جاباما
۸۹۷۸۵۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تاسف داماشی‌ها بابت اظهارات عجیب سرمربی سپیدرود

نظرمحمدی علاوه بر این که برای چندمین بار تاکید کرد هواداران سپیدرود به صعود این تیم هیچ امیدی نداشته باشند (!) در مورد حضور داماش در لیگ یک و خرید امتیاز برای این تیم نیز نکته‌ای را مطرح کرد که از حیطه اختیارات او خارج است.

خبرورزشی: علی نظرمحمدی که یکی از عوامل اصلی وضعیت امروز سپیدرود است (اگر علی کریمی دو فصل قبل به رشت نرفته و سکان هدایت این تیم را در اختیار نگرفته بود، سپیدرود یک فصل زودتر به لیگ یک سقوط می کرد) پس از تساوی خانگی تیمش مقابل مس رفسنجان، طبق معمول در اظهاراتی نسنجیده، حرف هایی زد که باعث تاسف هواداران فوتبال گیلان شد.

نظرمحمدی علاوه بر این که برای چندمین بار تاکید کرد هواداران سپیدرود به صعود این تیم هیچ امیدی نداشته باشند، در مورد حضور داماش در لیگ یک و خرید امتیاز هم نکته‌ای را مطرح کرد که از حیطه اختیارات او خارج است. نظرمحمدی که گویا جایگاهش را فراموش کرده، لابد خبر دارد که فقط سرمربی سپیدرود است. او طبعا تصمیم گیرنده یا مدیر عالی رتبه در فوتبال گیلان نیست.

در شرایطی که مردم در شهرهای گیلان برای شرایط نامساعد تیم های مختلف ناراحتند و متقابلا به دلیل حضور شایسته داماش در لیگ یک به شدت خوشحال هستند، کنایه نظرمحمدی در کنفرانس خبری پس از بازی سپیدرود و مس رفسنجان به داماش (که در کنار سپیدرود و ملوان، دیگر نماینده محبوب فوتبال گیلان است) باعث ناراحتی و یاس هواداران شد.

داماش به اندازه سپیدرود و ملوان، حق حمایت همه جانبه از سوی مسولان و مردم گیلان را دارد و این خط‌کشی‌ها در فضای مدرن امروز نشان می‌دهد بعضی ها برای حضور روی نیمکت مربیگری چقدر کم تجربه و غیرحرفه‌ای هستند.
در هر حال این صحبت‌های نسنجیده اگرچه باعث ناراحتی و تاسف شدید هواداران داماش شد اما این موضوع به اتحاد تیم‌ها و هواداران گیلان خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

سپیدرود مربیان بزرگی در تاریخ خود داشته که شاخص‌ترین آنها علی کریمی است. در گذشته هم فریدون عسگرزاده، احمد صومی، فرشاد پیوس و ... روی نیمکت این تیم نشسته اند. دیگران که با هر نسیمی می‌آیند و با یک تند باد هم ناپدید می‌شوند، خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید از یادها می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این نویسنده مقاله چه داماشی دو اتیشه ایه ..اقا جان دعواهای بچه گونه تون و چرا واسه بقیه مردم ایران میارید؟البته مقصر برترینها هم هست اخه دعوای دوتا تیم به بقیه ملت چه ؟

    • من یک کیسه کش بی اصالتم

      گیلاااااان تاابدسپیدرود

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      نویسنده چرا چرند مینویسی؟ علی کریمی بازیکن بزرگی بود.‌اما کی و کجاتوتاریخ سپیدرود بزرگ بود؟ جام براش اورد؟ همگان دیدن چطو عین لاشخور تیکه پارش کردن و همش جروبحث داشت با اینو اون. و شک نکنید علی کریمی باعث سقوطش شد. تو ب من بگو چ نتایج خوبی گرفت علی کریمی؟ وقتی میگن فلان مربی مربیه بزرگی تو ی باشگاه بود ک جام براش گرفتع باشع لااقل مدعی قهرمانیش کنه اون تیمو. جز سقوط و نتایج ضعیف مگ از کریمی دیدیم؟ چون لنگیه باید پابزارید رو نتایج بدش و پا بزارید رو حقیقت و الکی بزرگش کنید تومربیگری و نتایج ضعیفشو بگید خوب و مربی بزرگ؟ واقعا ک مردمو خرفرض کردین

    • بدون نام

      اقای نظرمحمدی فوق العاده ازخودراضی ومغرورشده,, بهتراست ایشان بیشتربه کارتیم داری خودبرسدوکاری به تیم های دیگرنداشته باشد,,اقای نظرمحمدی اگرشماکلاادم فوتبالی وگیلانی باشی بایدبابت بودن داماش درلیگ یک خوشحال باشی,این حرکتی است که انجام دادی؟؟مازیاران چشم یاری داشتیم!!

    • لوگوی ۴ سوراخه

      این همه وراجی کردی آخرش یادت رفت اصل مطلبو بگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج