۸۹۶۰۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نجات دو گردشگر زن در آب‌های ساحلی آستارا

رئیس هیات نجات غریق آستارا گفت: ناجیان غریق این هیات، دو گردشگر زن را از غرق شدن در آب های ساحلی این شهرستان نجات دادند.

ایرنا: رئیس هیات نجات غریق آستارا گفت: ناجیان غریق این هیات، دو گردشگر زن را از غرق شدن در آب های ساحلی این شهرستان نجات دادند.

حسین انزابی عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: نجات یافتگان، در طرح سالمسازی سفیر امید شنا می‌کردند و در نجات آنها نیروهای هلال احمر نیز همکاری کردند.

وی اظهار کرد: روز دوشنبه نیز ناجیان غریق دو نفر را در منطقه خطرآفرین خلج محله از غرق شدن نجات داده بودند و با توجه به استقبال مسافران تابستانی از نوار ساحلی آستارا، ۳۶ ناجی غریق با کارت‌های درجه یک و دو مهارت از فدراسیون نجات غریق و دو دستگاه جت اسکی در طرح‌های سالمسازی سفیر امید، صدف و لوندویل و ۱۴ منطقه خطر آفرین ساحل آستارا مستقر هستند.

وی ساعت کار ناجیان را هشت تا ۲۰ اعلام و گردشگران را به شنا در طرح‌های سالمسازی دریا و خودداری از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین توصیه کرد.

انزابی ادامه داد: برای پیشگیری از جان باختن در دریا علاوه بر خدمات امدادی، نصب تابلوهای هشدار در نقاط خطر آفرین و افزایش تجهیزات ناجیان ضروری است و امیدواریم مسئولان در این خصوص اقدام کنند.

شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با سه طرح سالمسازی دریا در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج