۸۹۶۲۱۳
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

من عباس فروتن هستم، نه عباس جدیدی!

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مثل سال گذشته قهرمان جهان شوم چون برای تکرار این موفقیت زحمات زیادی کشیدم.

خبرگزاری مهر: عباس فروتن، جوان مازنی تیم کشتی آزاد جوانان ایران شب گذشته موفق شد برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند. او در وزن ۹۷ کیلوگرم رقابتهای جهانی که در کشور استونی در جریان است، ابتدا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر رحمان روسیدانمو از چین را مغلوب کرد. در دور سوم مقابل یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس با نتیجه ۱۳ بر ۲ پیروز شد و در نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد فیض الله آکتورک از ترکیه گذشت و به فینال رسید. شب گذشته نیز در دیدار فینال یونگر باستیدا پومارس از کوبا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و با اقتدار مدال طلای جوانان جهان را بر گردن آویخت.

من عباس فروتن هستم، نه عباس جدیدی!

عباس فروتن بعد از کسب دومین مدال طلای قهرمانی جوانان جهان گفت: از اینکه توانستم برای دومین سال متوالی به این موفقیت دست یابم بسیار خوشحالم. من برای رسیدن به این هدف سختی های زیادی کشیدم که البته تحمل این سختی ها و احتمال مصدومیت در کشتی کاملا معمول است. من هم به دلیل عشق و علاقه ای که به این رشته دارم با جان و دل این سختی ها را پذیرفتم و بسیار خوشحالم این زحمات به نتیجه ای درخشان رسید.

وی تصریح کرد: سخت ترین کشتی من در این دوره از رقابتهای جهانی، مصاف با حریف ترکیه ای بود چراکه هم باید با او می جنگیدم و هم باید با داور جدال می کردم. داور این دیدار به هیچ عنوان خطاهای محرز حریف ترک نمی دید و هر چه او با دست و سر به صورت من ضربه می زد از دید داور پنهان می ماند. به هر حال خوشحالم که توانستم با شکست این حریف و گذر از مشکلات داوری این دیدار، راهی فینال شوم و در نهایت به مدال طلا برسم.

وی در پایان در واکنش با اینکه بسیاری از اهالی کشتی او را با عباس جدیدی مقایسه می کنند گفت:من عباس جدیدی نیستم و عباس فروتن هستم! ضمن احترام به تمامی بزرگان کشتی، دوست دارم همیشه مثل خودم باشم و در نهایت هم مدال طلای المپیک را بدست آورم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو موفق خواهی شد چون میخواهی خودت باشی
      دمت گرم

      پاسخ ها

      • جنوبی

        اره والله دمت گرم فروتن

    • بدون نام

      ایول به شیرایران زمین

    • بدون نام

      طبق معمول بهانه های ورزشکاران ایرانی : داور خود فروخته بود و به ضرر ما سوت میزد و نوکر امریکا و اسراییل بود و از عربها دلار گرفته بود و ...... تا کی و چقد این حرفها خریدار داره اگه اینجوریه انگلستان از سال 1966 رنگ قهرمانی فوتبال رو ندیده اونم بگه ناداوری نمیزاره قهرمان بشیم!!!!!!خواهشا بی برنامه گی و عدم توانایی و عدم اشنایی به مقررات مسابقات و داوری رو گردن این و اون نندازیم مشتزن تیم ملی یادش میره دستکش مونده تو هتل میاد رینگ به داور التماس میکنه با مشت خالی مسابقه بده تیرانداز زمان مسابقه رو نمیدونه میره دستشویی اوت میشه کشتی گیر قوانین دست دادن با مربی حریف رو نمیدونه دیسکالیفه میشه بازیکنان تیم ملی فوتبال سر یه خطا میریزن سر داور به ژاپن میبازن وزنه بردار تیم ملی آرنجش خم میشه چراغ قرمز میگیره و ........همه اش هم مقصر داوره انگار بقیه حریفها تمرین کردن به ما ببازن و قراره همه طلاها رو مابگیریم !!!!!

    • رضا

      خدا قوت پهلوان.انشالله در همه زمینها موفق وپیروز باشی وباعث فخر وسر بلندی ایران زمین باشی .

    • بدون نام

      افرین و صد افرین
      بر این جوان برومند
      افتخار وطن و ملت

    • بدون نام

      خدا کنه اینا رها نشن اگه ای جوان مدیریت بشه قطعا قهرمان المپیک میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج