جاباما
۸۹۶۰۳۰
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

تفاوت رونالدو با مسی از زبان خودش

کریستیانو رونالدو مهمترین تفاوت میان خودش و کاپیتان بارسلونا را در تنوع تیم‌هایی که با آن‌ها افتخارآفرینی کرده است می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: مقایسه میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی همیشه یکی از داغ‌ترین بحث‌های دنیای فوتبال بوده است و با اینکه خیلی‌ها مقایسه آن‌ها را بیهوده می‌دانند، باز هم این موضوع جذابیت‌های خودش را داشته است به خصوص اگر این مقایسه توسط خودشان صورت بگیرد.

کریستیانو رونالدو در بخشی از یک مستند در شبکه DAZN درباره تفاوت‌های میان خودش و لیونل مسی می‌گوید: تفاوت میان من و مسی در این است که من برای چند باشگاه بازی کرده‌ام و با تیم‌های متفاوت قهرمان لیگ قهرمانان شده‌ام. من ۶ فصل متوالی بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شدم.

در دنیا بازیکنان زیادی نیستند که ۵ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده باشند و به همین دلیل من احساس می‌کنم که می‌توانم خودم را با این تورنمنت تعریف کنم.

رونالدو افزود: مسی بازیکنی فوق‌العاده است، کسی که نه تنها به خاطر توپ طلاهایش به یاد سپرده می‌شود، بلکه به خاطر اینکه هر سال مانند پیشرفت کرده است.

من هر روز صبح با فکر کردن به تمرینات از خواب بیدار می‌شوم، با این هدف که چیزی به داشته‌هایم بیفزایم نه اینکه فقط پول دربیاورم. خدا را شکر، من کمبود پول ندارم و به همین دلیل می‌خواهم برای خودم در تاریخ فوتبال جایگاهی بسازم.

مهاجم ۳۴ ساله یوونتوس، یک بار با منچستریونایتد در سال ۲۰۰۸ و ۴ بار با رئال مادرید در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ قهرمان لیگ قهرمانان شد. او پنج بار هم برنده توپ طلا و بازیکن سال فیفا شده است.

در حالی که رونالدو سابقه بازی در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس را دارد، لیونل مسی تمام دوران بازیگری‌اش را (در رده بزرگسالان) در بارسلونا سپری کرده است و به همراه بارسلونا ۴ بار (سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵) فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنالدو فقط میتونه خودش از خودش واسه طرفداراش تعریف کنه راستی خواهرشم ازش تعریف میکنه خخخخ. اینم میگفتی فرق کینگ مسی با تو اینکه مسی ۱۱۷ تا بازی ازت کمتر داره و گلهاش بیشتره . و هم دو تا کفش طلا ازت بیشتره

    • بدون نام

      میدونه که شانس توپ طلای مسی امسال از همه بیشتره واسه همین داره با این حرفا حاشیه سازی میکنه که توپ طلا رو ب فندایک بدن . خیلی ب سرورش کینگ لئو حسادت میکنه

    • بدون نام

      فقط فقط فقط cR۷

    • بدون نام

      خفه شید نیرزا *****
      هیچکی کریس نمیشه

    • بدون نام

      عشق فقط کریس

    • بدون نام

      پنالدوی احمق

    • بدون نام

      زارت پنالدو زارتتتتتتتتتتتتتتت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج