جاباما
۸۹۶۱۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نوشیدنی‌های رژیمی خطرناکند؟

به گفته پژوهشگران آمریکایی احتمال دارد مصرف نوشیدنی های رژیمی به جای آن که مفید باشد، بسیار خطرناک باشد. این موضوعی است که می تواند برای مصرف کنندگان این نوع نوشیدنی خطرناک باشد.

انتخاب: بسیاری از افراد در رستوران یا در هنگام حضور در مهمانی های مختلف نوشابه های رژیمی سفارش می دهند با این امید که نوشابه های مذکور منجر به سلامتی و پیشگیری از بیماری های مختلف شود. اما این موضع امکان پذیر است؟

به اعتقاد پژوهشگران ایالات متحده درست هنگامی که فکر کردیم با جابجایی از نوشیدنی های طبیعی خنک به نسخه های رژیمی در حال بهبود رژیم غذایی خود هستیم، درواقع اشتباه می کنیم. اگرچه ممکن است نوشیدنی های رژیمی کالری کمتری داشته باشد ، گفته می شود شیرین کننده هایی که در آنها جایگزین قند شده است ، شرایط ناخوشایندی ایجاد می کنند.

طبق گفته پژوهشگران، نوشیدنی های رژیمی می توانند خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و حتی زوال عقل را افزایش دهند. چیزهایی که بسیار ترسناک به نظر می رسند. تحقیقات مذکور نشان می دهد که نوشیدن دو یا چند قوطی نوشاب رژیمی در روز خطر سکته مغزی را تا یک چهارم و بیماری قلبی را تا یک سوم افزایش می دهد.

خطر مرگ زودرس افرادی که مرتب نوشابه رژیمی می خورند در مقایسه با افرادی که هرگز آنها را نمی نوشند ۱۶ درصد بیشتر است.این یافته ها در ژورنال استروک منتشر شد که مبتنی بر مطالعه سلامت زنان است. این مطالعه نشان داد افرادی که خوراکی های ویژه رژیم های لاغری مصرف می کنند بیشتر در خطر سکته مغزی قرار می گیرند.

دکتر یاسمین مصوررحمانی ، نویسنده اصلی این مطالعه ، از دانشکده پزشکی آلبرت انیشتین در برانکس ، نیویورک ، تأکید کرد که تحقیقات آنها برای افراد چاق یک زنگ خطر است. او گفت: "بسیاری از افراد و به ویژه افرادی که دارای اضافه وزن یا چاقی هستند ، برای کاهش کالری در رژیم غذایی خود نوشیدنی های شیرین کم کالری مصرف می کنند. تحقیقات ما و سایر مطالعات نشان داده است که نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی ممکن است با خطر بیشتری برای سکته مغزی و بیماری های قلبی همراه شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج