۸۹۷۲۲۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نسخه ویژه استون مارتین به یاد بیژن پاکزاد

استون مارتین طی هفته جاری قصد دارد به یاد بیژن پاکزاد مدل ویژه استون مارتین DBS سوپرلگرا را معرفی کند. این خودرو با رنگ معروف زرد ویژه بوتیک بیژن ساخته می‌شود.

گجت نیوز: استون مارتین طی هفته جاری قصد دارد به یاد بیژن پاکزاد مدل ویژه استون مارتین DBS سوپرلگرا را معرفی کند. این خودرو با رنگ معروف زرد ویژه بوتیک بیژن ساخته می‌شود.

نسخه ویژه استون مارتین به یاد بیژن پاکزاد

بوتیک بیژن در شهر بورلی‌هیلز در ایالت کالیفرنیا و در سال 1976 میلادی برابر با 1355 شمسی توسط بیژن پاکزاد، طراح ایرانی تاسیس شد و توانست به گران‌ترین لباس‌فروشی مردانه جهان تبدیل شود. آقای پاکزاد در سال 2011 فوت کرد و پس از آن خانواده وی این بوتیک را مدیریت می‌کنند. برند بیژن در کنار ارائه فروش لباس به عرضه خودروهای لوکس نیز می‌پردازد و چند دستگاه خودرو لوکس که به سفارش این فروشگاه ساخته شده‌اند طی سال های گذشته به فروش رسیده است.
معرفی نسخه ویژه استون مارتین DBS سوپرلگرا

استون مارتین DBS سوپرلگرا

شرکت استون مارتین به سفارش بوتیک بیژن قصد دارد خودرویی را بر اساس مدل استون مارتین DBS سوپرلگرا (Superleggera) بسازد که این مدل در سال گذشته به بازار عرضه شده است. مشتریان می‌توانند این خودرو را در نوع کوپه یا روباز سفارش دهند که تمامی این مدل‌ها به رنگ معروف زرد منحصربه‌فرد بوتیک بیژن ساخته شده‌اند و روی کاپوت آن طرح ایرانی بته‌جقه دیده می‌شود. طراحان کابین خودرو را با چرم نرم تمساح و آرم بیژن طراحی کرده‌اند که مشتریان در هنگام خرید می‌توانند نام خود را بر روی داشبورد درج کنند. این خودرو از یک موتور ۱۲ سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل ۷۲۵ اسب بخار تولید کند که با چنین قدرتی این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۳.۴ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نسخه ویژه استون مارتین به یاد بیژن پاکزاد

خودروی ویژه استون مارتین در شهر مونتری ایالت کالیفرنیا آمریکا همزمان با نمایشگاه خودروهای کلاسیک و کلکسیونی معرفی خواهد شد. بوتیک بیژن در کنار رونمایی از این مدل قصد دارد مدل‌هایی از رولزرویس فانتوم و بوگاتی ویرون را نیز به فروش برساند. رولز رویس بیژن فقط در 30 دستگاه تولید می‌شود که قیمت هر دستگاه 850 هزار دلار خواهد بود و اگر مشتریان آپشن‌ها را نیز سفارش دهند، قیمت آن به 1 میلیون و 600 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      اينا باعث افتخار ايرانند نه زالو زاده ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج