جاباما
۸۹۶۸۴۲
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

محسن قاضی‌مرادی قادر به راه رفتن نیست

همسرِ محسن قاضی‌مرادی می‌گوید محسن قادر به راه رفتن و تحرک زیاد نیست، نمی‌تواند حرف بزند، زیرا بیماری پارکینسون رفته رفته مهارت‌های جسمی فرد را از بین می‌برد.

خبرگزاری تسنیم: همسرِ محسن قاضی‌مرادی می‌گوید محسن قادر به راه رفتن و تحرک زیاد نیست، نمی‌تواند حرف بزند، زیرا بیماری پارکینسون رفته رفته مهارت‌های جسمی فرد را از بین می‌برد.

بسیاری او را با سریال‌ها و فیلم‌های طنز می‌شناسند و خیلی انتظار نداشتند او مونولوگ‌های بلند در فیلم «صاحبدلان» بگوید چرا که به تعبیر محمدحسین لطیفی تا آن موقع مفهوم دیالوگ‌ها را در میزانسن فریاد می‌کرد.

محسن قاضی‌مرادی قادر به راه رفتن نیست

البته بازی‌های درخشان از محسن قاضی مرادی زیاد دیده‌ایم چه در نقش یدالله گدای «کت جادویی» که جزو کارهای فراموش نشدنی این بازیگر محسوب می‌شود و یا نقش استثنایی او در «ما همه خوبیم»، «زیر پوست شهر» و «قطعه ناتمام» از یادها نمی‌رود.

اما شاید قدیم‌ترها قاضی‌مرادی بیشتر تئاتری دیده‌اند مخصوصاً نمایش «دندون طلا» که در دهه 70، 160 میلیون تومان به فروش رسید و نقش‌«صاحبدلان» هم نقطه عطفی در کارنامه قاضی مرادی ایجاد کرد.

شاید تا آن موقع این بازیگر را با شوخی‌هایش در سریال‌های طنز دیده بودند و خیلی برای مخاطب قابل باور نبود آنقدر جدی‌ و خلاقانه و در عین حال هنرمندی‌اش را به رخ خیلی‌ها کشاند.

چهره‌اش صلابت گذشته را ندارد و زنگ آهنگ صدایش طراوت همیشگی خودش را از دست داده است. ویلچر انگار محسن را اسیر خودش کرده و دیگر خبری از آن هنرمندی‌های باشکوه نیست.

البته با همان ویلچر و فضای بیمارگونه در سریال نمایش خانگی «هیولا» مهران مدیری حضور دارد.

خبرهایی از حالِ بدِ محسن قاضی‌مرادی در فضای مجازی دست به دست شد؛ مهوش وقاری همسرِ این بازیگر پیشکسوت در این باره به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت:‌ به هر حال محسن از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و از خصوصیات این بیماری، جهشِ مرحله به مرحله است. به طوری که قادر به راه رفتن و تحرک زیاد نیست. نمی‌تواند حرف بزند و تلاش کنیم به سختی متوجه می‌شویم چه می‌گوید.

وی افزود: پارکینسون رفته رفته مهارت‌های جسمی فرد را از بین می‌برد. شاید از این جهت حالِ جسمی محسن قاضی‌مرادی خوب نباشد ولی حالِ روحی خوبی دارد. شاید آنقدر که اطرافیان محسن نگرانِ حالش هستند خودش این نگرانی را نداشته باشد.

وقاری با اشاره به اینکه نمی‌توانم پرستاریِ او را به کسی دیگر واگذار کنم، خاطرنشان کرد: محسن نیاز به یک پرستارِ صددرصدی دارد و من این کار را خودم انجام می‌دهم. به همین دلیل کمتر در این سال‌ها توانسته‌ام جلوی دوربین کاری قرار بگیرم. البته در این میان برخی هم از این فرصت و شرایط سوء استفاده کرده‌اند و مبلغِ 20 سال پیش را به عنوان دستمزد پیشنهاد کرده‌اند. مثلاً به من گفته‌اند تو که مشکل مالی نداری!

وی در خصوص ایفای نقشِ محسن قاضی‌مرادی در سریال «هیولا» مهران مدیری گفت: من فقط گفتم این نقش نیست و قاضی‌مرادی در واقع بازی نکرده، خودِ این روزهای محسن در «هیولا» به نمایش درآمده است. ای کاش نقش بود! البته از خود محسن پرسیده بودند که در فیلمنامه «هیولا» چنین کاراکتری وجود دارد. او هم با حافظه مناسب و هوشیاری دارد خودش این شرایطِ کاراکتری را در سریال «هیولا» پذیرفته است.

وقاری در پایان از مردم ایران تشکر کرد که هرجا او و همسرش را می‌بینند ابراز لطف می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب این که کاری ندارد دستش را بگیرید واو را راه ببرید

    • احمد

      خدا انشاالله بهش شفا بده، آمین

    • کامران

      خدا شفایش بده

    • بدون نام

      هر چه اون بیچاره پیر و فرسوده تر میشه تو عوضش سرحالتر بشو .
      این است هنر خیلی از زنهای ایرانی بعد از انقلاب!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        توجه داشته باشید که اختلاف سنیشون 23 سال هست.حواستون باشه وقتی میرید دنبال خانم جوان به پیری خودتون هم فکر کنید.

    • بدون نام

      خداوند متعال انشالله به این مرد عزیز که سالیان سال باعث شادی و نشاط مردم شده سلامتی صلابت و تندرستی عنایت فرماید و به همسر گرامی ایشان هم خیر و أجر فراوان و سلامتی و طول عمر عطا نماید. آقا محسن انشالله به زودی زود از روی ویلچر بلند بشی و ما دو باره آواز و صدای شش دونگت رو مثل آوازهایی که در سریال پشت کنکور ها میخوندی رو بشنویم یا علی یا علی یا علی

    • حجت

      خوب کاری کرد که تو هیولا بازیکرد، من دوستشون دارم و خوشحالم میبینم که هنوز هم میتونه روصندلی چرخدارش بشینه و دل مردم و شاد کنه.

    • بدون نام

      حتما هزینه بیماریش هم سنگین باز دم مدیری گرم با این شرایط آوردتش یک دستمزد هم بهش میده

    • بدون نام

      الهم اشف کل مریض

    • Achilles

      فدای تو عزیزم، احسنت

    • بدون نام

      درد بلا تا بخور تو سر د زدان

    • ناشناس

      آخر عاقبت همه ما انسان ها همینه یکی کمتر یکی بیشتر ای کاش درس بگیریم و خوب باشیم تا میتوانیم خوبی کنیم این هنرمند و صدها نفر مثل ایشان دست به گریبان این بیماری و از این دست بیماریها هستن برای همه بیماران دعا می کنیم و انشاا.. رخت عافیت به همه عزیزان بپوشاند.

    • بدون نام

      حیف،وزیرارشاد،اگرمی تواند،کمک اش کند،مردپرانرژی بود

    • مهدی

      خداعمرطولانی وباعزت بدهد وایشان شفا بگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج