۸۹۷۷۱۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

حذف قبض برق تهرانی‌ها از ۱۵ شهریورماه

معاون هماهنگی توزیع توانیر از حذف قبض کاغذی در پنج استان خبر داد و گفت: قبوض کاغذی مشترکین برق تهران نیز تا ۱۵ شهریور حذف خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی توزیع توانیر از حذف قبض کاغذی در پنج استان خبر داد و گفت: قبوض کاغذی مشترکین برق تهران نیز تا ۱۵ شهریور حذف خواهد شد.

غلامعلی رخشانی مهر امروز در مراسم رزمایش قطع برق و ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری در برخی مراکز خاص پایتخت، با اشاره به گرمای هوا اظهار کرد: اگر چه هنوز گرما در کشور حاکم و میزان مصرف برق بالاست، نگرانی در این زمینه وجود ندارد. بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، می‌توانیم در سال‌های آتی هم با تکیه بر همین روندهای علمی مقدار بیش‌تری از مصرف را مدیریت کنیم تا خاموشی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر این‌که تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکان برق در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد، به حذف قبوض کاغذی برق اشاره کرد و افزود: طبق طرح حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهر هیچ قبض کاغذی توزیع نخواهد شد.

به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، مشهد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان قبض کاغذی توزیع نمی‌شود.

قبوض برق در تهران از ۱۵ شهریور الکترونیکی می‌شود

رخشانی‌مهر درباره حذف قبوض کاغذی مشترکان تهرانی توضیح داد: اطلاعات بیش از ۵۶ درصد مشترکان تهرانی برای این منظور جمع‌آوری شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در تهران نیز از ۱۵ شهریور قبض برقی الکترونیکی خواهد شد و از ابتدای مهر قبض کاغذی ارائه نمی‌شود.

آخرین وضعیت نصب کنتورهای هوشمند

وی در ادامه با بیان این‌که تهران بزرگ پیشگام نصب کنتورهای هوشمند شده است، اظهار کرد: تا ابتدای سال جاری حدود ۳۰۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکین صنعتی نصب شد. در سال جاری ۱۰۰ هزار کنتور به این تعداد اضافه شد که باعث شد ۵۰ درصد مصرف برق کشور به صورت هوشمند مدیریت شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر از نصب ۲۵۰ هزار کنتور تا ابتدای مهر سال جاری در تهران خبر داد و گفت: ۲۵ هزار کنتور نیز تا پایان هفته وارد مدار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شانجانی

      از یک طرف کنتور هوشمند نصب میکنید ' از طرف دیگر افزایش قیمت برق را مد نظر قرار میدهید' از طرف دیگر خط و نشان کشیدن برای به اصطلاح پر مصرفها !

    • بدون نام

      از روز ی که جایگاه تون را قرص کردید یواش یواش همه چیز را از مردم گرفتید این هم روش تا ببینیم پول حذف کاغذها به جیب کی میره ببینیم وتعریف کنیم پولها دسته میشه میره تو جیب یک عده ای نه مردم

    • mehdi

      همینطور با کاغذیش کلی می کشیدن روی قبض هیچکی نمی فهمید ، از اس ام اس و پیامک که خدا بخیر کنه هر چقدر بخوان میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج