جاباما
۸۹۷۴۴۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

همتی: محدودیتی برای تامین ارز مواد اولیه نداریم

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه همچون سابق ارز مورد نیاز برای مواد اولیه و قطعات تامین می‌شود و محدودیتی در این زمینه نداریم، گفت:در زمینه تسهیلات پرداختی به تولید نیز از این پس نظارت بیشتری بر بانک‌ها می‌شود که پول را در مسیر درست تولید هزینه‌ کنند.

ایسنا: عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی امروز(۲۶ مرداد) در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی کرمانشاه روندی که اکنون در تولید و خودکفایی کشور ایجاد شده را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: باید به سمتی برویم که فقط کالاهای ضروری که واقعا امکان تولید آنها در کشور نیست را وارد کنیم.

وی تصریح کرد: گفت: برخی تحریم‌ها به نفع تولید داخلی است و روند خودکفایی را تسهیل می‌کند.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به حمایت سیستم بانکی از بخش تولید، یادآور شد: بانک‌ها اهتمام ویژه‌ای برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی مولد دارند؛ از این پس نیز نظارت بیشتری به بانک‌ها اعمال می‌شود که پول را در مسیر درست تولید هزینه‌ کنند.

همتی: محدودیتی برای تامین ارز مواد اولیه نداریم

همتی با بیان اینکه تاکنون ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی برای مواد اولیه و قطعات تامین شده و از این پس نیز تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد: محدودیتی در این زمینه نداریم.

وی اشاره‌ای هم به بازدید از چند طرح و واحد صنعتی استان کرمانشاه کرد و گفت: برای واحدهای استان کرمانشاه نیز به هر اندازه که نیاز باشد پشتیبانی ریالی و ارزی انجام خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه سیستم بانکی در کرمانشاه فعال و خوب عمل می‌کند، نمونه این امر را در پرداخت تسهیلات مربوط به زلزله دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس این همه گرونی از کجا میادددد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا جلوی واردات گرفته اند تا ارز مصرف نشه . و قیمت اقلام انباری قدیم چندین برابر به نسبت ارز قیمت روز بالا بره تا منافع آقایان سرمایه دار و رانت خوار تامین بشه . از اونور هم روزی چند میلیون دلار ارز ذخیره ارزی را پمپ میکنه تو بازار ، قیمت کنترل کنه ، از طرف دیگه قیمت طلا رو با همدستی اتحادیه طلا گرمی ۱۰۰ هزار تومان ارزانتر قیمت گذاری می کنند تا طلای مردم را مفت از چنگشون در بیاورند ، چون کارشناس ها بهشون گفتند بدلیل اقتصاد فلاکت بار ، مردم مجبورن طلا و ذخایرشون رو برای رفع نیاز حیاطی بفروشند . این سیاست سود خواری ادامه دارد

    • فضولباشی

      حرف زیاداست وعمل هیچ اقای رییس لوازم خیاطی نوددرصدش وارداتی است وقیمتش ده برابرشده پارچه هم تولیدداخل کیفیتش ده درصدقبل وقیمتش سه برابر باوجوداینکه حداقل دومیلیون نفر شاغل این کارهستند چرا اقدامی نمی شود پارچه فومنات زمان شاه به امریکاصادرمی شدالان اشغالهایی تولیدمیشود که ماخجالت می کشیم به پوشاک تبدیل کنیم ادعای شما شعاراست اقا

    • بدون نام

      ملت دانا == فقر و فلاکت در تمامی کشور نابود

    • عبدالرحمن

      پس کو؟

    • مسلمان

      دستتون درد نکنه . حالا هم اینبار بنام مواد اولیه ارز رو بدین به دوستان تا با یه لیوان دوغ نوش جان کنن.

    • بدون نام

      اقای همتی چرا بعد از پانزده سال تکلیف سهامداران بانک شهر مشخص نمی کنید ما هرچه زنگ می زنیم می گویند بانک مرکزی جلویش گرفنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج