۸۹۷۰۱۸
۵ نظر
۵۰۱۹
۵ نظر
۵۰۱۹
پ

پُست جهانگیری در سالروز بازگشت آزادگان

معاون اول رئیس جمهور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به کشور نوشت: روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند.

خبرآنلاین: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با انتشار پستی در اینستاگرام خود با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد سال‌روز بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور نوشت:

«٢٦ مرداد ١٣٦٩ روزی بود که آزادگان سرافراز ایرانی پس از سال‌ها اسارت پای به خاک میهن نهادند. آن روز جامعه یکی از نزدیک‌ترین دستاوردهای صلح را به چشم دید و فرزندانش را که شاهدان زنده مقاومت در اسارتگاه‌های مخوف بعثی بودند، با اشتیاق در آغوش کشید.

درس‌های پس از جنگ کمتر از درس آموخته‌های دوران دفاع مقدس و تجربه‌های پیش از آن نیست. روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند.

دشواری و در عین حال ضرورت و نتایج پذیرش قطعنامه ٥٩٨، صفحه دوم مقاومت‌ها و شهادت‌ها، جانبازی‌ها، اسارت‌ها و ایثارگری‌های ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس است. این دو صحنه را با هم ببینیم و از هر دو در امتداد هم بیاموزیم.

یاد آن همه فداکاری و اخلاص و ایثار مردم و آن همه وحدت و همدلی و مسئولیت‌پذیری سیاست‌گذاران و مجریان زنده و گرامی باد. روز آزادگان هم بر همه آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس و خانواده های محترم‌شان مبارک.»

پُست جهانگیری در سالروز بازگشت آزادگان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      سپاس آقای دکتر جهانگیری .

    • بدون نام

      جهانگیری اصلاحطلب به وعده هات عمل کن!؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خخخ این پست اونم از کیییی

    • بدون نام

      بسمه تعالی. بنده به عنوان یه رزمنده باهفت ماه جبهه جانبازی40درصد و ازاده 8.5 سال اسارت ب و برادر یه شهید مفقوداثر. به تمامی مسیولین. اعلام می‌نمایم انچه باعث خوشحالی وشعف. اکثر افراد مثل من میشود !باز کردن ورفع مشکلات روزانه مردم شریف وزحمت کش است. نه تبریکات امثالهم ! اگر روزانه هزار تبریک هم گفته شود. ولی شاهد گشودن یه مشکل از چهره خسته مردم نباشیم برای ما پزشی ارزش ندارد. پس تا میتوانید برای شادکردن دل مردم به وظایف خودتان عمل کنید. وجانبازو آزادگان. به تبریکات وبهبه وچه چه کردن. مسئولین بی مسئولیت. نیازی ندارن. یا حق !!!!!!

    • بدون نام

      معاون بی بخار دولت اصلاحات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج