جاباما
۸۹۶۸۳۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

زمان اعمال احکام حقوقی جدیدِ دانشجو معلمان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعمال احکام حقوقی جدید دانشجومعلمان با حقوق مرداد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعمال احکام حقوقی جدید دانشجومعلمان با حقوق مرداد خبر داد.

علی الهیار ترکمن درباره زمان صدور احکام حقوقی دانشجو معلمان و اعمال حداقل حقوق برای آنها اظهار کرد: نگارش آن آماده شده و با حقوق مرداد ماه اعمال می شود.

وی افزود: تامین معوقات مربوطه نیز در دستور کار است.

اواخر ماه گذشته سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال حداقل حقوق دانشجومعلمان توضیحاتی ارائه داده و اظهارکرده بود: موضوع تعیین حقوق دانشجو معلمان در سال ۱۳۹۸با توجه به تغییراتی که در شیوه افزایش حقوق کارکنان دولت ایجادشده بود، در دستور کار وزارت آموزش ‌و پرورش قرار داشت و این وزارت موضوع را از مبادی مختلف مورد پیگیری قرارداد تا به نتیجه نهایی رسید.

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: حقوق دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بر اساس ماده (۶) قانون متعهدین خدمت توسط وزارت آموزش ‌و پرورش تعیین می‌شود. این قانون به دلیل آن‌که هم‌عرض قانون مدیریت خدمات کشوری شرایط خاصی را برای تعیین حقوق دانشجو معلمان پیش‌بینی کرده است و باید در شرایط خاص و تعاریف خاص خودش مورد بررسی و اقدام قرار می‌گرفت.

به گفته حسینی با اشاره به اینکه دانشجو معلمان از بدو پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به استخدام رسمی آزمایشی درآمده‌اند و کارمند محسوب می‌شوند، به همین علت این دانشجویان باید از تمامی شرایط مندرج در مصوبه افزایش حقوق بهره‌مند شوند لذا وزارت آموزش ‌و پرورش تسری این شرایط را مورد پیگیری قرارداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ن

      اقای معاون این خبر رو هم میشد با اتوماسیون ابلاغ کرد.ابرویی برای فرهنگیان نزاشتی.یا اینکه هدفتون تخریب چهره معلمان است

    • خوزستان

      خدارو هزارمرتبه شکر.واقعا میخواستم برم آزمایشات قبل ازدواج و حلقه بندون.به این پول بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داشتم.فقط میگم شکرت خدایا

    • بدون نام

      ایشون یکی از مسئولین دروغگو که از نوبخت دستور میگیره.. . شما سرزمین فرهنگ و اخلاق مدار کوروش رو به فنا دادین .. تاریخ از شما به عنوان نابودکنندگان اخلاق یاد خواهد کرد...

    • بدون نام

      تو چه دشمنی با معلم داری که چندرغاز حقوقشونو این قدر تو بوق میکنی؟ چرا آقای الهیار حقوق خودتو اعلام نمیکنی چقدره؟چرا بقیه سازمانها و ارگانها که خیلی بیشتر از معلم حقوق و مزایا دارن،چیزی اعلام نمیکنند ؟ از خدا بترسید بچه‌های شماها زیر دست ما هستند هر چه با ما بدرفتاری کنید در واقع با فرزندان خودتون کردید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج