جاباما
۸۹۶۹۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازار طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت

یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه حباب سکه های ریز در حال تخلیه است، گفت: با وجود رشد ۲۰ دلاری انس جهانی، طلا و سکه به واسطه ثبات بازار ارز افزایش قیمتی نداشت و حباب سکه به محدوده ۸۰ هزار تومان رسید.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه حباب سکه های ریز در حال تخلیه است، گفت: با وجود رشد ۲۰ دلاری انس جهانی، طلا و سکه به واسطه ثبات بازار ارز افزایش قیمتی نداشت و حباب سکه به محدوده ۸۰ هزار تومان رسید.

محمد کشتی آرای در رابطه با بازار طلا و سکه گفت: در یک هفته گذشته بیشترین تغییر و نوسان برای انس جهانی به ثبت رسیده و این در حالی است که از حدود ۲۰ روز پیش روند صعودی ارزش انس جهانی آغاز شده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به اینکه طی یک هفته گذشته ارزش انس جهانی ۲۰ دلار رشد کرده است، تاکید کرد: ارزش انس جهانی در ابتدای هفته ۱۴۹۷ دلار و در آخر هفته به ۱۵۱۸ دلار رسید که بررسی‌ها حکایت از آن دارد رقم فعلی انس جهانی از سال ۲۰۱۳ تا به امروز بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که انس جهانی نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد، بازار ارز شرایط با ثبات همراه با کاهش نسبی را پشت سر گذاشت و ارزش دلار ۵۰ تومان طی یک هفته کاهش یافته است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: بررسی قیمت طلا و انواع سکه در بازار نشان از آن دارد که میزان تقاضا در کنار میزان سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه کاهش یافته و بازار به سمت ثبات سوق پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته میزان حباب سکه تا ۸۰ هزارتومان کاهش داشته و این موضوع طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است و در کنار این مهم حباب نیم سکه و ربع سکه در حال تخلیه شدن است.

این کارشناس در رابطه با قیمت نهایی طلا و سکه در هفته گذشته خاطرنشان کرد: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰، سکه تمام طرح جدید ۴ میلیون و ۱۸۵، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۹۰، ربع سکه یک میلیون و ۳۹۰، سکه یک گرمی ۹۷۰، هر مثقال طلای خام ۱۷ عیار یک میلیون و ۸۰۵ و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در دولت احمدی نژاد سکه ۱ میلیون گران بود و در دولت اصلاحطلب ۴ میلیون ارزان حساب میشه ،چرا ؟!!!!؟؟؟؟؟؟.!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج