جاباما
۸۹۶۸۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید تمام قد سرمربی شارلروا از قلی‌زاده و دلفی

سرمربی شارلروا از دو بازیکن ایرانی اش در خط حمله تیمش تمجید کرد.

خبرگزاری فارس: علی قلی زاده هافبک ایرانی شارلروا در فصل گذشته به خاطر مصدومیت مدت ها غایب بود. اما نمایش خوب او در بازی چهارشنبه گذشته کریک بلحسین، سرمربی شارلروا را برای فصل جدید امیدوار کرد.

بلحسین از بازگشت دوباره برخی از بازیکنان که در تابستان در ترکیب خود نداشت ابراز خوشحالی کرد.او درباره یونس دلفی و علی قلی زاده دو بازیکن ایرانی اش گفت: یونس در تابستان و در آمادگی تیم لحظات کوتاهی همراه ما بود. او توانایی این را دارد تا خودش را ثابت کند او فوتبال خوبی بازی می کند و شخصیت خوبی دارد و این برای بازیکن ۱۸ ساله خوب است.

وی درباره قلی زاده که یکی از سلاح های شارلروا در فصل جدید خواهد بود و این تیم می تواند روی سرعت او حساب باز کند، بلحسین درباره اش گفت: علی خیلی زود آماده شد و به میادین برگشت. نباید فراموش کرد که او به مدت ۶ ماه وینگر ما بود. او می داند که بزودی به اوج آمادگی برمی گردد اما این امر کمی زمان بر است.

دلفی دو ماه پیش به شارلروا ملحق شد ولی با مصدومیت در تمرینات مواجه شد و اکنون آماده بازی شده است. قلی زاده فصل گذشته به این تیم بلژیکی ملحق شد ولی شانس با او یار نبود و بعد چند بازی درخشان مصدوم شد و اکنون آماده درخشش دوباره برای تیمش شده است. البته امید نورافکن، هافبک سابق استقلال نیز در این فصل برای شالروا توپ می زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج