جاباما
۸۹۶۷۰۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

چهار عضو کادر «گریس ۱» آزاد شدند

روزنامه رسمی جبل‌الطارق از آزادی چهار تن از اعضای گروه کشتی حامل سوخت ایران که ماه گذشته توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه رسمی جبل‌الطارق از آزادی چهار تن از اعضای گروه کشتی حامل سوخت ایران که ماه گذشته توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود، خبر داد.

صفحه توییتر روزنامه رسمی جبل‌الطارق اعلام کرد که دولت منطقه‌ای جبل‌الطارق اعلام کرد که روز پنج‌شنبه کاپیتان و سه تن از اعضای کادر گریس ۱، کشتی حامل سوخت ایران که ماه گذشته توسط نیروی دریایی انگلیس با ادعای انتقال سوخت به سوریه و نقض تحریم‌های اروپا توقیف شده بود را آزاد کرد.

این روزنامه افزود که آنتونی دادلی، دادستان عالی جبل‌الطارق در این باره اظهار کرد که اگر آمریکا خواستار توقیف[دوباره] کشتی گریس ۱ نشده بود، « این کشتی می‌توانست آزاد شود».

به گزارش ایسنا، پیش از این روزنامه ملی جبل‌الطارق گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا، درخواست توقیف گریس ۱، کشتی حامل سوخت ایران را داشته و این درخواست فقط چند ساعت پیش از آن که دولت جبل‌الطارق آماده آزادی این کشتی بود، انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلاه گشاد گریس وان بر سر وزارت خارجه..... امریکا تقاضای مصادره نفتکش برای پرداخت غرامت به اسیب دیدگان از تروریسم داده است. فکر کنم ایران قبلا چراغ خاموش کشتی انگلیسی را ازاد کرده و دستش خالیه

    • بدون نام

      کلاه گشاد گریس وان بر سر وزارت خارجه..... امریکا تقاضای مصادره نفتکش برای پرداخت غرامت به اسیب دیدگان از تروریسم داده است. فکر کنم ایران قبلا چراغ خاموش کشتی انگلیسی را ازاد کرده و دستش خالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج