۸۹۶۱۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بیل، باشگاه رئال را تهدید به شکایت کرد

گرت بیل تهدید کرده در صورتی که باشگاه بخواهد به زور او را به تیمی دیگر بفروشد از این تیم شکایت کرده و اقدامات قانونی انجام خواهد داد.

خبرگزاری مهر: به غیر از تیم فوتبال بارسلونا، رئال مادرید هم برای جذب نیمار از پاری‌سن ژرمن وارد رقابت شده است. اما مشکل بزرگ برای این تیم این است که هیچ یک از ستاره‌هایش حاضر نیستند در قرارداد با تیم فرانسوی به اضافه مبلغی پول به پاریس بروند تا نیمار به رئال بیاید.

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در تمام تابستان به جدایی از این تیم نسبت داده می‎شد و در آخرین اخبار اعلام شد کمتر تیمی توان پرداخت ترانسفر فی و دستمزد او را دارد. مشکلی که دقیقا درباره نیمار هم وجود دارد و به همین دلیل تمام تلاش رئال مادرید برای فروش او به پاریس در ازای نیمار بود. اما بیل حاضر به رفتن نشده و حتی مدیر برنامه‌های او باشگاه را تهدید کرده در صورتی که بخواهند این بازیکن را برای رفتن به تیمی دیگر مجبور کنند او اقدامات قانونی لازم برای شکایت از رئال را انجام خواهد داد.

یکی از پیشنهادهای مادرید برای پاری‌سن ژرمن ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه بیل و خامس رودریگس بوده است. بازیکنانی که هیچ یک در برنامه‌های زیدان برای فصل آینده جا ندارند و مادرید هم بی‌میل به فروششان نیست. خامس از این انتقال استقبال کرده است، اما گرت بیل نه.

بیل احساس می‌کند باشگاه غیرعادلانه با او رفتار می‌کند و به همین دلیل حاضر نیست به این شکل از تیم جدا شود و حتی تهدید به شکایت از باشگاه کرده است. اما اگر رئال بتواند او را متقاعد کند بهترین شرایط برای جذب نیمار فراهم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شوخی میکنید خامس و بیل روی هم 160میلیون ارطش دارن تازه نیمار همیشه مصدوم 100میلیون هم بیشتر باید براش بدن میشه 260میلیون کلی سود میکنه پی اس جی و مهمتر اینکه حالا حالاها امباپه نمیفروشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج