جاباما
۸۹۵۹۸۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت دلار ارزان و سکه گران شد

درحالی قیمت ارز در بازار داخلی روند باثباتی را طی می‌کند که افزایش قیمت جهانی طلا باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

خبرگزاری تسنیم: درحالی قیمت ارز در بازار داخلی روند باثباتی را طی می‌کند که افزایش قیمت جهانی طلا باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

محمد کشتی‌آرای در تشریح وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: تحولات بازار نفت، جنگ تجاری آمریکا و چین و نوسانات شاخص‌های اقتصادی به‌خصوص نرخ بهره و بیکاری، طلا را به‌عنوان سرمایه گذاری مطمئن در بازارهای مالی با افزایش ۱۰۰دلاری ظرف یک هفته مواجه کرده است.

وی تأکید کرد: قیمت طلای جهانی در ۶ سال اخیر به‌صورت بی‌سابقه‌ای افزایش داشته است؛ از سال ۲۰۱۳ تاکنون قیمت اونس جهانی بی‌سابقه بوده است و همین امر باعث شده تا قیمت طلا و سکه به‌خلاف روند کاهشی قیمت ارز و تقاضا برای خرید طلا و سکه سیر صعودی داشته باشد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: به‌نظر می‌رسد فعلاً افزایش جهانی طلا متوقف شده باشد، در روزهای جاری قیمت جهانی طلا دوران توقف را سپری می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حباب سکه به ۹۰ هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: کاهش حباب سکه، بیانگر کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه است.

در حال حاضر هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان، نیم‌سکه دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک‌گرمی در بازار تهران ۹۸۵ هزار تومان معامله می‌شود، ضمن اینکه هر مثقال طلا ۱۸عیار یک میلیون و ۸۱۳ هزار تومان و هر گرم طلا ۴۱۸ هزار تومان در بازار دادوستد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر دلار ارران شده چرا قیمت ارزاق عمومی روزانه مردم به شدت سرعت یک فانتوم بالا هر روز بالا می رود جیب ها تون پر شد دلار را ارزان کردید تا مردم اگر سرمایه ای دارن بدهن بهشما

      پاسخ ها

      • آریایی

        طبق معمول بنویسد سقوط آزااد
        شما که دلقک بازی بلدین

    • بدون نام

      قیمت طلا بطور تصنعی پایین نگه داشته شده است . فایده هم نداره توضیح بدم

    • حمداله

      خدایا خراب کن خانه دلالان و گرانفروشان حیوان صفت راااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج