جاباما
۸۹۷۹۷۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نظر کیت بلانشت درباره ناتالی پورتمن

کیت بلانشت بازیگر فیلم ابرقهرمانی "ثور:رگنراک" درباره بازی ناتالی پورتمن در فیلم جدید "ثور" و همینطور فیلم "کاپیتان مارول" با بازی بری لارسون صحبت کرد.

سی نما: فیلم "ثور: رگنراک" (Thor: Ragnarok) در سال ۲۰۱۷ پس از دو دنباله‌ی نه چندان موفق اکران شد و نفسی تازه به چندگانه‌ی "خدای آذرخش" بخشید و یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های شرور "دنیای سینمایی مارول" را معرفی کرد.

نظر کیت بلانشت درباره ناتالی پورتمن

اگرچه ماجراجویی "تایکا وایتیتی" در فضا در میان فیلم‌های استودیوی مارول در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد و تحسین کارگردانانی مانند "کوئنتین تارانتینو" را در پی داشته، اما خود "کیت بلانشت" بازیگر نقش "هلا" در آن فیلم همچنان "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) را ترجیح می‌دهد.

بازیگر استرالیایی برنده‌ی اسکار اخیراً به مناسبت اکران "کجا می‌روی برنادت؟"مصاحبه کرده و در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد حضور "ناتالی پورتمن" در چندگانه‌ به عنوان "ثور" جدید چیست، از این ایده حمایت می‌کند: "بسیار بسیار هیجان‌زده‌ام. دوست دارم هرچه زودتر ببینمش، زیرا از دیدن فیلم در کنار بچه‌هایم خیلی لذت می‌برم. اما ضمن احترام به تایکا باید بگویم که "کاپیتان مارول" را بیشتر دوست داشتم. شاید فیلم محبوبم باشد."

نظر کیت بلانشت درباره ناتالی پورتمن

"کاپیتان مارول" اوایل سال جاری میلادی نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد و در سراسر دنیا ۱.۱۲۸ میلیون دلار فروخت. گفتن ندارد که "کاپیتان مارول ۲" هم توسعه خواهد یافت، اما در حال حاضر بخشی از فاز چهارم فیلم‌های مارول نیست، بنابراین دست کم تا سال ۲۰۲۲ روی پرده نمی‌رود.

اما تا آن زمان باید دید در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ وقتی "ثور: عشق و آذرخش" (Thor: Love and Thunder) روی پرده می‌رود، "ناتالی پورتمن" چگونه جانشین "کریس همسورث" خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      هنرمند ارجمند و بازیگر توانا سرکارخانم کیت بلانشت ، به پاس یک عمر تلاش هنری شما درعرصه سینمای ملل ، پاس . شما یک بازیگر توانا و زیبا هستید ، هر فیلمی که از شما دیده ام پسندیده ام ، شما یک بانوی باشخصیت هستید کیت عزیز .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج