۸۹۷۲۸۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ناراحتی استراماچونی بی‌دلیل نبود

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم در فصول گذشته شروع خوبی در لیگ نداشته است گفت: فعلا نمی تواند در مورد استقلال و سرمربی جدیدش اظهار نظر خاصی داشت.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده با اشاره به اخباری که در مورد استعفای استراماچونی مطرح شده بود گفت: سرمربی استقلال یک مربی حرفه ای است که در کشوری کار می کرده که یکی از پرطرفدارترین هواداران را در فوتبال دنیا دارد. همه چیز در آنجا سر جای خودش است. امکانات برای همه وجود دارد و نمی توان امکانات فوتبال ایران را با فوتبال ایتالیا مقایسه کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان استقلال باید همان روزی که به فکر خرید این سرمربی بودند، شرایط و امکانات فوتبال ایران را به او یادآوری می کردند تا کار او هنوز شروع نشده بحث استعفایش پیش نیاید. به اعتقاد من این موضوع اتفاق خوبی نبود و می تواند در آینده برای استقلال که یک تیم پرطرفدار است دردسرساز شود.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: مدیران استقلال باید تا آنجا که می توانند امکانات را برای استراماچونی فراهم کنند تا او با آرامش و بدون دغدغه به کارش ادامه دهد.

فنونی زاده در خصوص شکست استقلال برای پیکان در یک دیدار تدارکاتی و اعتراض هواداران نسبت به این موضوع گفت: بازی های تدارکاتی برای این است که تیم ها به آمادگی کامل برسند و شکست در این بازی ها امری طبیعی است. این شکست ها می تواند باعث شود تا سرمربی نقاط ضعف تیمش را پیدا کرده و درصدد رفع آن برآید. بنابراین هواداران استقلال نباید ناراحت بوده و نگران باشند. مطمئناً سرمربی استقلال که حالا شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا کرده، تا شروع لیگ که زمان زیادی هم برای آن باقی نمانده نقاط ضعفش را پوشش خواهد داد تا استقلال بتواند شروعی خوب در لیگ نوزدهم داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در این فصل موفق باشد، گفت: در چند سال گذشته استقلال هرگز شروع خوبی نداشت و همین مسئله باعث شد تا به راحتی قهرمانی را از دست بدهد. البته ما هنوز استقلال را در یک دیدار رسمی ندیده ایم و نمی توانیم در این مورد صحبت کنیم اما با شناختی که از بازیکان و کادر فنی پیدا کردیم و اینکه سرمربی استقلال در تمرینات خیلی جدی است و به نظم و انضباط اهمیت خاصی می دهد، بنابراین فکر می کنم استقلال می تواند از هفته آینده که لیگ شروع شد، بازی های قابل قبولی از خود ارائه کرده و شروعی موفق داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال باید صبور باشند. آنها باید بدانند که این سرمربی و تعداد زیادی از بازیکنان جدیداً به استقلال اضافه شده اند و هماهنگی آنها کمی زمان می برد اما خوشبختانه بازی های تدارکاتی زیاد تا حدودی این مشکل را برطرف کرده و امیدوارم استقلال با حمایت هوادارانش بتواند لیگ نوزدهم را با قدرت شروع کرده و در پایان هم جام را بالای سر ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا سال ۱۴۰۰ هیچ تیم بجز لنگ که قهرمانیش تضمین شده است نمیشود این خط اینم نشون استقلال مسی و رونالدو بگیر تا سال ۱۴۰۰قهرمان نمیشود چون قهرمان لیگ از قبل تعین شده است

      پاسخ ها

      • اصلی

        استقلالی های بی منطق
        میبینیدحریف نیستید توجیه میکنید.
        دوفصل گذشته چهارسرمربی وچهل بازیکن خریدیدچه نتیجه ای جزشکست اوردن براتون این فصل هم دوباره هفده بازیکن عوض کردیدبا صدمیلیاردهزینه خریدبازیکن
        اخرفصل نهایت چهارم میشید
        بازی های رودرو را میبازیدبدهم میبازید
        دیگه زر زر تون چیه !!!!!ازهفته چهارم ترسیدید.

      • علی

        صددر صد حرفتونو قبول دارم

    • اس اس

      خوب راست میگه بابا سلطانی درمیاره جام رو براتون با اسنپ هم میفرسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا برای شماها متاسف هستم که همیشه نتیجه نگرفتن تیمتون به همه چیز ربط میدید الا ضعف تیم خودتون. اگه وزیر پرسپولیسی بود این میلیارد ها پول از کجا خرج شما میشه. همه جوره هواتون داره دیگه چی میخواهید. یه کم با انصاف باشید متوجه میشید که چرا استقلال نتیجه نمیگیره.

    • بدون نام

      لعنت بر پرسپولیس و طرفداران اشغالش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج