۸۹۶۹۰۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

عرب: در این چند روز استعفا نداده‌ام

مدیرعامل باشگاه پرسپپولیس با اشاره به رفتن برانکو ایوانکوویچ از این تیم گفت: وزیر ورزش پیگیر ماندن برانکو بود، خود او هم می توانست این کار را انجام دهد اما نمی خواست.

خبرگزاری مهر: ایرج عرب ضمن بیان اینکه پرسپولیس را در نیم فصل گذشته تحویل گرفت، با ارائه گزارشی به بررسی وضعیت این تیم پرداخت.

مشکلات مالی در آغاز ورود به باشگاه

وی گفت: بعد از تحویل گرفتن تیم، نقل و انتقالات لازم را انجام دادیم. یک مرحله اردو در قطر داشتیم که خوب بود و اینگونه وارد نیم فصل دوم مسابقات شدیم. ضمن اینکه در آغاز ورود به باشگاه متوجه مشکلات مالی بازیکنان شدیم که و به همین دلیل در همان آغاز ورود مبالغی را پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه باید پاداش هایی هم بابت بازی های آسیایی پرداخت می شد، خاطرنشان کرد: البته برای انتقال وجه به باشگاه روزهای سختی را تحمل کردیم. ۷۰ درصد این پول با پایین آمدن نرخ ارز صرف پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان شد.

رفتن برانکو پیچیده نبود اما آن را پیچیده کردند

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه بعد از قهرمانی در جام حذفی با موضوعات مرتبط با رفتن برانکو مواجه شدیم، ادامه داد: باید در این مورد به صورت مفصل توضیح دهم. رفتن برانکو پیچیده نبود اما آن را پیچیده کردند. روزی در هتل برانکو دیدم. او در پاسخ به سوال من که پرسیدم چه برنامه ای دارید گفت که می‌ مانم، ما پیش از آن ۵۰۰ هزار یورو به برانکو داده بودیم و حتما این موضوع را می دانید.

برانکو پیش پرداخت می خواست درحالیکه وسایلش را از ایران برده بود

وی با بیان اینکه بخش عمده مطالبات برانکو بعد از قهرمانی های آخر به دست آمده بود، تصریح کرد: درست یک روز بعد از رفتن برانکو، وکیل او در نامه ای اعلام کرد که باید ۲۲۰ هزار دلار پیش پرداخت فصل بعد را پرداخت کنیم ضمن آنکه گفته شده بود برانکو پاداش هایش را هم می خواهد. ما هم پول را تامین کردیم، حتی بلیط برگشت برانکو را هم تهیه کردیم. در این میان به برانکو هم اعلام کردیم پول شما به صورت نقدی آماده است و باید در امارات تحویلدهیم.

عرب در این رابطه افزود: با همه اینها برانکو ۲ روز پیش مهلتی که تعیین کرده بود (۱۸ ژوئن) در نامه‌ای اعلام کرد که من فسخ یکطرفه می‌خواهم. ما نیاز خود به ادامه همکاری با برانکو را اعلام کردیم و اینکه باید بماند اما او ۲ ماه قبل وسایلش را برده بود! ما از این موضوع بی اطلاع بودیم. نمی دانیم چرا با وجود این کار خواسته بود که پیش پرداخت بگیرد.

وزیر ورزش هم پیگیر ماندن برانکو بود اما خودش نمی خواست

وی با اشاره به پیگیری های وزیر ورزش در این زمینه و اینکه می خواست برانکو در پرسپولیس بماند، ادامه داد: جلسات زیادی در این زمینه برگزار شد. حتی فدراسیون فوتبال هم پیگیری هایی داشت اما برانکو نمی خواست بماند. در حالیکه پول او آماده بود و می توانست بماند. در نهایت که باشگاه به خاطر اینکه برانکو تکلیفش را روشن نکرد، طلب او را ندادیم چراکه باید به نهادهای نظارتی جواب بدهیم که چرا برای فسخ یکطرفه وی اقدام نکردید.

در این چند روز استعفایی نداده ام

وی تاکید کرد: من زمانی استعفا دادم که اصلا مربوط به الان نیست، استعفای من مربوط به قدیم بود که شاید پرونده اش باز مانده و هنوز به آن رسیدگی نشده اما من در این چند روز نه وزیر را دیده‌ام و نه استعفایی دادم.نمی‌دانم چرا باید چنین شایعاتی راه بیفتد؟ افرادی که این شایعات را می‌سازند یا میز طلب هستند یا از قبل منافعی در این باشگاه داشتند. ذهن این افراد بیمار است که هر شب شایعه می‌سازند. نمی‌دانم چرا این افراد دنبال مدیران عامل هستند؟ من خودم فضای مجازی را بوسیده ام و گذاشته ام کنار چون آنقدر شایعه وجود دارد که اصلا به آن نپردازم بهتر است.متاسفانه به جای اینکه دنبال ساختارها باشیم مرتب به مدیران می‌پردازیم.

۵۰درصد وقت وزیر را استقلال و پرسپولیس می‌گیرد.چرا؟ البته باید بگویم که اهمیت پرسپولیس خیلی زیاد است، مثلا من در استانبول که بودم یک خلبان با من حرف می‌زد و می‌گفت چقدر کارها خوب پیش می‌رود و شما هم به شایعات توجه نکنید. این تحلیل فوق العاده زیبا بود چون معلوم بود تحت تاثیر نیست. به نظر من پرسپولیس، باشگاه نیست،حرف آقای کاشانی درست است،ما نه ورزشگاه اختصاصی و نه ساختمان درست و حسابی داریم، البته ۲-۳ سال است که اسپانسر کارها را خوب پیش می‌برد ولی با سیستم دولتی نمی‌شود کارها را تمام و کمال پیش برد. وقتی کارها خوب پیش نمی‌رود مدیر هم بی خیال می‌شود و می‌گوید بروم بهتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثر تیما باج میگرن از وزارت با هوچی گری که ما نبودیم وحکومتی نیستیم ؟ پرسپولیس که نون بازوی خودشو خورده ؛ عرضه نداشتی که حتی طلب برانکو را بدی!؟شله زرد دهها ابر بدهکار دارن بخاطر مدیریت ضعیف تو اسم پرسپولیس را میارن فقط!!!!! امیر قلعه نویی امروز زنگ زده تلویزن میگه خواهشا اسم منو نیارید ! شما عرضه نداشتی بگی اسم مارو هم نیارجناب مستر امیر.....گستاخی یه طرفه شده ؟!

    • مصطفی

      چرا این میز مدیریت رو دو دستی چسبیدی و ولش نمیکنی؟؟ هوادارها به شما به چشم خائن نگاه میکنن و خواستار رفتن شما و سایر اعضاء هیات مدیره بعنوان بی کفایت ترین افراد تاریخ باشگاه هستند.درک و فهم این موضوع خیلی سخته؟؟؟

    • امی

      کی ان شالله آقای عرب عرب کدام کشوری؟ازفامیلت مشخصه

    • بدون نام

      هواداران محترم پرسپولیس صحبتهای عرب امروز خیلی جالب بود خواهش میکنم صبر و شکیبایی داشته باشید و حمایت و آرامش رو به تیم تزریق کنید مشکل عرب نیست و سیستم اداره فوتبال در مملکت مشکل داره که برانکو فراری میشه باور کنید اگر حمایت همه جانبه بدور از حاشیه سازی پشت تیم باشه بازهم میتوان قهرمان بود و نقشه های بد خواهان را نقش بر آب کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج