۸۹۷۵۲۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تغییر چراغ‌ خاموش مدیرکل غله خراسان‌شمالی

خراسان شمالی بار دیگر شاهد تغییر ناگهانی و بی‌سروصدای یکی از مدیران بود و این بار، معارفه چراغ‌خاموش سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مایه شگفتی اهالی این استان شد.

ایرنا: خراسان شمالی بار دیگر شاهد تغییر ناگهانی و بی‌سروصدای یکی از مدیران بود و این بار، معارفه چراغ‌خاموش سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مایه شگفتی اهالی این استان شد.

وحیدرضا فریدونی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در حالی در پایان هفته پیش، در سکوت کامل و بدون دعوت از رسانه ها جای خود را به سیدجلال موسوی، سرپرست این اداره سپرد که گفته می شود حتی استانداری هم از این تغییر بی خبر مانده و در این باره، هماهنگی با مسئولان استانداری انجام نشده است.

یک فرد آگاه در استانداری خراسان شمالی در این باره گفت: هیچگونه هماهنگی در زمینه انتصاب مدیرکل جدید، با استانداری انجام نشده و این اقدام موجب گلایه استانداری شده است.

تغییر چراغ‌ خاموش مدیرکل غله خراسان‌شمالی

وی که خواست نامش ذکر نشود، اظهار داشت: براساس قانون، برای انتصاب مدیریت غله، باید با استانداری و نیز معاونت امور اقتصادی استانداری هماهنگی می شد اما این اقدام انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: وحیدرضا فریدونی، مدیرکل پیشین، به عللی استعفا کرده بود و از ادامه خدمت در این استان عذر خواسته بود.

این در حالی است که شنیده ها حکایت از آن دارد که مدیر پیشین اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی برکنار شده و این برکناری بی ارتباط با صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌ها و مشکلات ناشی از آن نبوده است.

در چند هفته اخیر، ایجاد صف های طولانی و شلوغی نانوایی‌ها بویژه در شهرستان شیروان، سبب گلایه مردم شده که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز دیروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان، با انتقاد از شلوغی نانوایی‌ها، همه مشکل را متوجه دولت ندانست و برخی از کسبه از جمله نانوایان متخلف را در ایجاد این وضعیت مقصر خواند.

بر اساس این گزارش، پیش تر انتصاب بدون هماهنگی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، با واکنش استاندار خراسان شمالی مواجه شده بود و نماینده عالی دولت در استان در اعتراض به این ناهماهنگی، دستگاه‌های اداری را از دعوت سرپرست صمت استان به نشست ها و نیز مکاتبه با وی منع کرده بود.

تغییر ۳ ثانیه ای گزینه مورد انتصاب به عنوان مدیرکل پست خراسان شمالی هم از دیگر رویدادهایی بود که سال گذشته برای مدتی نام این استان را بر سر زبان‌ها انداخت.

اکنون یکهزار و ۱۱۲ واحد نانوایی یارانه پز و حدود ۳۰۰ واحد آزادپز در خراسان شمالی دایر است و ماهیانه بطور میانگین هفت هزار تن آرد بین واحدهای نانوایی یارانه ای این استان توزیع می شود.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفر ۳۴۴ هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این سطح ۳۰۰ هزار هکتار کشتزاز است و بیش از ۸۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این حوزه فعالیت می کنند، این استان بیشترین شاغل در بخش کشاورزی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامرضا خوشی

      چراغ این هم روشن کنید.

    • بدون نام

      ملت دانا!====== در رفاه وامنیت برای همه

    • بدون نام

      ابن بخاطر بعد مسافت وذیق وقت واستفاده ازفرصتهاست

    • عبدالرحمن

      همیشه همینجوری چراغ خاموشه اگه اینجوری نباشه که دولت پنهان نیست! اگه بشر به مرحله ای برسه که جز خدا نبینه که نیازی به اجازه از کسی نداره همه دستورات و انتصابات از عالم بالاست باور نداری از 118 بپرس!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج