جاباما
۸۹۶۸۵۶
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

حذف ۴ صفر از پول ملی اثر مثبتی ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نقدینگی سرگردان، مشکل اصلی کشور است که باید حل شود و حذف ۴ صفر از پول ملی آثار چندان مثبتی در اقتصاد کشور نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نقدینگی سرگردان، مشکل اصلی کشور است که باید حل شود و حذف ۴ صفر از پول ملی آثار چندان مثبتی در اقتصاد کشور نخواهد داشت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به مطرح شدن بحث حذف ۴ صفر از پول ملی، اظهار داشت: نقدینگی، علت اصلی مشکلات اقتصادی کشور است و باید این مشکل را حل کرد و حذف ۴ صفر از پول ملی آثار چندان مثبتی در اقتصاد کشور نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی دولت باید به دنبال کنترل نقدینگی در کشور باشد، تصریح کرد: تا زمانی که نقدینگی در جامعه سرگردان باشد، مشکلات اقتصادی هم پابرجاست و اقداماتی چون حذف ۴ صفر از پول ملی هم راه به جایی نمی‌برد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه به جای حذف ۴ صفر از پول ملی باید هر چه سریع‌تر ساختار بودجه اصلاح شود، گفت: یکی دیگر از مشکلات اساسی ما این است که بودجه کشور با شرایط اقتصادی فعلی تناسب ندارد و باید اصلاحاتی در بودجه صورت گیرد.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: متاسفانه دولت تاکنون اقدامات درخوری برای اصلاح بودجه انجام نداده است، در حالی که باید برای تحقق این مسئله اقداماتی چون کاهش هزینه‌های مازاد دولت در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن اصلاح ساختار بودجه، خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار بودجه مهمترین برنامه‌ای است که دولت و مجلس باید با مشارکت یکدیگر آن را انجام دهند اما متأسفانه دولت، مجلس را از فرآیند اصلاح ساختار بودجه حذف و گزارش خود در این باره را در شورای هماهنگی اقتصادی قوا ارائه کرده‌ است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای اصلی اصلاح ساختار بودجه، کاهش وابستگی کشور به نفت است که این مسئله مستلزم آن است که درآمدهای جایگزین نفت در بودجه پیش‌بینی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      تنها خاصیت حذف چهار صفر راحت شدن کار اختلاس گران است

    • بدون نام

      تنها اثر مثبت اینه که دلار اگه بشه ۱۳یا ۱۴ یا ۳۰ ویا بنزین ۵ تومان دیگه به چشم‌ نمیاد.
      خدا به دادمون برسه.
      اقایون دولت مرد اول زیر ساخت ها اقتصادی رو درست کنید بعد.اقدام‌ کنید.

    • بدون نام

      حاج آقا مشکل نقدینگی نیست مشکل بی عرضه گی و نابلدی و عدم تخصص و ناکارآمدی و سوء مدیریت و...... مسئولین و مدیران و وزرا و وکلا میباشد اگر می خواهید مشکل حل شود به فرموده رهبر معظم انقلاب گوش کنید و عمل کنید .

    • محمد افخمی

      سلام دوست عزیز م چهار صفر که در باز استفاده نمیشود چرا باشد خیلی هم دیر شده است باید پول در جهان هم از اعتبار خوبی بر خوردار شود/ _

    • بدون نام

      چرا دو اثر دارد دزدهای رو کوچک نشان میده مجازات های کم رنگ در حد چند سال هتل 5 ستاره اوین میکنه گرانی وتورم رو وحشتناک میبره بالا

    • مینا

      چرااین طرح را به صورت نمایشی ودرقالب یک فیلم اجرا نمیکنید تا نظرهمه کارشناسانذموافق ومخالف دران یک کاسه اجرا شود ونتایج ان راهمگان توی ذفیلم ببینند.دوشهر که دران پول بی صفر وباصفر استفاده میشود..نظرات متفرق درباره پول سم است .

    • مینا

      چرااین طرح را به صورت نمایشی ودرقالب یک فیلم اجرا نمیکنید تا نظرهمه کارشناسانذموافق ومخالف دران یک کاسه اجرا شود ونتایج ان راهمگان توی ذفیلم ببینند.دوشهر که دران پول بی صفر وباصفر استفاده میشود..نظرات متفرق درباره پول سم است .

    • فضولباشی

      کسی که معتقداست این طرح اثرمثبتی ندارد شعورندارد کمترین اثرش سبک شدن بارروانی ازدوش مردم است قدیم که اجناس ارزان بوده درامدهم کم بوده پس چراهمه حسرت ان روزهارامی خورند ؟ شماهاقرارنیست کارمثبتی انجام دهید پس ریاستان رابکنیدکه بزودی مرگ است وجهنم وعده داده شده برای ریاست طلبان

    • بدون نام

      حضف چهار صفر اثری برای ملت ندارد ولی برای مسبب آن هم نون دارد هم آب

      پاسخ ها

      • محمد

        انسان .وضع مملکت خودش را با کشورهای بهم ریخته همسایه وغیره مقایسه میکند و ارزش پول آنها را ریال . منکه واقعا حرص میخورم . بخصوص از صحبتهای ریس جمهور که میگه ما زبان مردم را میفهمیم . به خدا که زبان مردم را نمی فهمد . که اگر میفهمید میدانست که این کار غرور واعصاب ملت را خراب کرده .و آنها به یاد گذشته واررزش پولش می اندازد . وحسرت میخورد .

    • .

      دولت ظاهر پرست

    • صفرهای بیکار

      یاد یه داستان افتادم که یکی صورت زشتی داشت برای اینکه زشت نباشه گفتنش بیرون نیا درست میشه.
      به جای حذف 4تا صفر چهار نفر اصل کاری را حذف کنن و4تا جوان دیندار وشیر حلال خورده بزارن مسئله درست وحل میشه.

    • ببینام

      خوبه

    • مالند

      سر ملت باز شیره میمالند حذف چهار صفر برای اینه که دوستان اختلاسگر خودشون با رقم کمتری دادگاهی کنن بعد بگن با مفسدان بر خورد کردیم حالا رییسی پرچمداره شروع شده هر دو هم حذف چهر صفر هم کبازه با کفسدان ملت بایستی رهبر عزیزمون را از این نقشه انگلیسی اگاه کنیم

    • بدون نام

      دیگه پول ایران ارزشی ندارد فقط سقوط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج