۸۹۷۱۷۴
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

جمع‌آوری آب‌معدنی‌هایِ ۵۰هزار تومانی از بازار

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه عرضه برخی کالاهای لوکس با قیمت‌های بسیار بالا، ذهن مردم را مشوش می‌کند، از جمع‌آوری آب‌معدنی‌های فرانسوی ۵۰ هزار تومانی که در برخی فروشگاه‌ها عرضه می‌شد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه عرضه برخی کالاهای لوکس با قیمت‌های بسیار بالا، ذهن مردم را مشوش می‌کند، از جمع‌آوری آب‌معدنی‌های فرانسوی ۵۰ هزار تومانی که در برخی فروشگاه‌ها عرضه می‌شد خبر داد.

منصور عالی‌پور در واکنش به عرضه محصولات لوکس خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مشابه داخل دارند گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاز نیستند کالاهای لوکسی که وارداتشان به کشور ممنوع است را عرضه کنند و در ۹۵ درصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاهای لوکس مجاز هم عرضه نمی‌شود ولی با توجه به سلیقه مشتریان، برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تلاش می‌کنند تا نیازهای این دسته از مشتریان خود را برآورده کنند.

جمع‌آوری آب‌معدنی‌هایِ ۵۰هزار تومانی از بازار

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اضافه کرد: البته با توجه به اینکه در حال حاضر قدرت تولید محصولات در داخل کشور افزایش یافته و عمده محصولات مورد نیاز در داخل تامین می‌شود، تلاش شده تا از محصولات داخلی حمایت شود.

وی در واکنش به مجاز بودن فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه برخی محصولات لوکس و گران‌قیمت همچون شیرهای طعم‌دار وارداتی از کشورهای عربی نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز، ما نسبت به عرضه این محصولات حساسیت ویژه‌ای داریم و در مواردی نسبت به جمع‌آوری چنین کالاهایی از فروشگاه‌ها اقدام کرده‌ایم؛ به عنوان مثال زمانی که با عرضه آب‌معدنی با برند خاص یک شرکت فرانسوی مواجه شدیم که با قیمت 50 هزار تومان عرضه می‌شد، به سرعت تذکرات لازم را برای جمع‌آوری آن دادیم چراکه با وجود برندهای قدرتمند داخلی، دلیلی برای عرضه این برند خارجی وجود نداشت و از سوی دیگر در شرایطی که مردم به سختی درگیر مشکلات اقتصادی هستند، نباید با عرضه چنین محصولاتی ذهن مردم را مشوش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه‌میخاین‌مافقراسکته‌کنیم‌ازاین خبرا‌بزارید

    • بدون نام

      ای بذار بریم یه آب خارجی بخوریم دیه گیرمان نمیاد

      پاسخ ها

      • فلاکت/

        خخخخخ...

    • بدون نام

      حتما آب بهشت هست

      پاسخ ها

      • ش

        آیا خبر ندارید عرضه ابمعدنی پنجاه هزار تومانی در فروشگاهها' بهانه ای میشود برای سازمان آب برای افزایش قیمت آب ' و مقایسه میکنند آب معدنی پنجاه هزارتومانی با آب قیمت تمام شده'آب از طرف اینها

    • ممل

      باور کنید پشت فروشگاه پر میشه

    • بدون نام

      چرا دولت اصلاحطلب جلوی خروج ارز ، برای آبمعدنی های لاکچری ها را نمی گیرد ؟؟؟؟!!!!؟؟.!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بیاید خوزستان کسانی که اب 50هزارتومنی میخوان بخورن خوزستانیا اب 60هزارتومنی دارن اب چه ابی معلوم نیست چه بوی چه کلی چه فازلابی بیایید بیایید

    • جابریان

      دست اندر کارن اینکار دست مریزاد

    • محمدی

      شاید در مقایسه با آب معدنی های داخلی خیلی متفاوت و با کیفیته. چه خوب که هنوز عده ای هستند که به فکر زندگی مردمند. بزارین کالاهای خارجی بیان تا فضای تولید داخلی رقابتی بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج