۸۹۶۵۷۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

پرونده مسکن مهر تا پایان سال بسته می‌شود

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تلاش هستیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تا پایان امسال پرونده واحدهای مسکن مهر را ببندیم، گفت: تعدادی از واحدهای مسکن مهر در شهرهای مختلف مشکل حقوقی دارند و در حال رایزنی هستیم تا مشکلات حقوقی آن‌ها رفع و پرونده این واحدها هم بسته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تلاش هستیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تا پایان امسال پرونده واحدهای مسکن مهر را ببندیم، گفت: تعدادی از واحدهای مسکن مهر در شهرهای مختلف مشکل حقوقی دارند و در حال رایزنی هستیم تا مشکلات حقوقی آن‌ها رفع و پرونده این واحدها هم بسته شود.

او تأکید کرد: برخی از پروژه‌های مسکن مهر فاقد متقاضی بوده و تعدادی از آن‌ها هم پیشرفت فیزیکی‌شان به زیر ۳۰ درصد رسیده؛ که امیدواریم پرونده آن‌ها هم بسته شود.

نبیان با اشاره به اینکه شعف درپیشرفت فیزیکی برخی از واحدهای مسکن مهر به دلیل مشکلات حقوقی و یا درگیری تعاونی‌ها بوده است، گفت: این پروژه‌ها به طور معمول دارای مشکل حقوقی هستند که برخی از آن‌ها رفع شده اما برخی از آ‌ن‌ها که درگیری‌های بیشتری دارند در صدد هستیم آن‌ها را برطرف کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای باقی مانده مسکن مهر امکان تبدیل شدن به پروژه‌های مشارکتی را دارند، گفت: ‌در صدد همکاری با بخش خصوصی هستیم تا به صورت مشارکتی این پروژه‌ها را در قالب طرح اقدام ملی به متقاضیان واگذار کنیم.

او بیان کرد: پرونده مسکن مهر در بسیاری از شهرهای مختلف بسته شده است اما سعی خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت‌های اعتبارات استانی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان این پرونده‌ها را به اتمام برسانیم.

نبیان با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی تمامی دستگاه‌های حوزه مسکن به صورت مشارکتی فعالیت می‌کنند، گفت: در حال جمع بندی و انعقاد تفاهم نامه با بخش خصوصی و انبوه سازان هستیم تا این پروژه‌ها به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن از تمامی اراضی و زمین‌های خود در قالب طرح‌های مشارکتی برای اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکنی استفاده خواهد کرد و همزمان با عید غدیر کلنگ ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های مختلف در قالب طرح اقدام ملی با حضور رئیس جمهور زده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسکن امید کی شروع میشود؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت سهم خودش را نداد وامش شد از ۹ به ۱۸ و سود مشارکت ۶ شد ۲۴ درصد . موقع تحویل هم نه پکیچ نه شوفاژ و نه کابینت نه کمد دیواری لخت تحویل می دهند ، وضع کاشیکاری و کچکاری ها افتضاح

    • بدون نام

      این هم یک شعار انتخاباتی دیگر جهت جمع آوری رای ما مرده شما زنده ببیند چه میشود

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        ساختمان های که متقاضی ندارهدبدلیل ناقص بودن ان هست که معلوم نیست کی تکمیل وتحویل میشه مسکن مهر اماده سکونت از سال قبل تا بحال قیمتشان دو برابر شده کی میگه متقاضی نداره

    • بدون نام

      مسکن مهری که سال ۹۴ساخته شده نمای سیمان سفید انها هم زشت و بی ریخت و هم ریخته شدن اگر زمین این واحدها رو به افراد بدهند میتوانند نمای انها رو درست کنند و با دوامتر شوند زمین رو به صاحبان واحدها بدهند مشکلات کمتر میشود الان شدند مثل منطقه زاغه نشینان

    • بدون نام

      بسم الله القصام الجبارین.
      قیمت املاک ومشکن درتهران واستانها توسط مافیا صهیونی تعین شده است.مغایر قانون اساسی وقانون الهی است. ومالکیت مافیا ملاکین خرید وفروش کوکائین ووهروئین است.ونابودی ملت ایران وحکومت اسلامی است. (محارب با خدا) قابل توجه شیعیان

    • بدون نام

      بسم الله القاصم الجبا رین طرح ومالک ومستاجروقیمت ۲۲۶٪ درسال رونق تولید ملی از ۹۶تا۹۸ عدم مدیریت واموال نامشروع (پول شویی مافیا)

    • ام دی

      فقط مردم به امید به اینده ودروغ نگه داشتن لعنت به اون ادمهای دغل

    • رضا

      چند ساله که میگید امسال تمام. اون سال هنوز نیومده ؟!؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج