جاباما
۸۹۷۳۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کنایه به حرکات دیوانه‌وار ترامپ از تریبون مجلس

نمایندگان مجلس در نطق میان دستور خود به مسائلی از قبیل مشکلات حوزه انتخابیه، تحریم ظریف، مشکلات جانبازان و ... پرداختند.

خبرآنلاین: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: آمریکا بداند که استراتژی راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت حداکثری است. تحریم مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران و تحریم صداوسیما و همچنین تحریم آقای ظریف مشخص کرد که این راه ما راهی صحیح است و باید تا شکست قطعی دشمن این راه را ادامه دهیم.

وی افزود: آقای روحانی زحمات شما را منکر نمی‌شویم ولی مشکلات اساسی در کشور وجود دارد که می‌شد حل شود ولی نشد. یکی از مشکلات نبود یک دستی در دولت است. چگونه است که معاون شما در محیط زیست با وجود این همه مشکلات که سبب اصلی آن خود آقای کلانتری است به مجلس توهین می‌کند و شما سکوت می‌کنید؟ معاون شما لایحه خلاف قانون اساسی تهیه می‌کند و شما بدون اذن رهبری آن را به مجلس ارسال می‌کنید و نمایندگان به دلیل مغایرت با قانون اساسی آن را برگشت می‌زنند، اما باید به این دلیل این نمایندگان از سوی معاون شما مورد خطاب قرار گیرند؟ اگر شما به تعامل با مجلس تمایل دارید این توهین آقای کلانتری باید ترمیم شود.

بنا به روایت ایسنا، جعفرزاده ایمن‌آبادی با تأکید بر اینکه اوضاع کشور و جوانان به هیچ وجه مطلوب نیست، عنوان کرد: آقای روحانی اوضاع صنعت و کشاورزی خوب نیست. در گیلان کشته شدگان در مسیرهای روستایی بیشتر از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند. استان گیلان بیش از ۲۰۰۰ روستا دارد. در شهرستان رشت حتی یک روستا آب شرب سالم ندارد. آقای رئیس جمهور شما از دولت قبل ۱۱ سد لاستیکی را تحویل گرفتید که فقط یک سد تمام شد و سد لاستیکی رشت نیمه تمام رها شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئول واردات در این کشور کیست؟ چرا در فصل برداشت برنج این محصول وارد می‌شود؟ اگر واردات برای شما به صرفه‌تر است اجازه تغییر کاربری دهید. نه اجازه تغییر کاربری می‌دهید، نه جلوی واردات را می‌گیرید. از سوی دیگر کشاورزان را تنبیه می‌کنید. واردات برنج در زمان برداشت آن تیر خلاص است.

آمریکا و انگیس به زانو درآمده‌اند

احمد سالک کاشانی نیز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز شاهد مدیریت، تدبیر، قدرت و اقتدار مقام معظم رهبری در راستای فعالیت‌های امام هادی (ع) و ماجرای غدیر خم هستیم. با ورود آزادگان در ۲۶ مرداد و با محکوم کردن جنایت آمریکا، انگلیس و اذنابش باید این نکته را عرض کنم که آنها در برابر اقتدار جمهوری اسلامی به زانو درآمده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: طبق مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب هر گونه بارگزاری بر زاینده رود به علت نبود آب کافی و جلوگیری از تجاوز بیشتر به حق آبه‌ها به طول کلی ممنوع اعلام شده است. مصوبه مورخ ۳۰ شهریور ۹۳ شورای عالی امنیت ملی هر گونه برداشت از زاینده رود را ممنوع اعلام کرده است. طرح‌های غیر کارشناسی و غیر اقتصادی که ۴۵ میلیون متر مکعب آب برای صنعت و کشاورزی در نظر می‌گیرد در سه مرحله با فاصله ۲۵۴ کیلومتر و ارتفاع ۵۴۵ متر پمپاژ، هزینه‌ای بیشتر از درآمد همه کل درآمد این آب دارد. همچنین چرا برای تعطیلی قانون تعدی به حق‌آبه‌داران زاینده رود با تحریک و دعوت مردم به تجمع اقدام می‌کنید؟

نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: بازنشستگان، جانبازان و کارکنان آموزش و پرورش مشکلات قابل توجهی دارند که همچون کارگران و مسائل‌شان باید هر چه سریعتر حل شود.

حرکات دیوانه وار ترامپ رو به فزونی است

همچنین داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: حرکات دیوانه‌وار ترامپ رو به فزونی است. بعد از نقض تعهدات بین‌المللی و برجام در راستای تشدید تحریم‌ها مقامات نظام جمهوری اسلامی را از جمله وزیر امور خارجه کشورمان تحریم کرد که این خود حاصل آشفتگی سیاسی وی است. از سویی درخواست مذاکره مطرح می‌کند و از سوی دیگر وزیر خارجه ما را تحریم می‌کند که این خود از دیگر دلایل دیوانگی او است. ما در جنگ نظامی یعنی در مقاومت هشت ساله پیروز شدیم و اکنون در جنگ اقتصادی نیز به پیروزی خواهیم رسید.

بنا به گزارش ایسنا وی افزود: رسیدن به این پیروزی نیازمند درک مشترک تمام مسئولان نظام از اوضاع داخلی و خارجی است. برخی مسئولان پیش‌تر عنوان می‌کردند رفع مشکلات اقتصادی فقط راه حل سیاسی دارد ولی اکنون تمام مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه موثر و راه نجات کشور مقاومت و اتکا به نیروهای داخلی است.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اقدامات اخیر آقای رئیسی شجاعانه و عادلانه بود. این اقدامات که در برخورد با فساد آغاز شده است منشأ امیدبخشی به مردم است که ما درخواست داریم این اقدامات تداوم پیدا کند. عدم ارتباط سازنده صنعت و دانشگاه و نبود آموزش کاربردی در دانشگاه‌ها یک معضل است. باید در جهت کاربردی شدن دروس دانشگاهی اقدام شود که من در این خصوص دو پیشنهاد دارم. اول اینکه حداقل ۳۰ درصد دروس کارشناسی عملی باشد و از سال دوم دوره دانشجو تحت راهنمایی مکلف به کارورزی در مدت سه سال به واحدهای تولید و بازرگانی معرفی شود. دوم اینکه فارغ‌التحصیلان در نظام‌های مهندسی عضو شده و دوره‌های عملی را بگذرانند.

اسماعیلی تأکید کرد: وابستگی بودجه به نفت از مصیبت‌های نظام بودجه‌ریزی است. یکی از فرصت‌هایی که تحریم‌های خصمانه آمریکا برای ما ایجاد کرد خلاصی از این بلا است. بخش معدن می‌تواند جایگزین نفت باشد ولی علیرغم پیگیری‌های مجلس و وزارت صنعت این مهم از سوی مراجع دیگر مانند سازمان برنامه و بودجه مورد توجه نبوده است. بخش زیادی از نقدینگی کشور می‌تواند جذب بخش معدن باشد که این خود نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی در پایان با اشاره به حوزه انتخابی خود سرعت بخشیدن به ساخت و تکمیل پروژه‌های درمانی، ارتباطی و مواصلاتی حوزه انتخابی خود را خواستار شد.

حمایت همه جناح های سیاسی از ظریف

علی ساری دیگر ناطق امروز مجلس بود که در نطق میان دستور خود گفت: ریزگردها عمدتا نیمی از جمعیت کشور به ویژه استان خوزستان را تهدید می کند و طبق مصوبه دولت وزارت جهادکشاورزی مکلف شده برنامه اجرایی تثبیت کانون های ریزگردها را ارائه کند اما سوال اینجاست آیا مطالعات به کارگروه گرد و غبار ارائه شده است.

بنا به گزارش خانه ملت، این نماینده مجلس تاکید کرد: عدم تطابق بین داده ورودی یعنی مقدار مبلغی که پرداخت شده با خروجی حکایت از هدر دادن بیت المال و مسیر مجهول آنها دارد تایید عجیب و غریب کارها صورت گرفته ولی متاسفانه خروجی لازم را نداشته است.

ساری عنوان کرد: در زمینه انتقال آب گفته می شود اگر مجبور شوند حتی پروژه های دیگر را کلنگ می زنند این مجبور شدن گاهی به قیمت نابودی استان هایی مانند خوزستان و چهار و محال بختیاری است مگر مردم این استان ها ایرانی نیستند چرا اینگونه در مدیریت کشور بخشی نگری می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اهمیت رونق تولید، اظهار داشت: وزارت صمت لطفا بگوید تولید ناشی از ظرفیت خالی کارخانه های موجود به کجا رفته آیا برنامه ای در این خصوص داشته، مجوزی صادر کردند؟

وی ادامه داد: در استان قم تعاونی های توزیع مواد پتروشیمی که در این زمینه با تجمیع واحدهای صنعتی فعال مواد پتروشیمی را از بورس خریده اما معلوم نیست این مواد به چه قیمتی و در کجا مصرف شده است.

پالایش مدیران را خوب شروع کرده اید، حتی بعضی از مدیران پالایش شده در خارج از کشور، در آمریکا به سر می برند، اما آیا این پالایش برای بقیه ادامه داشته است؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه زمینه های اعتماد را فراهم کنید تا تمامی دیدگاه های سیاسی در کشور مطرح شود، گفت: ایالات متحده و همه همپیمانان آن بداند که همه جناح های سیاسی در ایران در کنار سیاست خارجی کشور هستند و قاطعانه از وزیر امور خارجه حمایت می کنند.

آقای رئیس جمهور وضع معیشت مردم بد است

اکبر ترکی نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی هم در نطق میان دستورش خطاب به رئیس جمهوری تاکید کرد: آقای روحانی ریاست محترم جمهور! وضع معیشتی مردم بد است. گذران زندگی برای مردم سخت شده است، حداقل، از آن ۱۴ میلیارد دلار معادل تقریباً ۱۴ هزار میلیارد تومان، پولی که برای تامین کالاهای اساسی در نظر گرفته شده بود گزارشی به مجلس ارائه شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند و مشکلات معیشتی شان حل شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی ،پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، مطرح کرد: از رئیس جمهور درخواست داریم، وزیر آموزش و پرورش را معرفی کنند؛ تسریع در طرح رتبه بندی معلمان ،پرداخت پاداش بازنشستگان مخصوصاً معلمان را توجه داشته باشد.

طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی اعلام وصول شد

همچنین در جلسه علنی امروز مجلس طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی با مرکزیت شهر خوی و همچنین سوال ملی از وزرای راه و شهرسازی و اقتصاد و امور دارایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو بهتره مواظب حرکات خودد باشی که بیست دقیقه همه چیزو به ترامپ ندی تا بعد به ریش نداشتت بخنده

    • AAAAAAAAA

      ای کاش ایران هم یک دیوانه مثل این داشت
      او دیوانه نیست او نقش بهلول را بازی میکند
      بهتر است شما فکری برای اختلاس گران کنید

    • ...

      دم ترامپ گرم

    • بدون نام

      اتفاقا از شماها عاقلتره

    • بدون نام

      مقصر دولت اصلاحطلبه که به آمریکای جنایتکار اعتماد کرد و برجام ننگین را ایجاد کرد !!؟؟؟؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      جنگ زرگری

    • بدون نام

      برو عامو خودت اصلاح کن

    • بدون نام

      خجالت بکشین ترامپ هم کشور اداره میکند شماها هم ، آمریکا بیش از بیست درصد اقتصاد جهان را در اختیار داره در حقیقت به تنهایی جهان را از لحاظ تکنولوژی و فن آوری پیش میبره شماها هم با این همه منابع عظیم طبیعی هر روز کارخانجات و شرکت ها ورشکسته میشن و هر روز هم بر قشر بیکار جوان جامعه افزوده میشه پس ببینید کیا دیونه هستن....

    • دونالد ترامپ

      کاش ترامپ ايراني بود

    • بدون نام

      ملت دانا === کشور آباد

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        واقعا این کیه
        هر کس نام او را بگوئید یک‌بستنی میهمان سانسور چی خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج