۸۹۵۸۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئیسی بنای شکایت شخصی نداشته و ندارد

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه نقد منصفانه را با دل و جان می پذیریم، گفت: ریاست قوه قضاییه اعلام کردند از هیچ کس شکایتی ندارند و بنای شکایت شخصی را نداشته و ندارند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه نقد منصفانه را با دل و جان می پذیریم، گفت: ریاست قوه قضاییه اعلام کردند از هیچ کس شکایتی ندارند و بنای شکایت شخصی را نداشته و ندارند.

غلامحسین اسماعیلی در هشتمین نشست خبری امروز ضمن تبریک عید قربان و روز خبرنگار و عید غدیر، گفت: ریاست قوه قضاییه در نشستی که با مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه داشتند روز خبرنگار را به شما تبریک گفتند و از تلاش‌های شما تشکر کردند. من هم از تلاش‌های موثر شما در حوزه اطلاع رسانی تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای شغل خبرنگاری، افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و با خبر آغاز شد و پیامبر ما به عنوان نبی یعنی کسی که در حوزه اطلاع رسانی و اگاهی بخشی جامعه بشریت از او یاد شده است بود لذا انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و در حوزه فرهنگی نقش فرهنگ و رسانه در اگاهی بخشی مردم نقش موثری ایفا می کنند و در اثر اطلاع رسانی صحیح خبرگزاری ما در جامعه از بروز حوادث پیشگیری شده است. طبیعی است که این حوزه نقش آفرینی در اگاهی بخشی افکار جامعه دارد و الزامات خاص حرفه‌ای خود را دارد و شما به اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری آشنا هستید.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: نقد منصفانه را با دل و جان می پذیریم و با نقد صحیح اشکالات را می‌توانیم برطرف کنیم. ریاست قوه هم اعلام کردند از هیچ کس شکایتی ندارند و بنای شکایت شخصی را نداشته و ندارند. دستور دادند شکایاتی که از جامعه در عرصه خبری انجام شده مختومه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج