۸۹۷۵۵۱
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

مزاحم اینترنتی زن‌دایی از آب درآمد

متهمی که با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی در تلگرام باعث مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت خواهرزاده شوهرش شده بود، دستگیر شد.

شرق نوشت: متهمی که با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی در تلگرام باعث مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت خواهرزاده شوهرش شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی طرح شکایتی به پلیس فتا مبنی بر مزاحمت تلگرامی و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت‌گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام مبادرت به مزاحمت و هتک حیثیت شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است.

این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان خبره مبارزه با جرائم سایبری و با بررسی ادله ارائه‌شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری‌شده، متهم شناسایی و طبق دستور مقام قضائی در مقر پلیس حاضر شد. سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه مزاحمت برای شاکی پرونده شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌روشدن با ادله دیجیتال لب به سخن گشود و به جرمش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... دایی باید یه همچین شیطانی را طلاق دهد با هر دست بدی با همان دست پس میگیری

    • شانجانی

      پس چرا از جنسیت خواهر زاده خبری اعلام نشده' ? آیا این خواهر زاده آقا بوده یا خانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی شانجانی عزیز، قبلاً هم من با زن دایی ام هم سن و سال بودیم، اول گهگاهی این زن دایی بعنوان سرکشی به منزل من می آمد چون پدر و مادرم در شهر دیگری زندگی می کردند و من منزلی اجاره کرده بودم که تنها بودم تا اینکه تردد زن دایی آنچنان زیاد شد که هفته ای پنج روز به منزل من می آمد و من بر اساس پاک سبرتی که داشتم هرگز هرگز هیچ فکر بدی در اندیشه نداشتم اگر چه او تعریف میکرد فلانی با فلان چطور است من از خجالت سرم را پایین می انداختم، حال حال که سی و چهار سال از آن وقت میگذرد کینه اون که من با او قاطی نشدم و اهمیت نمی دادم چون از نظر وجدانی درست نمی دانستم، حالا کینه اون وقت را به فرزندانم نشان می دهد، در پایان اگر ميدانستم چنین زن کثیفی است همان وقت او را راضی نگه میداشتم تا زهر کینه اون به فرزندان بی گناهم نرسد، افسوس که من حساب شرع و محرمیت را بجا آوردم اما او اون عطش را فراموش نکرده و حالا نميدانم چکار کنم،

      • بدون نام

        خانم بوده احتمالا

    • امیرارسلان

      چه زندایی شیطونی داشته

      پاسخ ها

      • به کاربر امیر ارسلان

        کاربر گرامی به شما بگم که من و خانواده ام یک زندگی ساده داشتیم اصلا کلا پدرم کشاورز بود من برای تحصیل به شهر رفته بودم هفده هجده سال داشتم. حرام و حلال را می فهمیدم الان نزدیک شصت سالمون است من رو همون پاکی مونده ام، اون رهایم نمی کند. فرزندانم را نبش آلود حرف میزنه و صفحه میزاره چه کنم که رها بشم، سپاس،

      • بدون نام

        یوسفی بودی . احسنت. اون موقع نتونست . الان هم نمیتونه . نگران نباش

    • علی

      کاش زندایی منم مزاحمم بشه

    • بدون نام

      جناب بی نام
      حالا که شما شصت سالتونه پس اون چند سالشه که هنوزم دست از سرتون ور نمیداره
      یوزارسیف؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی عرضه بودید تشنه را باید اب داد هر که باشه اما خودش بخاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج