۸۹۶۱۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

محمد نوری: بزرگ‌تر از خطیر آمدند و رفتند

یک پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که با اتحاد سرمربی، مدیران، پیشکسوتان و هواداران، این تیم می‌تواند به موفقیت برسد.

خبرگزاری ایسنا: یک پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که با اتحاد سرمربی، مدیران، پیشکسوتان و هواداران، این تیم می‌تواند به موفقیت برسد.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگویی درباره اتفاقات روزهای اخیر این باشگاه که باعث شد استراماچونی، سرمربی آبی‌های پایتخت تهدید به استعفا کند، اظهار کرد: فکر می‌کنم که این پروسه هر سال در استقلال طی می‌شود تا به انواع مختلف برای استقلال حاشیه ایجاد شود.

استقلال برای موفقیت نیاز به آرامش دارد. باید به این موضوع توجه کنیم که مذاکره با بازیکنان خارجی و آوردن آن‌ها به ایران کار سختی است. من فکر می‌کنم یک مقدار تعامل باید ایجاد شود که اگر بازیکنی قرار است به ایران بیاید، پروسه لازم را طی کند.

او افزود: هوداران حق دارند که ناراحت باشند چون حواشی زیادی را در این سال‌ها تحمل کردند. آن‌ها در سرما و گرما از استقلال حمایت کردند و در حال حاضر صبرشان تمام شده است.

استقلال با جذب یکی، دو بازیکن مدنظر استراماچونی و تعامل بین بخش‌های مختلف باشگاه می‌تواند امسال خواسته‌های هواداران را برآورده کند. استراماچونی گزینه‌ای است که همه از نظم و انضباط او می‌گویند که کارش را در استقلال به موقع آغاز کرد.

این پیشکسوت استقلال با بیان این که استراماچونی مزیت‌های زیادی دارد، گفت: استراماچونی کم مصاحبه می‌کند و زیاد وارد حاشیه نمی‌شود. او سعی می‌کند تمام جوانب را بسنجد. من فکر می‌کنم که استراماچونی در حاشیه نیست و مسائل کوچکی که در این روزها پیش آمده، حل می‌شود.

نوری در ادامه درباره رفتن علی خطیر، معاون مستعفی باشگاه استقلال که به عنوان یکی از دلایل ناراحتی استراماچونی عنوان شده، بیان کرد: استقلال متکی به فرد نیست. خیلی‌ها بزرگتر از خطیر آمدند و رفتند. بازیکنان، معاونان و مربیان می‌آید و می‌رود ولی استقلال است که می‌ماند.

خطیر مدتی به استقلال کمک کرد، حالا او رفته و باید آرامش تیم را در نظر داشته باشد. خطیر به عنوان کسی که خواهان موفقیت استقلال است، باید به نفع این تیم عمل و صحبت کند. ان‌شاءالله تمام کسانی که به استقلال می‌آیند هم این موضوع را در نظر بگیرند.

او افزود: یک چارتی برای همه افراد باشگاه استقلال وجود دارد. آقای استراماچونی هم در چارت سازمانی‌اش کار می‌کند. شاید مشکلی برای جذب بازیکن مدنظرش وجود دارد اما اگر نام استقلال برایش مهم باشد، باید به کارش ادامه دهد. من حتم دارم که استراماچونی درک بالایی دارد و باید با باشگاه تعامل داشته باشد و این مشکل را حل کند.

این پیشکسوت استقلال در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا اضافه کرد: اعضای باشگاه تمام سعی و تلاششان را می‌کنند. باشگاه براساس خواسته سرمربی به دنبال بازیکن می‌رود ولی یک زمان بازیکن گرانقیمت است که باشگاه توان مالی به خدمت گرفتن او را ندارد.

با این حال اینطور نیست که باشگاه تلاشی برای فراهم کردن خواسته‌های سرمربی انجام ندهد. من فکر می‌کنم باید کمکی صورت گیرد که بازیکنان مدنظر استراماچونی جذب شوند. من فکر می‌کنم که باتوجه به بازیکنان جوانی استراماچونی در اختیار دارد و اگر یک مهاجم در سطح تیام، بتوانیم در مجموع خوب کار کنیم.

البته دیاباته هم نشان داده که کیفیت خوبی دارد. به نظرم بهترین راهکار این است که سرمربی تیم، مدیران، هواداران و پیشکسوتان دست در دست هم بدهند که حواشی ایجاد شده از سوی دشمنان استقلال را از تیم دور کنند که تیم موفق شود. من فکر می‌کنم با اتحاد این نمی‌تواند استقلال را از قهرمانی دور کند و وارد حاشیه کند.

فقط باید به فکر موفقیت استقلال باشیم. استقلال در حال حاضر به سکوتی نیاز دارد که بتواند در مسابقات نتیجه بگیرد و قدرتش را نشان دهد. من چند گله از پیشکسوتانمان دارم تا دیدند در استقلال سمت ندارند، علیه استراماچونی صحبت می‌کنم. من پیشکسوت چه باشم و چه نباشم باید به نفع استقلال صحبت کنم.

نوری در پایان اشاره‌ای به بازی تدارکاتی تیم پیشکسوتان استقلال با کودکان دچار بیماری سیستینوزیس کرد و گفت: امروز (چهارشنبه) این بازی در ورزشگاه شیرودی و ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و امیدوارم که علاقمندان با حضور در ورزشگاه، این بازی را از نزدیک تماشا کنند و به نوعی روحیه مضاعفی به این کودکان بدهند.

بیماری سیستینوزیس، عنوان یک بیماری نادر ژنتیکی است که کلیه ها را دچار نارسایی می‌کند و به تدریج آن‌ها را از کار می اندازد و فرد مبتلا را در نهایت نیازمند دیالیز یا پیوند کلیه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثــلا که چـــی؟؟؟
      تـو هم نشستی و قارقار میکنی فقــط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج