جاباما
۸۹۷۹۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تغییرات مدیریتی پرسپولیس بعد از انتقال براندائو

به نظر می‌رسد بعد از رسمی شدن انتقال براندائو موضوع تغییرات مدیریتی در پرسپولیس دوباره به جریان بیفتد.

دنیای ورزش تورنتو: به نظر می‌رسد بعد از رسمی شدن انتقال براندائو موضوع تغییرات مدیریتی در پرسپولیس دوباره به جریان بیفتد.

اظهار نظر داورزنی معاون وزیر مبنی بر اینکه تکلیف مدیریت و هیات مدیره پرسپولیس این هفته مشخص می شود و مصاحبه علی پروین مبنی بر اینکه اجازه نمی دهیم همچون قبل از قوطی مدیر عامل انتخاب کنند و بیرون بیاورند نشان می دهد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس حتمی است.

در چنین شرایطی عرب هم آگاهانه و با برنامه‌ریزی در برنامه های تلویزیونی حضور یافته و بعد از یکماه سکوت ضمن ارایه گزارش عملکرد در مواردی که از او انتقاد می شود بویژه جدایی برانکو دفاع از خود می پردازد و جالب اینکه ادعا می کند پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و نباید زیاد به گذشته پرداخت.

آو در حالی تاکید دارد که نپرداختن به کالدرون بی انصافی است که خود مکرر به برانکو پرداخته و در برنامه های تلویزیونی اشاره چندانی به کالدرون نداشته است.

همانطور که هفته گذشته تاکید کردیم عرب هنوز استعفای مکتوب نداده آما احتمال اینکه او بعد از جذب مهاجم اعلام کناره گیری کند زیاد است کما اینکه به شکل جالبی عنوان کرده استعفای من استعفای باز است

طبق اخبار دریافتی عرب از مدتها قبل تصمیم گرفته بوده قبل از شروع لیگ باشگاه را ترک کند آن هم در شرایطی که عملا و علنا مدیر عامل جدید نه حق انتخاب سرمربی را دارد و نه حتی جذب یک بازیکن را و بخشی از منابع درآمدی هم هزینه شده .

در چنین شرایطی اگر تیم نتیجه بگیرد عرب خود را در نتایج سهیم خواهد دید و اگر پرسپولیس روزهای خوبی نداشته باشد عرب که مدیر عامل نبوده از ترکش انتقادات در امان خواهد بود

همچنین برخلاف اینکه عرب گفته فضای مجازی را بوسیده و کنار گذاشته ام او می داند که به رغم تکاپوی برخی عوامل باشگاه در فضای مجازی از مقبولیتی نزد قاطبه هواداران برخوردار نیست و حال هم اینطور چون در آستانه شروع لیگ از مدیریت کنار می رود از شعارهای تند هواداران ناراضی و خشمگین در استادیوم ها در امان خواهد بود.

عرب در حالی منکر عدم توجه به فضای مجازی شده که تمام تمرکز رسانه ای باشگاه به اینستاگرام رسمی و دو میلیون فالووری و برخی ارتباطات برخی عوامل باشگاه به فضای هواداری در دنیای مجازی معطوف شده تا جایی که حتی نام گزینه خط حمله تیم (براندائو) ابتدا در فضای مجازی منتشر شد

نکنه مهم اینکه برخی رسانه ها مدعی هستند در پی تمدید قراردادها و جذب چهار بازیکن مبالغ قرارداد های بازیکنان پرسپولیس افزایش قابل توجهی داشته و پرسپولیس با توجه به این هزینه ها و شکایت برانکو و دستیارانش و همچنین بودیمیر با بحران مالی هم مواجه خواهد شد

در واقع عرب بعد از جو ملتهب ناشی از جدایی برانکو ترجیح داد بعد از نقل و انتقالات و در شرایط روانی بهتر پرسپولیس را ترک کند و مصاحبه های اخیر او نیز در راستای تلطیف جو حاکم علیه خود است.

عرب برای کنترل شرایط و به نتیجه رساندن نقل و انتقالات دست به اقداماتی زده که نتیجه آن چیزی نیست جز افزایش قابل توجه مبالغ قراردادها که منجر به بروز بحران مالی شدید در طول فصل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاری ایشان

      بعدمدیرعامل انتخاب شدازعربحساب رسی شود

    • قاری ایشان

      بعدمدیرعامل انتخاب شدازعربحساب رسی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج