جاباما
۸۹۶۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زیدان: پوگبا بازیکن رئال نیست؛ نیمار هم

زین الدین زیدان بار دیگر حاضر نشد در مورد احتمال جذب نیمار و پل پوگبا واکنش خاصی از خود نشان دهد.

ورزش سه: رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن پیش فصلی ناامیدکننده و در حالی که نتوانست در بازی های تدارکاتی خود نتایج خوبی کسب کند، فردا در اولین هفته لالیگا به خانه سلتاویگو خواهد رفت. در ورزشگاه بالائیدوس که همواره جدال هایی دشوار و نزدیک با میزبان خود داشته است.

بسیاری معتقدند هر نتیجه ای به غیر از پیروزی، فشارها روی زیدان را افزایش خواهد داد و به همین دلیل کسب پیروزی در اولین بازی برای او اهمیت فراوانی دارد. در بحبوحه شایعات فراوان در مورد انتقال نیمار و پوگبا به رئال، زیدان ترجیح داد به حمایت از بازیکنانی که در اختیار دارد، بپردازد.

زیدان: پوگبا بازیکن رئال نیست؛ نیمار هم

زیدان در نشست خبری این بازی گفت: « می خواهم لالیگا هر چه زودتر برای ما شروع شود و تمام تمرکز ما روی بازی با سلتا است. در تمرینات پیش فصل تلاش زیادی کردیم و هرچند نتایج به دست آمده در بازی های دوستانه مطلوب نبود ولی در مجموع از پیش فصل مان راضی هستم.

من همیشه سعی می کنم لبخند بزنم. من همان زیدان همیشگی هستم ولی وقتی نتیجه خوب نمی گیریم، طبیعی است که نمی توانم خودم را خوشحال نشان دهم. طرفدار بازی زیبا و پیروزی هستم. پیروز شدن بدون ارائه بازی خوب امکانپذیر نیست. فردا کارمان در لالیگا شروع می شود و شانس مان برای قهرمانی را امتحان خواهیم کرد. برای بازی با سلتا هم فقط و فقط به پیروزی فکر می کنیم.»

پوگبا و نیمار در رئال: « پوگبا بازیکن منچستریونایتد است و باید به این مساله احترام گذاشت. نیمار هم بازیکن رئال نیست و من ترجیح می دهم از بازیکنان خودم حرف بزنم. از آنچه در اختیار دارم رضایت دارم و تا پای جان از بازیکنانم حمایت می کنم. تنها تمرکز من و بازیکنان روی بازی فرداست. صحبت از بازیکنان تیم های دیگر، مورد علاقه ام نیست.»

خامس: « خوشبختانه خامس الان در بهترین فرم خودش قرار دارد و از اینکه او را در تیم خودم دارم خوشحالم. روی او مثل دیگر بازیکنانم حساب می کنم.»

بدبینی هواداران به رئال: « وقتی نتایج خوبی کسب نمی کنید، همیشه انتقادها وجود دارند و بحث بر سر اینکه تیم در شرایط مطلوبی نیست اما لالیگا هنوز شروع هم نشده است. ما به هواداران مان نیاز داریم تا بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.»

زیدان: پوگبا بازیکن رئال نیست؛ نیمار هم

کوبو: « امیدوارم او در رئال بماند ولی تا روز پایانی نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دوست دارم کوبو با ما تمرین کرده و روز به روز پیشرفت کند. او برای تیم دوم بازی خواهد کرد ولی آینده رئال مادرید است.»

گرت بیل: « به نظر می رسد او قصد ترک رئال را دارد ولی حالا اینجاست. روی او حساب می کنم و باید بگویم بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. امیدوارم بازیکنانم کاری کنند که انتخاب ترکیب اصلی برایم دشوار شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امی

      فردا پدرتودرمیارن بازیکنان سلتاحکم‌ اخراجت فرداصادرمیشه کچل زشت زنده بادمورینیوازهفته آینده شک نکنید و نیمکت راله بارسلوناقویه به دربی نمی‌رسی ازالان بیرونت کردن زیدان احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج