جاباما
۸۹۶۲۸۱
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیح وزیر علوم درباره طرح حذف دیوار دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: منظور از برداشتن دیوارهای دانشگاه افزایش ارتباط دانشگاه با جامعه است و هدف ما این است که مردم احساس کنند دانشگاه متعلق به آن‌ها است و از خدمات مشاوره ای، علمی و فنی دانشگاه کمک بگیرند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: منظور از برداشتن دیوارهای دانشگاه افزایش ارتباط دانشگاه با جامعه است و هدف ما این است که مردم احساس کنند دانشگاه متعلق به آن‌ها است و از خدمات مشاوره ای، علمی و فنی دانشگاه کمک بگیرند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره حذف دیوارهای دانشگاه ها گفت: منظور از برداشتن دیوارهای دانشگاه افزایش ارتباط دانشگاه با جامعه است و هدف ما این است که مردم احساس کنند دانشگاه متعلق به آن‌ها است و از خدمات مشاوره ای، علمی و فنی دانشگاه کمک بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است به جای اینکه با دستور و به صورت کلیشه ای و تکلیفی بخواهیم دانشگاه را ملزم به ورود به مسائل جامعه کنیم، دانشگاه و جامعه مسائل و مشکلات خود را با هم حل کنند.

وزیر علوم تاکید کرد: البته در مورد مسائلی که در سطح کلان مطرح است مثل سیلاب‌ها باید در سطح ملی تصمیم گرفته شود و ما هم منکر این امر نیستیم، اما موضوع برداشتن دیوار برای ارتباط بیشتر مردم و دانشگاه در مسائل جزئی‌تر است.

غلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا دیوار دانشگاه‌ها به صورت فیزیکی هم برداشته می‌شود، گفت: ممکن است در آینده و به تدریج دیوارهای دانشگاه ها هم به صورت فیزیکی برداشته شود و در خیلی از کشورها به این امر عمل شده و معمول است و در حال حاضر هم در کشور خود دانشگاهی داریم که هیچ دیواری ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی دانشگاه ما(تبریز) ی جاهای سرسبزی هست که خود ما دانشجوهارم راه نمیدم اونجا! فقط برای ایتادید بزرگواره! چ رسد به مردم!!

    • بدون نام

      اقای وزیرعلوم به جای دیوار دانشگاه دراتاق مسولین رابردارید.

    • بدون نام

      معمولا دانشگاهها فضای بسیار بزرگی دارند
      بعد از نظرحراستی میخوان چجوری کار کنن؟
      بشه مثل پارکها محل معتادها و ولگردها

    • بدون نام

    • بدون نام

      بعد چهل سال ما چرا تو ایران دانشجوها ثمر ندارن ولی در خارج همه مخترعن مشکل کجاست باعث رشد دنیا سدیم غیر خودمون چرا

    • بدون نام

      غلط کردی !!!فقط برای دسترسی راحت به داخل دانشگاهه

    • ....

      چه مردم عجیبی داریم که با همه چی مخالفت میکنند بدون اینکه بدونن چقدر جوگیرانه یه سری حرفای عوامانه رو عین طوطی تکرار میکنن و حتی کامنت از اینستا کپی کردند اینجا.
      دانشگاه بدون دیوار عجیب نیست اصلا.. خود وزیر هم گفتن تو ایران یه دانشگاهی هست که دیوار نداره.. درسته .. دانشگاه ما رو میگن.. یعنی تحصیلات تکمیلی زنجان. و امنیت کامل هم داره. و مردم هم رفت و آمد دارن به دانشگاه.. ما راضییم همه و همه بلااستثنا عاشق این دانشگاهیم و افتخار میکنیم بهش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج