۸۹۷۲۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا بارسلونا به نیمار نیاز فوری دارد؟

رسانه‌های اسپانیایی با توجه به شروع ضعیف بارسلونا در فصل جدید لالیگا که با شکست مقابل بیلبائو همراه بود بزرگترین مشکل بارسا در این بازی را نداشتن یک گلزن تمام‌عیار می‌دانند.

ورزش سه: رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص رسانه‌های شهر بارسلونا شکست این تیم در بازی اول فصل جدید لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو را زنگ خطری برای ارنستو والورده می‌دانند و معتقدند یکی از مهمترین ضعف‌های بلوگرانا در این بازی ضعف در گلزنی بوده و ارنستو والورده بیش از هر چیز به مهاجمی گلزن نیاز دارد.

روزنامه اسپورت که در بارسلونا منتشر می‌شود در عین حال می‌گوید بازی اول بارسا کاملا منفی نبوده و نکات مثبتی هم برای این تیم داشته است. اسپورت از جمله این نکات مثبت به جا افتادن فرانکی دی‌یونگ در ترکیب آبی‌اناری‌ها، بازگشت رافینیا به میدان و راحت شدن خیال هواداران بارسا از زوج مرکز خط دفاعی تیم‌شان پیکه - لانگلت اشاره می‌کند و می‌گوید این دو مدافع نشان دادند که بارسا تا اطلاع ثانوی نیازی به نگرانی در خط دفاعی‌اش نخواهد داشت.

شکست در بازی اول، که لیونل مسی در آن حضور نداشت نشان داد که بلوگرانا نمی‌تواند تا این حد به ستاره آرژانتینی متکی باشد و والورده باید فکری به حال این نقطه ضعف تیمش بکند. با خروج کوتینیو از بارسا این تیم از لحاظ شلیک شوتهای بیرون از محوطه جریمه به سمت دروازه حریفان با مشکل مواجه خواهد شد کما اینکه در بازی مقابل بیلبائو بازیکنان بارسا به ندرت اونای سیمون، دروازه‌بان این تیم را با شوتهای از بیرون محوطه به چالش کشیدند.

در صورتیکه تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات نیمار راهی بارسلونا شود این انتقال می‌تواند تا حد زیادی خیال والورده و هواداران بارسا را راحت کند چرا که حضور ستاره برزیلی با حرکات تکنیکی، استارتها و حرکات غافلگیرکننده خود کمک بزرگی به بارسلونا در فاز حمله باشد اما در صورت عدم انتقال نیمار، بارسلونا برای گلزنی با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

گریزمان گلزن قهاری است و هدف بارسا از انتقال او راحت شدن خیالش از بابت گلزنی بود ولی در دیدار مقابل بیلبائو، گریزمان نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند و به نظر می‌رسد جا افتادن او در ترکیب بلوگرانا مدتی طول خواهد کشید.

بارسلونا تا پایان فرصت نقل و انتقالات ۱۵ روز دیگر زمان دارد و بهتر است در این مدت تمام تلاش خود را برای اضافه کردن یک شماره ۹ واقعی انجام دهد. بارسلونا ژانویه گذشته برای پر کردن این خلا تلاش کرد اما گزینه‌ای که به تیم اضافه شد کوین پرینس بواتنگ بود. هواداران بارسا انتظار دارند این بار شماره ۹ به مراتب باکیفیت‌تری را در تیم‌شان ببینند. اگر در نهایت مهره مورد نظر والورده به تیمش اضافه نشود این احتمال وجود دارد که او روی آبل روئیز سرمایه‌گذاری کند که بعید است برای هواداران بارسا قابل قبول باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج