جاباما
۸۹۷۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یواخیم لو: سانه در یورو ۲۰۲۰ بازی خواهد کرد

سرمربی تیم ملی آلمان به بال مصدوم منچسترسیتی که در آستانه آغاز فصل بدشانسی آورد،‌ قوت قلب داد.

خبرگزاری تسنیم: لروی سانه یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا در تابستان سال جاری بود. او درست در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس و در حالی که بایرن مونیخ به شدت خواهان جذبش بود، دچار پارگی رباط صلیبی شد. مصدومیت شدیدی که د جریان بازی جام خیریه گریبان ستاره سابق شالکه را گرفت، او را برای مدتی نسبتاً طولانی خانه‌نشین کرد تا از یک سو شانس بازی برای منچسترسیتی را از دست داده باشد و از سوی دیگر هم فرصت پیوستن به بایرن مونیخ.

شاید سانه بیم جا ماندن از اردوی تیم ملی آلمان برای حضور در یورو ۲۰۲۰ را هم حس می‌کرد که البته نگرانی‌اش از سوی سرمربی این تیم یواخیم لو برطرف شد.سرمربی ژرمن‌ها ابزار اطمینان کرد که سانه، به موقع برای حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ آماده خواهد شد.

لو که یکی از تماشاگران بازی افتتاحیه فصل جدید بوندس‌لیگا میان تیم‌های بایرن مونیخ و هرتابرلین بود، بین دو نیمه مسابقه درباره مصدومیت بال ملی‌پوش منچسترسیتی به شبکه DAZN گفت: وقتی خبر مصدومیت سانه را شنیدم، خیلی ناراحت شدم. من با لروی در تماس بودم. برای او با توجه به شرایطی که داشت، بدون شک این مصدومیت در بدترین زمان ممکن رخ داد. با این حال ما امیدواریم که او به زودی به میادین برگردد. سانه در سطحی باور نکردنی بازی می‌کند و ما برایش آرزوی موفقیت داریم. او در جام ملت‌های اروپا بازی خواهد کرد.

لو سپس به تقویت شدن ترکیب بوروسیا دورتموند به لطف خرید‌های تابستانی این تیم و جذاب‌تر شدن کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا هم اشاره‌ای داشت و افزود: به نظر من اینکه دورتموند این فصل روی کسب عنوان قهرمانی تمرکز کرده بسیار اتفاق مثبتی است. آنها خودشان را به خوبی تقویت کرده‌اند. متس هوملس، نیکو شولز، یولیان برانت و تورگان آزار،این‌‌ها همگی بازیکنانی فوق‌العاده‌اند. دورتموند واقعاً به خوبی خودش را تقویت کرده است و رقیبی جدی برای بایرن مونیخ است.

در حالی که بایرن مونیخ شب گذشته با تساوی فصل جدید بوندس‌لیگا را آغاز کرد، دورتموندی امروز از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران اولین بازی فصل‌شان را در خانه مقابل آگسبورگ انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودت فهمیدی چه غلطی کردی جام جهانی با تیم نبردیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج