جاباما
۸۹۷۷۵۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اژه‌ای: مردم نمی‌توانند تبعیض را تحمل کنند

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه مردم نمی‌توانند تبعیض را تحمل کنند، گفت: باید با جنبه‌های مختلف فساد و مفدسین، سریع، دقیق و بدون تبعیض برخورد شود.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری قم که در مرکز آموزش‌های قوه قضاییه قم برگزار شد، اظهار کرد: در فضای مسموم کنونی و جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده و دروغ و راست را در هم آمیخته؛ رعایت تقوا و مراقبت در نوع رفتار و گفتار بسیار با اهمیت است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

اژه‌ای: مردم نمی‌توانند تبعیض را تحمل کنند

وی افزود: قم شهری مقدس و دارای اهمیت بسیار است، استان قم پایگاه فقاهت و خواستگاه انقلاب است و باید این شهر در همه جوانب، برای کشور الگو باشد؛ دستگاه قضایی قم با دستگاه قضایی همه کشور باید متفاوت باشد، زیرا انتظارات از استان قم بسیار بالا است.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: حجت الاسلام خلیلی، به مدت 14 سال مسئولیت ریاست دادگستری قم را برعهده داشت و این کار بسیار دشواری است و زحمات ایشان جای تقدیر دارد ولی همچنان به نقطه مطلوب نرسیدیم و نیاز به کار و تلاش بیشتر وجود دارد.

وی ادامه داد: مردم عزیز، شهید پرور و انقلابی حقیقتاً سزاوار خدمت هستند و باید مسئولان همیشه خود را مدیون و بدهکار مردم بدانند و از اختیارات خود رد جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم نسبت به برخی ناهنجاری‌ها و مسائل در قم رنج می‌برند و نیاز است با تدبیر و قاطعیت با این موضوعات برخورد شود؛ امروز عده‌ای محدود به دنبال قانون شکنی هستند و نباید اجازه داد این افراد به اهداف خود برسند.

وی اضافه کرد: مردم علی الخصوص مردم قم نمی‌توانند تحمل کنند که ارزش‌هایی که برای آن، عزیزان و جوانان بسیاری شهید شدند، زیرپا گذاشته شود.

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: مردم انتظار دارند که با فسادهای مالی و اخلاقی برخورد شود و یک امیدواری در مردم ایجاد شده است که دستگاه قضایی با مفسدین، سریع، دقیق و بدون تبعیض برخورد قاطع کند و باید این امر محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم نمی‌توانند تبعیض را تحمل کنند و باید پیگیری‌ها و برخوردها، بدون تبعیض انجام شود؛ لازمه ارائه خدمات مناسب به مردم، عزیز داشتن و احترام قائل شدن برای زیر مجموعه دستگاه قضایی است تا با انگیزه به مردم خدمت کنند.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: برای پیگیری بهتر و سریع تر پرونده‌های قضایی، نیاز است که با برنامه‌ریزی و فرهنگ سازی مناسب، ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی کاهش پیدا کند و مسائل با سازش و حل اختلاف حل شود تا حد امکان پرونده قضایی تشکیل نشود.

وی گفت: ظرفیت اسمی شورای حل اختلاف برای سازش و کاهش پرونده‌های ورودی دستگاه قضایی کافی نیست و باید از تمام ظرفیت‌های مردمی و مراجع و علما در جهت کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه که مردم تعبیض راتحمل نمیکنندوحتی رانت خواری وفسادمسولان راهم تحمل نمیکنندولی انشاالله به یاری امام زمان مردم تمام مسولان فاسدکه به کشورخیانت کردندرابه سزای اعمال ننگینشان میرسانند

    • بدون نام

      رئیسی خدا کمکت کنه زخم دل مردم داری مداوا می کنی الله معاک

    • بدون نام

      تبعیض ها سر ریز شد با این حجم فساد گسترده و اختلاسهای چند هزار میلیاردی و کاخهای مجلل و لاکچریهای انچنانی در کشور بحدی است که تبعیض سر ریز شده حالا هر چه مفسد اقتصادی یا اخلاگر ارزی و محاکمه انان در اسرع وقت انجام و به زندان یا انفصال یا تبعید یا رد مال محکوم شوند در سر نوشت سرفره های خالی گرانی تورم و غیره تاثیری دارد هر روزه شاهد کشف دزدی و اختلاس در هر زمینه ای هستیم ایا واقعا روزی می اید که دیگر اختلاسگر و رانتخوار ودزد و رشده خوار نباشیم و ۹۰درصدی که با سختیهای فراوان گذران زندگی که چه عرض مردگی میکنیم این سختیها بسر اید و همه ملت برابر و دور از سختیها به زندگی ادامه دهند یا همان ۱۰ درصد طبقه مرفه که ککشان هم نمیگزد بر سر بقیه ملت چه میاید نظاره گرشان باشیم و نا امید از بهبودی اوضاع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرتون ۹۰ درصد نمیتونند جلوی اون ۱۰درصد واسنو حقشونو بکیرن؟

    • بدون نام

      ملت دانا!== فقر و فلاکت نایود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج