۸۹۷۰۹۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد بااستعدادی هستید اما فضا را برای خلاقیت مناست نمی بینید، از این رو کنار کشیده اید. اما بدانید که این خودتان هستید که باید موقعیت های مناسب را بسازید. امسال به کمک اطرافیان تغییری اساسی در زندگی تان ایجاد خواهد شد که انرژی و انگیزه دوباره را به شما باز می گرداند. سال پیش رو سالی پر از اتفاقات خوب وخوشگذرانی برایتان خواهد بود. همان قدر که کار می کنید، تفریح هم کنید تا در دراز مدت خستگی کار شما را از پا در نیاورد. تا جایی که می توانید بر دیگران تاثیر بگذارید زیرا نه تنها در روابط عاطفی شما تاثیر مثبت می گذارد بلکه فرصت های شغلی بیشتری را نیز برایتان فراهم خواهند کرد. امسال قراردادهای جدیدی را امضا می کنید که شرایط مالی تان را بهبود می بخشد. هر چه جسارت بیشتری به خرج دهید، بهتر است. در روابط عاطفی تان شاید موانع زیادی پیش رویتان باشد اما از تمام آنها خواهید گذشت بنابراین ناامید نشوید. ماههای آبان، دی و بهمن از بهترین و هیجان انگیزترین ماههای امسال شما خواهند بود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

استرس کارهای نکرده تان را دارید. اگر چه کارهایی که در دست دارید هر چه زودتر باید تمام شوند اما با یکی دو روز تاخیر در آنها خللی ایجاد نمی شود. کافی ست که پله پله و با برنامه ریزی جلو روید تا به نتیجه برسید. رابطه عاطفی شما این روزها به خوبی پیش نمی رود، شاید دیگران با حرف هایشان بخواهند شما را آزرده کنند اما دور تمام آنها را خط بکشید و سرتان در کار خودتان باشد. مطمئن باشید که در زمانی مناسب، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

دنبال ایده های جدیدتان بروید و به آنها جامع عمل بپوشانید. شما تلاش زیادی برای رسیدن به هدفتان کرده اید اما آنها را در یک قدمی رها کرده اید. بهتر است که دست از تلاش برندارید تا به خواسته هایتان برسید. در روزهایی مثل امروز ورزش هایی چون یوگا، برای شما حیاتی است و شما را از استرس های اخیر دور نگه می دارد. در مورد رابطه عاطفی تان خیلی حرص و جوش نخورید. اگر کمی بی تفاوت تر باشید، همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق می افتد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز در برخورد با فردی که با او قرار دارید، کمی احتیاط کنید زیرا او کم حرف وم حساس است و ممکن است که از حرف های شما دلگیر شود. زمان خوبی برای شوخی نیست. هر چه جدی تر باشید بهتر است. نسبت به موضوعی خیلی استرس دارید و برای آن وقت می گذارید. این فشار و مسئولیت زیاد باعث شده که احساس خستگی یا حتی ناتوانی کنید. بهتر است بیش از این ادامه ندهید و برای حل برخی مسائلی که انرژی زیادی از شما می گیرند، راه حل دیگری بیاندیشید. برای یک تصمیم گیری مهم، به ندای قلبتان گوش دهید که راه درست را به شما نشان می دهد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما دور و برتان را زیادی شلوغ کرده اید به طوری که صدای قلب خودتان را هم نمی شوید. بهتر است که امروز کمی با خودتان خلوت کنید تا ندای قلبتان را بهتر بشنوید و در تصمیم گیری هایتان از آن کمک بگیرید. در رابطه با دیگران، بهتر است خودتان را کنترل و عصبانیت تان را سر آنها خالی نکنید. اگر حرمت نگه ندارید، خیلی زود همه دوستانتان را از دست می دهید. پس راهی برای جلوگیری از عصبانیت تان پیدا کنید. از پشت گوش انداختن کاری کوچک دوری کنید زیرا عواقب بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر چه به خاطر اتفاقات چند روز اخیر ممکن است با انرژی خوبی از خواب بیدار نشوید اما بعد از گذشت یکی دو ساعت حال تان بهتر خواهد شد. در اواسط روز با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان حال شما بهتر می شود و انرژی لازم را برای کارهایتان پیدا می کنید. مسافرتی در پیش دارید. اگر می خواهید بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید، بهتر است همسفرهایتان را هوشمندانه تر انتخاب کنید. سعی کنید امروز به سمت کارهای گروهی بروید زیرا برای تغییر روحیه تان بسیار مفید خواهد بود. گوشه گیری در حال حاضر برایتان خطرناک است.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

این روزها رفتار و آمدهایتان زیاد شده و شما هم از این وضعیت راضی هستید اما در این کار افراط نکنید زیرا ممکن است شما را از کارهای مهمتری که دارید دور نگه دارد. رفتارهای یکی از نزدیکانتان روی مخ تان است. اما اگر بیشتر دقت کنید می بینید که این خود شمایید که حوصله شده اید. بنابراین به جای گیر دادن به او سعی کنید که خودتان آرام شوید. پیشنهاد ما به شما این است که امشب برای شریک زندگی تان وقت بگذارید. البته از خوردن فست فودها خودداری کنید. یک غذای سالم همیشه بهترین انتخاب است.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

منتظر جوابی هستید اما دریافت نمی کنید. کارهای ناتمام زیادی دارید که استرس شما را زیاد کرده اند. سعی کنید امروز را به آنها فکر نکنید و در آرامش باشید. مطمئن باشید که همه چیز در زمان خودش اتفاق می افتد. اگر مجرد هستید، به جای بی محلی به اطرافیان تان ، روابط تان را گسترش دهید. هر چه در جمع ها بیشتر حضور داشته باشید برایتان بهتر است. پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر قبول نکنید بعدا خوشحال خواهید شد. بنابراین بی گدار به آب نزنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

این ک اطرافیانتان چه می کنند به شما ربطی ندارد. اگر توصیه هایتان را کردید و باز هم تغییری ندیدید، آنها را به حال خود بگذارید. هر کسی مسئول زندگی خودش است. عضو گروهی هستید که ممکن است میان اعضای آن درگیری پیش آید. سعی کنید خودتان را دور از اختلافات نگه دارید زیرا ممکن است به ضررتان تمام شود. پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود. این پیشنهاد می تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که اطلاعات تان را در آن زمینه بالا ببرید و خودی نشان دهید. خلاقیت کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما فرد توانمندی هستید، به همین دلیل تاکنون به خوبی توانسته اید راه حل های مناسبی برای مشکلاتتان پیدا کنید. بنابراین برای مشکلات جدید هم نگران نباشید زیرا شما از پس اش بر می آیید و روزهای سخت خود را پشت سر می گذارید. در محیط کار به اطراف خود توجه ای نداشته باشید و سرتان در کار خودتان باشد. با این کار تمرکز بیشتری خواهید داشت و سریع تر کارهایتان را پیش خواهید برد. دوستی برای مشورت پیش شما می آید، دلتان برای او نسوزد و واقعیت ها را برایش روشن کنید تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما عاشق ماجراجویی هستید، بنابراین به پیشنهاد سفر دیگران پاسخ مثبت دهید و خاطراتی خوش را برای خودتان ثبت کنید.امروز خودتان را برای یک جرو بحث در محیط کار یا حتی گروه هایی که در آن فعالیت دارید، آماده کنید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. اگر از نظر جسمی و روحی احساس خستگی می کنید، به خودتان استراحت دهید. ورزش می تواند بهترین درمان برای شام باشد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما جزو آن دسته از آدم هایی هستید که ناراحتی تان را با خرید سرکوب می کنید. امروز هم از همان روزهاست. این کار به آرامش تان کمک می کند اما سعی کنید در آن افراط نکنید. از پرخوری نیز بپرهیزید زیرا نتیجه آن دل دردی است که شما را از کار و زندگی تان خواهد انداخت. دوستی به شما پیشنهاد می دهد با او برای انجام کاری بیرون از خانه همراه شوید، حتما پاسخ مثبت دهید. گفتگو با او نه تنها حالتان را بهتر خواهد کرد بلکه رابطه تان را نیز عمیق تر از قبل خواهد ساخت.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر احساس می کنید که جایی قدمی اشتباه برداشته اید، با دیگران مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. گاهی لازم است که به دیگران تکیه کنید و از آنها انرژی بگیریم. بنابراین خودخواهی را کنار بگذارید. امروز نمی توانید به ایده هایی که در سر دارید جامع عمل بپوشانید و این موضوع شما را ناراحت و عصبی می کند و حتی منجر به بدرفتاری با اطرافیان تان خواهد شد اما یادتان باشد که این مسئله آنقدرها که شما فکر می کنید بزرگ نیست، پس کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید. به زودی خبر خوشی که ماهها منتظرش بودید را خواهید شنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج