۸۹۶۴۵۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

سپاه: جمهوری اسلامی در بن‌بست قرار ندارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم‌بخشی به تمدن‌سازی اسلامی را دارد.

ایسنا: سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر لزوم گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: اصلی‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است؛ باید آن عوامل امیدآفرین را تبیین کرد که این مهم نیاز به ذهن فعال و زبان گویا دارد.

وی، آماده‌سازی اذهان را هدف اصلی این جلسات عنوان کرد و گفت: بدین وسیله می‌توان در لایه‌های مختلف جامعه اقداماتی را انجام داد تا گفتمان شکل گیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز سند ارزشمندی به نام بیانیه گام دوم انقلاب در اختیار ما قرار دارد، تصریح کرد: در چهل سال گذشته گام اول انقلاب را برداشته و اکنون با همت جوانان گام دوم انقلاب برداشته خواهد شد.

سپاه: جمهوری اسلامی در بن‌بست قرار ندارد

جوانی، عنصر شناختی، توجه به جهت، امیدآفرینی و اقدامات عملی را از جمله عناصر موثر در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد: نباید تظاهر به امید کرد، بلکه باید به آن ایمان راسخ داشت و سپس امیدآفرینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل آمریکایی‌ها با ما مشکل هویتی است، گفت: در مقاومت فعال نکته حائز اهمیت ثبات قدم است که خروجی آن باید غلبه بر کفار باشد.

جوانی یادآور شد: در رویکرد جدید ایران مسیر مقاومت فعال است و جمهوری اسلامی علی‌رغم ادعاهای پوچ و واهی به هیچ‌ عنوان در بن‌بست قرار ندارد؛ ثمره مقاومت فعال این است که ملت ایران قادر است از جنگ اقتصادی و تحریم‌ها عبور کند و بیش از هر زمان دیگری درخشش داشته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم‌بخشی به تمدن‌سازی اسلامی را دارد، لذا می‌بایست به این مهم توجه ویژه مبذول داشت و در این حوزه نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

جوانی با بیان اینکه شعار "سوریه را رها کن / فکری به حال ما کن" نشان از بی‌بصیرتی این افراد دارد، گفت: روشنگری ذهن و مغز یعنی همین؛ چرا که یک ذهن آگاه و روشن هیچ‌گاه چنین شعاری سرنمی‌دهد؛ اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید با این تروریست‌ها در کرمانشاه می‌جنگیدیم، سند این حرف چیست؟ آیا سندی بالاتر از سخنان داعش است که بعد از عراق تصرف ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چرا مگید تحریم هستیم

      کسانی که از تحریم خوششان می آید از طرف خدا محروم شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این توضیحات مقاومت تا پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ جایگزین مقابله شده و دیگه ااقدامی انجام نمیشه الا مقاومت و امید به شکست ترامپ و پیروزی دموکرات

    • سامان رضایی

      سپاه نیروی توانمند واز خود گذشتگی وبا ایمان ودر ته دل مردم جا دارد وبنده به عنوان یک شهروند ایرانی از نیروی سپاه میبالم وافتخار میکنم درود خداوند بر نیروی الهی

    • مجید مقصودی

      جانم سردار درود به شما شیر مردان
      شما سرداران هخامنشین

    • آرش

      درود سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج