن برا تولد .البته از نظر من.

    • سحر

      الان مثلا اینا دخترانه بودن؟؟؟یا خیلی برای جشن تولد مناسبن؟همشون مسخره بود

    • بدون نام

      شماره ۵ رو دوست نداشتم ، بقیه خوب بودن

    • مینو

      شماره 7 که واقعا افتضاح بود کی آخه توی تولد کتونی میپوشه؟!

    • بدون نام

      هفتمي خيلي زاقارت بود

    • بدون نام

      متاسفانه این مطالب به سلیقه غربی است نه ایرانی
      برترینها تا کی میخوای این مطلب رو به این سبک ادامه بدی؟!
      خانمهای جوان ایرانی بیشتر اهل مانتو و پیراهن و تونیک های شیک به روز یا با طرح سنتی ایرانی هستن برا مراسمها یا خودشون خیاطی میکنن پیراهن اینا...
      ولی این بلیز شلوارها که عکس گذاشتی خیلی زشتن
      من ندیدم هیچ کس بپوشه تو ایران

    • بدون نام

      شماره 4 یه زیر پیراهنی مردانه پوشیده با دامنی قدیمی و زشت!
      کاشکی مسئول این قسمت برترینها عوض شه

    • علیرضا

      من که خوشم نیومد×_×

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم میخوای بری تولد؟

    • مهناز

      همشون قشنگ و عالی بودن

    • لیلا خانووم

      وای سومی چه قشنگ بود دقیقا واسه من ساخته شده .

    • علامت تعجب

      انصافا همش زشت بووووووووود

    • شایان

      من بااینکه پسرم،از همشون خوشم اومد. خخخخخخ

      پاسخ ها

      • Aileen

        از بس هیزی

    • زن داداش

      اووووف. آخه به اینا میگن لباس مجلسی!! یه کم سلیقه به خرج بدن ..... بد نیست.....

    • محمد رضا ج

      من از دومیه خیلییی خوشم اومد....... نمیخواین بدینش به من..خخخخخخخخخ

    • عالی بود

      من یازده رو دوست داشتم ولی نه برا تولد بقیه بد بود

    • زاد

      اه اه هشتمی چقدر زشت بود دیدم الان بلینکمیگهو۵

    • نورا

      عالی بید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج