جاباما
۸۹۶۳۹۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تقاضای عجیب سرمربی سپیدرود از هواداران

علی نظرمحمدی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که هواداران در فصل پیش رو از این تیم انتظار قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند!

خبرورزشی: علی نظرمحمدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود سپیدرود به دلیل مشکلات مالی شرایطی بحرانی دارد گفت: مشکلات مالی تا به امروز پابرجا بوده است، ولی مسئولان استانی، محلی و همچنین باشگاه سپیدرود در تلاش هستند تا هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند و اتحاد خوبی هم شکل گرفته است.

آقای زارع، استاندار محترم، آقای جعفرزاده، نماینده محترم مجلس، خانم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین آقای الماس‌خاله، رئیس هیئت فوتبال در تلاش هستند تا مشکلات برطرف شود و به امید خدا این اتفاق رخ خواهد داد.

تقاضای عجیب سرمربی سپیدرود از هواداران

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: مشکلات ثبت قرارداد، صدور کارت بازی و برخی مسائل دیگر به زودی و ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده برطرف خواهد شد و باشگاه هم به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل خواهد کرد تا همه‌ی ما با روحیه‌ای مضاعف آماده شروع مسابقات لیگ باشیم. فقط از هواداران سپیدرود می‌خواهم که نسبت به گذشته صبورتر باشند، چون مشکلات زیادی از فصول گذشته در این تیم وجود داشته است و نیاز به زمان داریم تا این مشکلات برطرف شوند.

وی در خاتمه اظهار داشت: هواداران سپیدرود نباید در این فصل توقع داشته باشند تا این تیم به لیگ برتر صعود کند و همین که ما جلوی انحلال تیم را بگیریم کار بزرگی انجام داده‌ایم. هواداران باید در کنار تیم باشند و حمایت‌شان را ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      تقاضای عجیبش کجا بود که تیتر کردین؟

    • بدون نام

      برو گمشو دلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج