جاباما
۸۹۶۳۴۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اتفاقی که مدیرعامل پرسپولیس را بهم ریخت

اختلافاتی که پیش از این در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود داشت به اوج خود رسیده و این احتمال وجود دارد که قبل از شروع لیگ نوزدهم تغییرات مدیریتی در این باشگاه صورت بگیرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس که سه دوره پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، به دلیل مشکلات مالی و از دست دادن برانکو وارد چالش جدیدی شد که با حضور کالدرون هم فروکش نکرده و هر روز ابعاد جدیدی به خود گرفت.

درحالی که جلسات هیات مدیره این باشگاه بدون کمترین اثر برگزار می شد و مهرداد هاشمی بنا بر برخی دلایل شخصی در جلسات حضور نداشت، اختلاف نظرهایی هم بین مدیرعامل و برخی اعضای حاضر بوجود آمد که احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه را تقویت می کرد.

ایرج عرب که پس از کنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی کارش را به عنوان سرپرست آغاز کرد و پس از چند وقت عنوان مدیرعاملی را به خود اختصاص داد، حالا در وضعیتی قرار گرفته که به نظر می رسد چاره ای جز استعفا ندارد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس و رونمایی از پیراهن فصل آینده این تیم که قرار بود روز شنبه برگزار شود به طور ناگهانی کنسل شده است. این در حالی بود که هماهنگی های لازم برای برگزاری این مراسم صورت گرفته و اسپانسر جشن هم مشخص شده بود.

با این حال ظهر امروز برگزاری این مراسم از سوی باشگاه پرسپولیس منتفی اعلام شد. در این مورد گفته می شود برخی فشارها به ایرج عرب وارد شده تا قبل از شروع لیگ برتر از مسئولیتش کنار برود. این در حالی است که از مدتها قبل مشخص بود اختلافاتی که در هیات مدیره این باشگاه وجود دارد، به استعفا ختم خواهد شد.

پیگیری ها مشخص کرد به احتمال زیاد بزودی تغییراتی از سوی وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت تا این تیم با وضعیت بهتری لیگ نوزدهم را شروع کند. این تغییرات می تواند شامل جابجایی مدیرعامل و یا اعضای هیات مدیره باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود. الف

      خداکنه اینطورباشه!!! البته نباید از برکناری نبی هم غافل بشید!! واقعا این خبراگر واقعیت پیداکنه به تمام همکارام شیرینی میدم.!!!

    • hm@

      وزیر وپسرش باتمام قدرت پشت پرسپولیس هستند مدیرعامل هرکی میخوادباشه.

    • بدون نام

      انشاا... مدیر ورزشی باشه

    • ایرانی

      ببینیم و تعریف کنیم، از اول هم اینکاره نبود!!!!!!

    • بدون نام

      اره دیگه ماموریتشون انجام شد فراری دادن برانکو و بی نظمی به تیم چهارروز دیگه ام نامه فیفا

    • علی

      واسه بهبودی نیست سناریویی که بعد از قهرمانی پرسپولیس تنظیم کردن رو میحواند کامل کنند وتیم رو یک هفته قبل لیگ ببرند به حاشیه باز هم یک مشت احمق میگن وزیر پرسپولیسیه!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج