جاباما
۸۹۷۵۳۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

خطیبی: مشکل میزبانی در تبریز نداریم

جمعه شب و در تبریز، استقلالی‌ها باید با ماشین سازی روبرو شوند. تیمی که نسبت به فصل قبل با تغییرات گسترده‌ای پا به لیگ می‌گذارد و مجددا شاهد بازگشت رسول خطیبی، سرمربی جوان و تبریزی به لیگ برتر خواهیم بود.

خبرآنلاین: رسول می گوید نسبت به گذشته، تجربیات بیشتری کسب کرده و قرار است در فصل نوزدهم، از نیروی جوانی به همراه تجربه و دانش فنی خود سود ببرد. خطیبی به خبرنگار ما گفت: برای تیم هایی مثل ما که تلاش می کنند با بودجه ای کنترل شده به لیگ برگردند، کار خیلی سخت تر می شود اما ماشین سازی با حمایت هواداران، امیدواری زیادی برای کسب نتیجه در این فصل خواهد داشت و با بهترین روحیه ممکن راهی مسابقات می شویم.

او اضافه کرد: قرعه ای که نصیب مان شده، هم سخت است و هم آسان. بالاخره باید با این تیم ها، در یک روز و هفته ای از فصل بازی می کردیم و حالا شانس مان می گوید در همین هفته نخست باید مقابل استقلال قرار بگیریم. اتفاقا چند روز قبل با استقلال یک بازی تدارکاتی داشتیم و از حریف مان، شناخت بیشتری به دست آوردیم اما شرایط لیگ و دیدار رسمی مقابل رقیب، نسبت به یک دیدار تدارکاتی که در آن شکست خوردیم، متفاوت است. اینجا برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین خواهیم شد و ترس و واهمه ای از نام حریف نداریم. انشالله هواداران هم برای استقبال از این بازی راهی استادیوم می شوند و به حمایت از ما می پردازند تا با این اتفاق، برای کسب نتیجه ای خوب، آماده شویم.

خطیبی افزود: شاید نسبت به استقلال مهره های کمتری داشته باشیم اما من به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد کامل دارم و می دانم آنها بهترین بازی خود را مقابل استقلال انجام می دهند. تاکید می کنم ماشین سازی در فصل نوزدهم، تیم دست و پا بسته ای نیست و بازیکنان ما با تمام وجود راهی زمین می شوند تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. ما نمی خواهیم مردم تبریز را ناامید کنیم و از سوی دیگر امیدوارم مورد حمایت شان قرار بگیریم. به هر حال ماشین سازی قدیمی ترین تیم تبریز است و هواداران قدیمی خود را دارد. با دعای خیر همین هواداران، انشالله فصل خوبی در انتظار فوتبال تبریز با حضور ماشین سازی و تراکتور رقم می خورد.

از سرمربی ماشین سازی در مورد میزبانی از استقلال و مسائل مختلف که در گذشته مطرح می شد نیز پرسیدیم که گفت: موضوع خاصی وجود ندارد. در واقع هیچ مشکلی در میان نیست و بدون دغدغه از استقلال میزبانی می کنیم. تبریز یکی از بهترین شهرهای ایران برای برگزاری مسابقات فوتبال به حساب می آید و از این رو، اتفاقی پیش نمی آید.

خطیبی در نهایت افزود: فصل باکیفیتی در پیش داریم. امیدوارم با حضور مربیان جوان و خارجی هایی که به ایران آمده اند، بتوانیم بازی های بهتری نسبت به گذشته ببینیم. همه انتظار داریم یک لیگ جذاب و هیجان انگیز را رقم بزنیم و این فصل در حافظه تاریخی فوتبال ایران برای همیشه ثبت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الیاس

      یه فکری بحال تماشاگرای وحشیتون بکنید

    • علی

      نترس کاریت نداریم بیا تبریز خوش میگذره بهت

    • R

      وحشی شمایید که با وحشی بازی تو یه بازی صد نفر مصدوم دادید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج